Dla tych, którzy niedowidzą, proszę zwrócić uwagę na ilość miajsca przy otworze na lejek do zbiornika płynu do spryskiwaczy i na to, na ile pas przedni wychodzi (razem z wzmocnieniami) poza górną krawędź montażu błotnika. W R200 wszystko się kończy na wysokości górnej belki i pod kątem prostym schodzi do dołu. W R25/ZR pas przedni (dokładnie okular lampy) wychodzi wyraźnie poza górną krawędź montażu dłotnika i górnej belki. Ilość miejsca od otworu (jest w tym samym miejscu w obu autach) na dole do ścianki jest nieporównywalnie większa w R25/ZR. To jest właśnie miejsce na lampę.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 08:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W momencie gdy pas przedni był u mnie zdjęty przymierzałem pas od R25. Oczywiście można tego nie wymieniać, tylko ztuningować te elementy młotem.
To, że ktoś miał zrobione nie jest argumentem, bo nie wiesz dlaczego i jak bo jak dobrze było zrobione. Ja piszę jedynie o swoich doświadczeniach, które są jeszcze dość świeże.
Tomi mogł bys mi podesłać kosztorys takiej zabawy na pw ? w sensie swap 200-->Zr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 15:21
Wszystko zależy ile weźmie od Ciebie blacharz/lakiernik
Potrzebujesz:
- maska,
- błotnik (ze wspornikami) x 2,
- zderzak,
- wzmocnienie zderzaka,
- pas przedni (najlepiej kupić używany, bo od razu z tymi właściwie wyprofilowanymi blachami),
- reflektory x 2,
- kierunkowskazy x 2,
- pręt podtrzymujący maskę (lub wyginać swój),
- kierunkowskazy na błotniki (białe),
- lusterka x 2.
takie same są halogeny i chyba nadkola.
Do tego przeróbka instalacji reflektorów i lusterek.
[ Dodano: Pon Maj 09, 2011 16:21 ]
A!! No i zderzak, blenda i spoiler na tył, progi, malowanie listew na drzwiach i błotnikach, malowanie klamek.
To samo wynika z budowy pojazdu. Jeśli chcesz zmienić sobie przód na inny to musisz zmienić elementy które tam występują jeśli ma to być w odpowiedniej jakości. Tuning młotkiem na wiele się nie zda. Cały przód trzeba zmieniać, zarówno blachy jak i inne rzeczy.
_________________ Pozdrowienia Piotr.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 19:01
Tak ale trwała dyskusja, w której było słychać głosy, że nawet pasa przedniego nie trzeba wymieniać... a co dopiero głębsze blachy pod pasem przednim.
Nawet dziś oglądałem te elementy i nie ma opcji bez wymiany tych blach lub tuningu ich młotkiem aby lampy od 25/ZR tam weszły.
Na spocie mogę zrobić zdjęcia aby było widać różnicę... jeśli dla kogoś wrzucone przeze mnie są niewystarczające.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum