Maciek zrobiłeś zamek czy nie? I jaki jest/był problem?
Nie, nie zrobiłem.
Bębenek stoi.
Muszę podjechać do fachowca, żeby to przejrzał i naprawił.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Alarm nie był montowany. Zakładany był tylko centralny.
A to dlatego, że padł siłownik w jednych drzwiach od fabrycznego centralnego.
Jedyne modyfikacje to: wsadzony siłownik w drzwi kierowcy i poprowadzone kable do sterownika, który najprawdopodobniej (facet nie pamięta dokładnie) powinien być w okolicach skrzynki z bezpiecznikami.
Podobno z oryginalną centralką nic nie majstrował, czyli teraz trzeba będzie ją namierzyć gdzieś w samochodzie
A z odłączonym klaksonem przyjechał już z Niemiec
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 30, 2011 09:09
Dudek napisał/a:
No i piszę czego się dowiedziałem.
Alarm nie był montowany. Zakładany był tylko centralny.
A to dlatego, że padł siłownik w jednych drzwiach od fabrycznego centralnego.
Jedyne modyfikacje to: wsadzony siłownik w drzwi kierowcy i poprowadzone kable do sterownika, który najprawdopodobniej (facet nie pamięta dokładnie) powinien być w okolicach skrzynki z bezpiecznikami.
Podobno z oryginalną centralką nic nie majstrował, czyli teraz trzeba będzie ją namierzyć gdzieś w samochodzie
Siłownik to master... czyli musisz dostać taki od Europy, żeby wrócić do standardu.
Ciekawe czy ciął wtyczki czy zastosował na starym siłowniku...
Centralki nie widziałem, ale spoko... jeśli nie wycinali jej, gdzieś ją znajdziemy.
Jak nie po lewej, to po prawej stronie Co to są w takim razie te pieprzone fioletowe kabelki? Może to jeszcze jakaś grzebanina niemców, ale ich nie podjerzewam.
Jak będzie więcej czasu i widno, na pewno znajdziemy problem klaksonu.
Tak sobie pomyślałem, że może wiązka być od klaksonu uszkodzona, np. przytopiona i podanie prądu bezpiecznikiem, daje sygnał. Z drugiej strony, dopóki zamknięcie obwodu nie wystąpi na klaksonie, to paliłoby bezpiecznik. Możemy to sprawdzić puszczając plus (z ominięciem bezpiecznika - gdy jest on wyjęty) bezpośrednio z aku, na plusowy pin wtyczki od klaksonu.
[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:14 ]
Aha! To już wiem... może te fioletowe kabelki, załączają centralkę (zasilanie), która jest gdzieś za środkową konsolą I dlatego wpięty jest w instalacje oryginalną.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
kris-tofer co się stało ze skrzynią? Myślałem, że skrzynie w tych autach są wieczne
zdaje się, że już wszystko Ok
urwał mi się wybierak od skrzyni, wczoraj do wieczora jeszcze kleiłem na poxipol i ośmiorniczkę
ile pojeździ nie wiem, ale na razie się trzyma
Zadzwoniłem jeszcze raz do gościa, żeby upewnić się co do oryginalnej centralki.
Powiedział mi, że na 100% nie była usuwana. Jedyna co, to mogła być odłączona (może ta luźno latająca kostka jest od niej , ale z drugiej strony MaReK nie widział tam nic ).
zdaje się, że już wszystko Ok
urwał mi się wybierak od skrzyni, wczoraj do wieczora jeszcze kleiłem na poxipol i ośmiorniczkę
ile pojeździ nie wiem, ale na razie się trzyma
O kurde... słyszałem o urywających się cięgnach, ale o wybieraku...
A jak się do niego dostałeś? Myślisz, że poxipol da radę? Nie wiem jakie tam są siły potrzebne...
[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:27 ]
Dudek napisał/a:
Zadzwoniłem jeszcze raz do gościa, żeby upewnić się co do oryginalnej centralki.
Powiedział mi, że na 100% nie była usuwana. Jedyna co, to mogła być odłączona (może ta luźno latająca kostka jest od niej , ale z drugiej strony MaReK nie widział tam nic ).
A może została sprzedana... o czym nie wiele osób wie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
O kurde... słyszałem o urywających się cięgnach, ale o wybieraku...
właśnie chodziło mi o te cięgno, z braku nauk mechanicznych nie wiedziałem jak dokładnie to nazwać jedno z cięgieł na swoim końcu wyskoczyło z kulki, oberwała się taka guma łącząca kulkę. Mam tylko nadzieję, że klej trochę potrzyma.
[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 10:47 ]
Generalnie trochę się zimnym potem oblałem, bo myślałem, że skrzynia mi padła, ale wczoraj zacząłem rozbierać i na szczęście tylko ta kulka się oberwała.
jedno z cięgieł na swoim końcu wyskoczyło z kulki, oberwała się taka guma łącząca kulkę. Mam tylko nadzieję, że klej trochę potrzyma.
Dopóki nie użyjesz większej mocy, np. przy złym wysprzęgleniu.
Przy problemach z pompką podobno szybciej się te cięgna kończą.
Dostawałeś się tam od spodu auta, czy musiałeś zdjąć tunel?
Dudek napisał/a:
Nie strasz mnie nawet :-(
Nie straszę
Dudek napisał/a:
A czy odnośnie siłownika mastera to musi być tylko od 25 Czy podejdzie od jakieś 200
czytałem na forum, w dziale R200 chyba, że kolega miał problem z zamkiem do Street'a. Nie mógł dopasować ani od r200, ani od r25... tylko streetwise. Ale nie wiem z czego to wynikało.
A czy dużo taka centralka kosztuje Pomijam już fakt, że pewnie trudno jest dostać
MaReK napisał/a:
Dudek napisał/a:
A czy odnośnie siłownika mastera to musi być tylko od 25 Czy podejdzie od jakieś 200
czytałem na forum, w dziale R200 chyba, że kolega miał problem z zamkiem do Street'a. Nie mógł dopasować ani od r200, ani od r25... tylko streetwise. Ale nie wiem z czego to wynikało.
Po prostu kolorowo Więcej nie przyjeżdżam, bo znowu coś znajdziecie a ja będę się tylko wk..., denerwował
Może to jeszcze jakaś grzebanina niemców, ale ich nie podjerzewam.
Raczej Turków.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dostawałeś się tam od spodu auta, czy musiałeś zdjąć tunel?
? końcówki tych cięgien są pod akumulatorem, wywalasz akumulator, skrzynkę i podstawkę pod pompę i filtr paliwa i już wszystko widzisz, przy pompie ABS
? końcówki tych cięgien są pod akumulatorem, wywalasz akumulator, skrzynkę i podstawkę pod pompę i filtr paliwa i już wszystko widzisz, przy pompie ABS
Muszę się wyspać W każdym razie dostałeś się tam od góry...
A ile kosztuje używka? Może nie warto ryzykować jakiejś niespodzianki w trasie, że się poxipol podda?
Dudek napisał/a:
Po prostu kolorowo Więcej nie przyjeżdżam, bo znowu coś znajdziecie a ja będę się tylko wk..., denerwował
A tam Najważniejsze, że auto jedzie prosto
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Koniecznie musisz zrobić dwie rzeczy:
- klakson i przeciwmgielne z tyłu
- centralny fabryczny
Wszystko podłączyłem jak Bóg przykazał.
Musisz jeszcze tylko naprawić kierownicę, lub zakupić od Tomiego.
Ale nie wierzę, że awaria przycisku od klaksonu wiązała się z wymianą kierownicy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Koniecznie musisz zrobić dwie rzeczy:
- klakson i przeciwmgielne z tyłu
- centralny fabryczny
Wszystko podłączyłem jak Bóg przykazał.
Musisz jeszcze tylko naprawić kierownicę, lub zakupić od Tomiego.
Ale nie wierzę, że awaria przycisku od klaksonu wiązała się z wymianą kierownicy
Można powiedzieć, że jak uda się ogarnąć klakson to i przeciwmgielne będą normalnie działały.
Co do kierownicy to chodzi Ci o podłączenie kabli pod przyciski Może te przyciski rzeczywiście uda się wyciągnąć (tak, jak większość rzeczy w samochodzie )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum