Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam. Niestety seryjna turbina kończy powoli żywot, puszcza straszne ilości oleju w dolot, luzy są na tyle duże że uszkodzone zostało koło kompresji. I tutaj mam pytanie do ludzi którzy w miarę ogarniają temat. Zastanawiam sie czy jest sens regenerować tę turbinę czy też może rozejrzeć się nad jakąś inną turbiną bardziej wydajną ? Np garret T28 albo jakiś holset ? I czy ktoś wie czy jak by mniej wiecej wyglądał przebieg mocy na t28 przy takim samym doładowaniu co na t25? Czy moc została by taka sama czy by jednak wzrosła ? I przede wszystkim czy np takie t28 zmieści się bez problemu między chłodnicę a blok silnika. Mam ogarnięty cały wydech z nierdzewki i nie za bardzo chciałbym go przerabiać.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 12:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
możesz spokojnie zaadaptować T28 z S14 oprócz przekręcenia muszli praktycznie P&P moc powinna być podobna jak w seryjnym s14 czyli 200KM na doładowaniu 0,5bara i już z potencjałem na spokojne 260kucy...
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak szukać t28. I później sprawdzenia czy bez programu na 0.85bara da rade. A wiesz może czy przekręcenia muszli jest bezproblemowe ?
No niestety zakup turbny trochę się odwlecze w czasie bo trochę problemów z silnikiem się porobiło. Cały czas z tym walczę, jutro odbieram głowicę z planowania i zobaczymy jak to bedzie..
Bośniak, praktycznie można powiedzieć, że mam dużo części z Twojego samochodu. Kompletny wydech, szybe, i ostatnio byłem zmuszony kupić silnik. Niestety głowica, poszła na śmietnik, został jedynie dół silnika.
No ruszyło się do przodu. Własnie idzie do mnie t28 podwójnym ball bearingu, także progress jest. Jak założę pojeżdżę trochę to obowiązkowo zdam relacje ; )
No ruszyło się do przodu. Własnie idzie do mnie t28 podwójnym ball bearingu, także progress jest. Jak założę pojeżdżę trochę to obowiązkowo zdam relacje ; )
Z s14a, z tym że z samego końca produkcji. Przebieg udokumentowany 58tyś mil, ze skrzynią automatyczną. Dałem 1150zł wraz z flanszami od strony zimnej i krucami wodno olejowymi. Także było warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum