Wysłany: Nie Maj 08, 2011 11:46 [R75] Trójnik przy chłodnicy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
od dawna walczę z trójnikiem który jest przy chłodnicy. na oko to jakieś 38-40 mm w poziomie i w dół odchodzi 8mm. wymieniłem wszystkie te cholerne rurki i po dość długim spokoju znowu- kapie!!!
nie wiem co jest nie tak. Zmienić znowu rurki, może obejmy na szersze... sam juz nie wiem. trójnik wygladan na idealny- zero pęknięc i uszkodzeń a teraz kapie z tej grubej rury co idzoie od strony zbiorniczka wyrównawczego...
Walka jest nie równa i chyba w koncu dowalę na trójnik silikonu i dopiero pozakładam rury- może to pomoże.
Czy ktoś miał podobne problemy?
_________________ Profil nie istnieje
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 14:36, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 11:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 07:46
mój wygladałcacy a był task pekniety że puszczał płyn jak był on pod ciśnieniem gorący. U tomiego zamówiłem:) teraz już działa cacy.
mój jednak też jest oki- przepuszczał ten wąż z prawej strony patrząc na silnik (a właściwie ten po stronie kierowcy
Wyciek usunięty ale mam pewne obawy- bo w uk ladzie jest bardzo duże ciśnienie (chyba) bo strasznie ten wąż "puchnie" - fakt że on jest od ursusa c 360 ale mam obawy czy nadmiar ciśnienia wydostaje się przez korek- a nie mam pojęcia jak to sprawdzić...
ja też wymieniałem wąż górny z chłodnicy do silnika, ten gruby... bo pękł stary, kupiłem specjalny do wysokich temperatur z podwójnym oplotem i daje radę, choć widać że działają na niego nieprzyjemne temperatury węże należy dobierać odpowiednio co do jakości i przeznaczenia...
jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu
jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu
miałem to samo, idealnie wymierzyłem i dodałem z 2 cm żeby łuk był większy, po zamontowaniu z 30 minut ręką go dogniatałem i załamanie się zmiejszyło, następnie już na zagrzanym aucie robiłem to samo, wąż się poddał i teraz okolo 80% węża jest prawidłowo wygięta
zapomniałem o tym wątku- tzn jest od dawna dobrze;-) w zaprzyjaźnionym sklepie z częściami do BMW kupiłem zamiennik tzn zamiennik do bm-ki który po odpowiednim docięciu jest idealny;-)
a koszt 50zł-
Swięty spokój - bezcenny
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
na rysunku sprawca moich nieszcześć- nawet na stronie www.rimmerbros.co.uk z której wziąłem rysunek-nie ma numeru cześci.. skąd więc to wziąc?? a niestety musze ten trójnik wymienić bo umiera...
[ Dodano: Wto Sty 08, 2013 10:55 ]
Rura gumowa chłodnicy góra TD4 Freelander (skrzynia automatyczna) PCH118131 to takie coś ale występuje jako komplet za jedyne ok 200 PLN! troche drogi plastikowy trójnik;-( ma ktos inne pomysły?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum