Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Mam dosyć poważny problem z hamulcami. Pojawia się głównie podczas stania w korkach. Przy ciągłym ruszaniu i częstym hamowaniu pedał hamulca po pewnym czasie staje się tak twardy że nawet nie można go wcisnąć, klocki są zaciśnięte, trą o tarcze, nie można jechać. Muszę zjeżdżać na pobocze, wyłączyć silnik, odczekać aby wszystko puściło. Jednak gdy już ruszę po pewnym czasie problem znów się pojawia. Czy to może być zapowietrzenie?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 13, 2011 11:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a może być też przewód (wąż) podciśnienia do serwo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam, ja mam pytanko chcialbym wymienic uszczelki w zacisku hamulcowym i niewiem jakie kupic (na angielskim ebayu) moj freelandek jest z listopada 2000roku czy te czesci sa uniwersalne od rocznika 1998 do 2005? dodam iz mam orginalne kola 195/80R15 i kupilem 16'' od innego freelandka i mi niepodeszly bo wchodza w zacisk hamulcowy (potrzebne dystanse okolo 7 mm) niechcialbym wyrzucac kasy na czesci ktore mi niepodejda
(a te 16'' chyba bede musial sprzedac) pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum