Wysłany: Pią Maj 06, 2011 15:58 [R45/MG ZS] Wymiana klocków z tyłu ???
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2002
Witam i sie zapytam
A chodzi mi o taka rzecz czy wymiana klocków z tylu przebiega tak samo jak wymiana klocków z przodu ? Można nie odpinac linki od recznego przy tej robocie czy to jest konieczne ? Bo szukalem odpowiedzi jak to zrobic i nigdzie nie znalazlem takowej
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 15:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
prawie tak samo ...... z przodu wciskasz tłoczek jakąś żabą/ściskiem itp. a z tyłu tłoczek się wkręca ... tylko uważaj przy wkrecaniu, zeby tej gumki uszczelniającej nei zerwać ... najlepiej najpierw ją dookoła "oderwać" od tłoczka i lekko nasmarować np sprayem silikonowym a później dopiero wkręcać tłoczek ... reszta tak samo jak z przodu przebiega.
_________________ Pozdrawiam - Brt
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 11:21
Brt napisał/a:
prawie tak samo ...... z przodu wciskasz tĹoczek jakÄ Ĺ ĹźabÄ /Ĺciskiem itp. a z tyĹu tĹoczek siÄ wkrÄca ... tylko uwaĹźaj przy wkrecaniu, zeby tej gumki uszczelniajÄ cej nei zerwaÄ ... najlepiej najpierw jÄ dookoĹa "oderwaÄ" od tĹoczka i lekko nasmarowaÄ np sprayem silikonowym a później dopiero wkrÄcaÄ tĹoczek ... reszta tak samo jak z przodu przebiega.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum