Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Trójnik przy chłodnicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Trójnik przy chłodnicy
Autor Wiadomość
Hetmann 



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 91
Skąd: z polski



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 11:46   [R75] Trójnik przy chłodnicy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

od dawna walczę z trójnikiem który jest przy chłodnicy. na oko to jakieś 38-40 mm w poziomie i w dół odchodzi 8mm. wymieniłem wszystkie te cholerne rurki i po dość długim spokoju znowu- kapie!!!
nie wiem co jest nie tak. Zmienić znowu rurki, może obejmy na szersze... sam juz nie wiem. trójnik wygladan na idealny- zero pęknięc i uszkodzeń a teraz kapie z tej grubej rury co idzoie od strony zbiorniczka wyrównawczego...
Walka jest nie równa i chyba w koncu dowalę na trójnik silikonu i dopiero pozakładam rury- może to pomoże.
Czy ktoś miał podobne problemy?
_________________
Profil nie istnieje
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 14:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 08, 2011 11:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 09, 2011 07:46   

mój wygladałcacy a był task pekniety że puszczał płyn jak był on pod ciśnieniem gorący. U tomiego zamówiłem:) teraz już działa cacy.
 
 
Hetmann 



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 91
Skąd: z polski



Wysłany: Wto Maj 10, 2011 16:37   

mój jednak też jest oki- przepuszczał ten wąż z prawej strony patrząc na silnik (a właściwie ten po stronie kierowcy ;-))
Wyciek usunięty ale mam pewne obawy- bo w uk ladzie jest bardzo duże ciśnienie (chyba) bo strasznie ten wąż "puchnie" - fakt że on jest od ursusa c 360 ale mam obawy czy nadmiar ciśnienia wydostaje się przez korek- a nie mam pojęcia jak to sprawdzić...
_________________
Profil nie istnieje
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 10, 2011 20:03   

ja też wymieniałem wąż górny z chłodnicy do silnika, ten gruby... bo pękł stary, kupiłem specjalny do wysokich temperatur z podwójnym oplotem i daje radę, choć widać że działają na niego nieprzyjemne temperatury :) węże należy dobierać odpowiednio co do jakości i przeznaczenia...
_________________
Pamparampam
 
 
 
Hetmann 



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 91
Skąd: z polski



Wysłany: Sro Maj 11, 2011 06:50   

jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu ;-(
_________________
Profil nie istnieje
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 08:07   

Hetmann napisał/a:
jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu ;-(



miałem to samo, idealnie wymierzyłem i dodałem z 2 cm żeby łuk był większy, po zamontowaniu z 30 minut ręką go dogniatałem i załamanie się zmiejszyło, następnie już na zagrzanym aucie robiłem to samo, wąż się poddał i teraz okolo 80% węża jest prawidłowo wygięta
_________________
Pamparampam
 
 
 
Hetmann 



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 91
Skąd: z polski



Wysłany: Wto Gru 20, 2011 17:22   

zapomniałem o tym wątku- tzn jest od dawna dobrze;-) w zaprzyjaźnionym sklepie z częściami do BMW kupiłem zamiennik tzn zamiennik do bm-ki który po odpowiednim docięciu jest idealny;-)
a koszt 50zł-
Swięty spokój - bezcenny
_________________
Profil nie istnieje
 
 
Hetmann 



Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 91
Skąd: z polski



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 10:55   [75]Trójnik chłodnicy- wraca ;-(
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

na rysunku sprawca moich nieszcześć- nawet na stronie www.rimmerbros.co.uk z której wziąłem rysunek-nie ma numeru cześci.. skąd więc to wziąc?? a niestety musze ten trójnik wymienić bo umiera...

[ Dodano: Wto Sty 08, 2013 10:55 ]
Rura gumowa chłodnicy góra TD4 Freelander (skrzynia automatyczna) PCH118131 to takie coś ale występuje jako komplet za jedyne ok 200 PLN! troche drogi plastikowy trójnik;-( ma ktos inne pomysły?
_________________
Profil nie istnieje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wyciek przy chłodnicy
tommsz Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Lut 09, 2012 17:13
markozalko
Brak nowych postów [R75] Trójnik
marcin3city Rover serii 75, MG ZT 22 Pią Gru 11, 2009 17:46
Gość
Brak nowych postów [R75] kapący problem przy chłodnicy
borsuk88 Rover serii 75, MG ZT 16 Wto Kwi 30, 2013 18:07
borsuk88
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] trojnik odmy
Black_Eryk Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Lut 19, 2013 09:48
apples
Brak nowych postów [R75] Brakujący trójnik
aimp12 Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Lut 24, 2015 18:48
AdaskoC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink