Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 22:00 [R218 TD Intercoller 92] nie chce odpalić, szczegóły w środk
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: < 1993
Witajcie, parę dni temu kupiłem rover 218 turbo diesel intercoller 92r.
Kolega mi doradził, pojechaliśmy go zobaczyć jeździł dobrze, poprzedniemu właścicielowi
nie sprawiał problemów, i nie jest awaryjny.
Mój błąd - nie pojechałem z nim do mechanika, tylko kupiłem,(Moja wina).
Dojechałem nim do siebie, wszystko pięknie chodziło, super autko, wersja wypasiona jeśli chodzi o elektronikę i środek ekstra, silnik też niczego siebie na pierwszy rzut okiem.
Rano idę chce odpalić i dupa, elektronika działa, kontrolki się świecą, lecz nie odpala.
Parę razy próbowałem go odpalić i dałem sobie spokój, przyszedł do mnie kolega i powiedział,
że nie powinienem go od razu odpalać, tylko jak zgaśnie kontrolka świec żarowych i mogło się coś tam stać, ale wątpił że to to. Doszedł do wniosku, że to akumulator, więc to podładowałem 7 godzin na 12 V i dalej to samo...
Jest wiele możliwych rzeczy,które mogą to spowodować a muszę zrobić przegląd do 5 maja i nawet jechać nie mogę.
Może ktoś miał podobnie i coś powie na ten temat albo ktoś się domyśla i jakieś rady mi da, bo domyślam się że może trzeba nowy akumulator albo bezpieczniki czy świece sprawdzić trzeba ale ja się nie znam i mam mało czasu muszę zrobić przegląd a tak chodzę w nerwach, ale trudno mogłem się tak nie napalać. Liczę na coś z waszej strony, dzięki
Ostatnio zmieniony przez Solux Sob Kwi 30, 2011 22:11, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 22:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 22:04
Moderator thef informuje
Solux! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
powiem tyle... z tego co piszesz to nie bardzo się znasz na samochodach ... jak nie wiedziałeś żeby poczekać aż kontrolka zgaśnie, świece sprawdzić ? to chyba tylko żarowe... bo innych to Ty raczej w dieslu nie znajdziesz... skoro się nie ma wiedzy na temat aut to chyba lepiej dołożyć tą stówkę i zrobić przegląd przy zakupie auta w jakiejś stacji diagnostycznej ?
Wygląda na to że akumulator jest do niczego,ładowałem 6 godzin na 12 V i nic.
Kolega podłączył swój akumulator z Hondy Civic 2000 rok 1.5 VTEC 115 HP,
i działało wszystko, mimo że jego aku jest mniejszy i słabszy od mojego.
A nowy aku do mojego to coś w granicach 300 zł, poszperam ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum