Forum Klubu ROVERki.pl :: 29.05.2011-Warszawa-Bemowo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
29.05.2011-Warszawa-Bemowo
Autor Wiadomość
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 07:29   

Tomi napisał/a:
Masz żarówkę z dwoma kabelkami. Jeden kabelek podłączasz do "+" (w aku) a drugi do "-". To jest zwarcie czy najprostszy układ elektryczny?
Tomi to wiem :-) Żartuję sobie teraz :razz:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 30, 2011 07:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 07:37   

MaReK napisał/a:
Maciek zrobiłeś zamek czy nie? I jaki jest/był problem?

Nie, nie zrobiłem.
Bębenek stoi.
Muszę podjechać do fachowca, żeby to przejrzał i naprawił.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:05   

No i piszę czego się dowiedziałem.

Alarm nie był montowany. Zakładany był tylko centralny.
A to dlatego, że padł siłownik w jednych drzwiach od fabrycznego centralnego.
Jedyne modyfikacje to: wsadzony siłownik w drzwi kierowcy i poprowadzone kable do sterownika, który najprawdopodobniej (facet nie pamięta dokładnie) powinien być w okolicach skrzynki z bezpiecznikami.
Podobno z oryginalną centralką nic nie majstrował, czyli teraz trzeba będzie ją namierzyć gdzieś w samochodzie :/

A z odłączonym klaksonem przyjechał już z Niemiec
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:09   

Dudek napisał/a:
No i piszę czego się dowiedziałem.

Alarm nie był montowany. Zakładany był tylko centralny.
A to dlatego, że padł siłownik w jednych drzwiach od fabrycznego centralnego.
Jedyne modyfikacje to: wsadzony siłownik w drzwi kierowcy i poprowadzone kable do sterownika, który najprawdopodobniej (facet nie pamięta dokładnie) powinien być w okolicach skrzynki z bezpiecznikami.
Podobno z oryginalną centralką nic nie majstrował, czyli teraz trzeba będzie ją namierzyć gdzieś w samochodzie :/

A z odłączonym klaksonem przyjechał już z Niemiec


Czyli ostatnia teoria była w 100% trafiona :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:14   

Siłownik to master... czyli musisz dostać taki od Europy, żeby wrócić do standardu.
Ciekawe czy ciął wtyczki czy zastosował na starym siłowniku...

Centralki nie widziałem, ale spoko... jeśli nie wycinali jej, gdzieś ją znajdziemy.
Jak nie po lewej, to po prawej stronie ;D Co to są w takim razie te pieprzone fioletowe kabelki? Może to jeszcze jakaś grzebanina niemców, ale ich nie podjerzewam.

Jak będzie więcej czasu i widno, na pewno znajdziemy problem klaksonu.
Tak sobie pomyślałem, że może wiązka być od klaksonu uszkodzona, np. przytopiona i podanie prądu bezpiecznikiem, daje sygnał. Z drugiej strony, dopóki zamknięcie obwodu nie wystąpi na klaksonie, to paliłoby bezpiecznik. Możemy to sprawdzić puszczając plus (z ominięciem bezpiecznika - gdy jest on wyjęty) bezpośrednio z aku, na plusowy pin wtyczki od klaksonu.

[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:14 ]
Aha! To już wiem... może te fioletowe kabelki, załączają centralkę (zasilanie), która jest gdzieś za środkową konsolą ;) I dlatego wpięty jest w instalacje oryginalną.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:22   

MaReK napisał/a:
kris-tofer co się stało ze skrzynią? Myślałem, że skrzynie w tych autach są wieczne


zdaje się, że już wszystko Ok
urwał mi się wybierak od skrzyni, wczoraj do wieczora jeszcze kleiłem na poxipol i ośmiorniczkę :mrgreen:
ile pojeździ nie wiem, ale na razie się trzyma
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:24   

Zadzwoniłem jeszcze raz do gościa, żeby upewnić się co do oryginalnej centralki.
Powiedział mi, że na 100% nie była usuwana. Jedyna co, to mogła być odłączona (może ta luźno latająca kostka jest od niej :?: , ale z drugiej strony MaReK nie widział tam nic :/ ).
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:27   

kris-tofer napisał/a:
zdaje się, że już wszystko Ok
urwał mi się wybierak od skrzyni, wczoraj do wieczora jeszcze kleiłem na poxipol i ośmiorniczkę :mrgreen:
ile pojeździ nie wiem, ale na razie się trzyma

O kurde... słyszałem o urywających się cięgnach, ale o wybieraku...
A jak się do niego dostałeś? Myślisz, że poxipol da radę? Nie wiem jakie tam są siły potrzebne...

[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:27 ]
Dudek napisał/a:
Zadzwoniłem jeszcze raz do gościa, żeby upewnić się co do oryginalnej centralki.
Powiedział mi, że na 100% nie była usuwana. Jedyna co, to mogła być odłączona (może ta luźno latająca kostka jest od niej :?: , ale z drugiej strony MaReK nie widział tam nic :/ ).

A może została sprzedana... o czym nie wiele osób wie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:43   

A czy odnośnie siłownika mastera to musi być tylko od 25 :?: Czy podejdzie od jakieś 200 :?:

MaReK napisał/a:
A może została sprzedana... o czym nie wiele osób wie.
Nie strasz mnie nawet :-(
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:44   

Wyślij mi na PW numer nadwozia, sprawdzę.
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:47   

MaReK napisał/a:
O kurde... słyszałem o urywających się cięgnach, ale o wybieraku...
właśnie chodziło mi o te cięgno, z braku nauk mechanicznych nie wiedziałem jak dokładnie to nazwać :D jedno z cięgieł na swoim końcu wyskoczyło z kulki, oberwała się taka guma łącząca kulkę. Mam tylko nadzieję, że klej trochę potrzyma.

[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:47 ]
Generalnie trochę się zimnym potem oblałem, bo myślałem, że skrzynia mi padła, ale wczoraj zacząłem rozbierać i na szczęście tylko ta kulka się oberwała.
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:50   

Tomi napisał/a:
Wyślij mi na PW numer nadwozia, sprawdzę.

No a ja dupa, oczywiście zostawiłem dowód w domu :-(

Tomi, to wyślę Ci wieczorem. A od Ciebie z kolei czekam na foty Streetwise low ride :-)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:54   

kris-tofer napisał/a:
jedno z cięgieł na swoim końcu wyskoczyło z kulki, oberwała się taka guma łącząca kulkę. Mam tylko nadzieję, że klej trochę potrzyma.

Dopóki nie użyjesz większej mocy, np. przy złym wysprzęgleniu.
Przy problemach z pompką podobno szybciej się te cięgna kończą.

Dostawałeś się tam od spodu auta, czy musiałeś zdjąć tunel?

Dudek napisał/a:
Nie strasz mnie nawet :-(

Nie straszę ;)

Dudek napisał/a:
A czy odnośnie siłownika mastera to musi być tylko od 25 :?: Czy podejdzie od jakieś 200 :?:

czytałem na forum, w dziale R200 chyba, że kolega miał problem z zamkiem do Street'a. Nie mógł dopasować ani od r200, ani od r25... tylko streetwise. Ale nie wiem z czego to wynikało.

[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:54 ]
Dudek zobacz: http://www.cars-directory...538_10_orig.jpg

na zdjęciu widać tutkę z lewej strony. Więc były one montowane oryginalnie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:56   

MaReK napisał/a:
Dudek napisał/a:
Nie strasz mnie nawet :-(

Nie straszę ;)
A czy dużo taka centralka kosztuje :?: Pomijam już fakt, że pewnie trudno jest dostać :/

MaReK napisał/a:
Dudek napisał/a:
A czy odnośnie siłownika mastera to musi być tylko od 25 :?: Czy podejdzie od jakieś 200 :?:

czytałem na forum, w dziale R200 chyba, że kolega miał problem z zamkiem do Street'a. Nie mógł dopasować ani od r200, ani od r25... tylko streetwise. Ale nie wiem z czego to wynikało.
Po prostu kolorowo :/ Więcej nie przyjeżdżam, bo znowu coś znajdziecie a ja będę się tylko wk..., denerwował :razz:

MaReK napisał/a:
Dudek zobacz: http://www.cars-directory...538_10_orig.jpg

na zdjęciu widać tutkę z lewej strony. Więc były one montowane oryginalnie ;)
Hurra! Jedna pozytywna rzecz jak na razie :-)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4537
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:57   

MaReK napisał/a:
Może to jeszcze jakaś grzebanina niemców, ale ich nie podjerzewam.

Raczej Turków. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:00   

MaReK napisał/a:
Dostawałeś się tam od spodu auta, czy musiałeś zdjąć tunel?


?? ? końcówki tych cięgien są pod akumulatorem, wywalasz akumulator, skrzynkę i podstawkę pod pompę i filtr paliwa i już wszystko widzisz, przy pompie ABS
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:31   

kris-tofer napisał/a:

?? ? końcówki tych cięgien są pod akumulatorem, wywalasz akumulator, skrzynkę i podstawkę pod pompę i filtr paliwa i już wszystko widzisz, przy pompie ABS

Muszę się wyspać ;) W każdym razie dostałeś się tam od góry...
A ile kosztuje używka? Może nie warto ryzykować jakiejś niespodzianki w trasie, że się poxipol podda?

Dudek napisał/a:
Po prostu kolorowo :/ Więcej nie przyjeżdżam, bo znowu coś znajdziecie a ja będę się tylko wk..., denerwował :razz:

A tam ;) Najważniejsze, że auto jedzie prosto ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:34   

MaReK napisał/a:
Dudek napisał/a:
Po prostu kolorowo :/ Więcej nie przyjeżdżam, bo znowu coś znajdziecie a ja będę się tylko wk..., denerwował :razz:

A tam ;) Najważniejsze, że auto jedzie prosto ;)
Racja :-) Chyba, że wczoraj coś mi odłączyłeś i zapomniałeś podpiąć :razz:

Teraz poszukuję na Allegro siłownika, ale nie wiem czy jest sens. Wieczorem wyślę do Tomiego co trzeba, to będę później wiedział czego szukać.

Póki co licytuję ringi do zegarów :-)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:38   

Koniecznie musisz zrobić dwie rzeczy:
- klakson i przeciwmgielne z tyłu
- centralny fabryczny

Wszystko podłączyłem jak Bóg przykazał.
Musisz jeszcze tylko naprawić kierownicę, lub zakupić od Tomiego.
Ale nie wierzę, że awaria przycisku od klaksonu wiązała się z wymianą kierownicy :D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dudek 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:43   

MaReK napisał/a:
Koniecznie musisz zrobić dwie rzeczy:
- klakson i przeciwmgielne z tyłu
- centralny fabryczny

Wszystko podłączyłem jak Bóg przykazał.
Musisz jeszcze tylko naprawić kierownicę, lub zakupić od Tomiego.
Ale nie wierzę, że awaria przycisku od klaksonu wiązała się z wymianą kierownicy :D
Można powiedzieć, że jak uda się ogarnąć klakson to i przeciwmgielne będą normalnie działały.

Co do kierownicy to chodzi Ci o podłączenie kabli pod przyciski :?: Może te przyciski rzeczywiście uda się wyciągnąć (tak, jak większość rzeczy w samochodzie :razz: ) :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij