Wysłany: Nie Maj 15, 2011 21:23 [R200SDI] Mało mocy silverstone
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam forumowiczów. Właściwie pisze w imieniu kolegi który ma roverka 200SDI i ma niestety problem. Szukałem na forum przyczyny jaka dopadła tego roverka i nic co by do niego pasowało nie znalazłem. Otóż roverek słabo sie zbiera do 100km/h jeszcze jako tako idzie ale powyżej 100km jest już masakra. Auto przyśpiesza ale jak by ciągło za sobą przynajmniej przyczepę z toną ładunku. W porównaniu do mojego roverka też diesla wypada słabiutko z przyśpieszeniem. Dodam jeśli to ma znaczenie ze moja maszynka stoi obecnie na felach 16" i kapciach 205 a kumpla na 15" felach i oponach 195.
Sprawdziłem już przepływomierz węże od IC i wszystko dobrze. Co może być przyczyną tego muła...???
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 21:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Raptile, Na szczelność czy nigdzie nie ma ubytku powietrza po za tym już nawet przekładałem moje węże idące od IC.
Widzisz o wiązce zapomniałem.........
szoso420, Jeździłem na odpiętym i nie było różnicy jak na podpiętym, a i zakładałem od mojego roverka który jest dobry i nie było różnicy między przepływomierzami. A i jeszcze zakładałem od tego drugiego auta przepływke do mojego i u mnie chodziło BDB. A co do turbo to nie wiem aż tak nie siedzę w tym ni nie wiem jak powinno być dobrze ustawione
nie tędy droga...
przy złym ustawieniu kąta wtrysku kopciłby na biało i były by lekkie problemy przy odpalaniu, a tutaj kolega kamax_19, o takich objawach nic nie pisał.
Czekajmy na pomiary przyśpieszenia, potem będziemy dywagować.
Widze, że mówicie o moim roverku
czas 0-100 wypadł raczej kiepsko 12,4 s
60-100 postaram się zmierzyć jak najprędzej : )
@Raptile - a jak turbo ustawione być powinno ? i na czym polega to ustawianie ?
Jeśli już o moim mówimy...
Wie ktoś może czym jest spowodowane zapalanie się kontrolki ABS'u po przekroczeniu gdzieś 120 ? i zapala się po jakimś czasie [tj. ile razy jadę w trasę to po kilkunastu kilometrach zapala się ABS na pomarańczowo i tak trzyma aż dojadę]
3 sekundy więcej niż podaje producent... dodając wiek auta, stopień zużycia wszystkich części, opony, nawierzchnie, przyrząd pomiarowy... to tak źle nie jest, ale można zawsze to poprawić.
Wie ktoś może czym jest spowodowane zapalanie się kontrolki ABS'u po przekroczeniu gdzieś 120 ? i zapala się po jakimś czasie [tj. ile razy jadę w trasę to po kilkunastu kilometrach zapala się ABS na pomarańczowo i tak trzyma aż dojadę]
Albo któryś pierścień ABSu pęknięty, albo czujnik jakiś a najprawdopodobniej masz inny profil opon z przodu a inny z tyłu a różnica jest większa niż "10". Zgadłem?
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 00:15 ] adamsky, 1/3 czasu producenta więcej to nie jest źle?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Auto przyśpiesza ale jak by ciągło za sobą przynajmniej przyczepę z toną ładunku
to ten mega muł to raczej nie jest spowodowany odczuciem braku tych 3 sekund... przy niesprawnej przepływce auto się czuje że jest mułem i o takich odczuciach pisze Kamax19.
@ Adamsky - trzeba poprawić
kolega pisze o mule powyżej 100 - wtedy na prawde jest kiepsko
co do pierscieni od abs - myśle, że świeciłby ciągle
co do opon rzeczywiście tu jest kiepsko z przodu 65 z tylu 50 (nie miałem kiedy zająć się oponami)
@xtek - no nie zgodze się, zanim tu "zgłośiliśmy" mojego roverka, sporo czytalem o problemach z maf właśnie w sdi
ale jest postęp bo chwile wyginałem drzwi i przestawiłem lekko zamek i w końcu drzwi są równo z karoserią
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 14:28
krzdry napisał/a:
no nie zgodze się, zanim tu "zgłośiliśmy" mojego roverka, sporo czytalem o problemach z maf właśnie w sdi
No to pokaz gdzie. Bo przeplywka 4-przewodowa kontroluje tylko zawor EGR, wiec rownie dobrze mozesz po prostu odlaczyc wezyk podcisnienia od niego. O ile wiesz co to EGR. W iDT jest 5-przewodowa i to inna sprawa.
Ale skoro miales skrajnie inny profil opon i zastanawiales sie czemu lampka ABS sie swieci, to rzeczywiscie masz spore pojecie o tym aucie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum