Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Prędkość maksymalna ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Prędkość maksymalna ?
Autor Wiadomość
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Czw Cze 16, 2011 20:15   [R620Ti] Prędkość maksymalna ?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam :)
Mam kolejne pytanie :)

Ostatnio jadąc autostradą stwierdziłem ze przegonię roverka maksymalnie przez chwilę. Pokazał 200 i... koniec. Z bólem rozkulałem go do 210 i tutaj pojawia sie pytanie: puszczając pedał gazu samochód jakby mocy dostał - co go mogło przydławić ?? ?? Kilkakrotnie powtórzyłem i za każdym razem było to samo muł przy 200 a podczas puszczania gazu kopa dostawał.

Druga część pytania może z tym powiązana.... jak chcę szybko ruszyć i dodam od razu dosyć dużo gazu to od razu jakby mu zapłon odcieło - gaśnie. Jak gazu popuszczę i dawkuję mu wolniej to wszystko jest ok ki zapierdziela jak powinien. /co może być przyczyną ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 16, 2011 20:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 16, 2011 22:28   

Ja swojego nie sprawdzałem, ale po tym z jaką łatwością doszedł ze 160 do 210 (później musiałem zwolnić, bo znajomi by się zgubili) szacuję, że doszedł by do 240-250 km/h.

W kwestii problemów z szarpaniem. Miałem raz podobnie i długo z tym walczyłem. Okazało się, że zawór od sterowania turbiną pod wpływem temperatury (od turbiny) stwardniał i pękł. Powodowało to, że turbina ładowała wszystko, a nie tylko 0,6bara. Efekt był taki, że pompa i wtryski nie wyrabiały i przy maksymalnym wciśnięcu gazu zamiast ciągnąć do przodu robił ca jakiś czas "kangury".
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 06:44   

według danych jest to 230km/h
auta nowe nie są więc nie każdy jest w stanie tyle polecieć :wink:
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 07:50   

Tomi napisał/a:


W kwestii problemów z szarpaniem. Miałem raz podobnie i długo z tym walczyłem. Okazało się, że zawór od sterowania turbiną pod wpływem temperatury (od turbiny) stwardniał i pękł. Powodowało to, że turbina ładowała wszystko, a nie tylko 0,6bara. Efekt był taki, że pompa i wtryski nie wyrabiały i przy maksymalnym wciśnięcu gazu zamiast ciągnąć do przodu robił ca jakiś czas "kangury".


Gdzie znajduje sie ten zawór ?? Jak to sprawdzić??

[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 08:48 ]
szoso420 napisał/a:
według danych jest to 230km/h
auta nowe nie są więc nie każdy jest w stanie tyle polecieć :wink:


Miałem kiedyś zajechaną toyotę celice i wyciągała do samego końca tyle ile w instrukcji podano, podobnie miałem w fordzie mondeo. Tutaj mam znacznie mniejszy przebieg więc nie sądzę, aby wiek był tutaj przyczyną.

[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 08:50 ]
Tomi napisał/a:
Ja swojego nie sprawdzałem, ale po tym z jaką łatwością doszedł ze 160 do 210 (później musiałem zwolnić, bo znajomi by się zgubili) szacuję, że doszedł by do 240-250 km/h.


Rozumiem, ze na 5 biegu ??
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 17, 2011 08:04   

szoso420 napisał/a:
według danych jest to 230km/h
auta nowe nie są więc nie każdy jest w stanie tyle polecieć :wink:


Przyspieszenie od 160 do 210 zajęło dosłownie parę sekund i samochód zrobił to bardzo ochoczo. Chciał przyspieszać dalej... tylko znajomi zniknęli we wstecznym lusterku :)

[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 09:04 ]
Marshall7 napisał/a:
Tomi napisał/a:


W kwestii problemów z szarpaniem. Miałem raz podobnie i długo z tym walczyłem. Okazało się, że zawór od sterowania turbiną pod wpływem temperatury (od turbiny) stwardniał i pękł. Powodowało to, że turbina ładowała wszystko, a nie tylko 0,6bara. Efekt był taki, że pompa i wtryski nie wyrabiały i przy maksymalnym wciśnięcu gazu zamiast ciągnąć do przodu robił ca jakiś czas "kangury".


Gdzie znajduje sie ten zawór ?? Jak to sprawdzić??


Wyciągnij obudowę filtra powietrza, wyciągnij te grube przewody od intercollera (dostęp jest łatwy). Będziesz miał banalny dostęp do turbiny. Sprawdź te cienkie przewody gumowe przy turbinie, jak i luz wirnika w turbinie (od strony zimnej, gdyż po zdjęciu przewodów gumowych będziesz miał go na wierzchu).

Marshall7 napisał/a:
Tomi napisał/a:
Ja swojego nie sprawdzałem, ale po tym z jaką łatwością doszedł ze 160 do 210 (później musiałem zwolnić, bo znajomi by się zgubili) szacuję, że doszedł by do 240-250 km/h.


Rozumiem, ze na 5 biegu ??


To była jego największa zaleta. Nie trzeba go było kręcić. Wystarczyło 3 tyś. obrotów i z każdego biegu odjeżdżał. Piorunujące wrażenie dla pasażerów, ponieważ jadąc tym autem odnosiło się wrażanie, że robi to z olbrzymią łatwością i lekkością.
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 08:09   

Piszesz w czasie przeszłym... już go nie masz ?? ?
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 17, 2011 08:19   

Marshall7 napisał/a:
Piszesz w czasie przeszłym... już go nie masz ?? ?


Miałem go z 5 lub 7 lat temu :)



Zresztą samochód grał również w pierwszej serii serialu "Oficer" :)
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 09:05   

Mam takie same alumy :)


Czyli coś ewidentnie mi nie chodzi tak jak powinno. To moze być kwestia tego ciśnienia bo jak wcisnąłem mu do dechy to sie zamulił i na 210 koniec a przy puszczeniu się odmulał :)

Pokombinujemy...
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Cze 19, 2011 19:50   

Może masz tak jak ja, że masz za słabą pompę paliwa, albo uszkodzony regulator ciśnienia? Ja jak regulowałem auto i ustawiłem za duże ciśnienie na wtryskach to osiągnąłem ten sam efekt, czyli muł po wciśnięciu głębiej pedału gazu i ostry wygar przy odpuszczeniu go.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 08:35   

Może... Powoli sukcesywnie wykluczam różne usterki wiec może kiedyś dojdę do tego...
Z drugiej strony czuję też spadek mocy przy wyższych obrotach. Nie szarpie ale powyżej jakiś 4,5 tys czuć że słabiej idzie.....

To może być pompa ?? ?

Perez gdzie regulowałeś roverka ??
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 10:18   

Sam reguluje
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 17:00   

Czyli jak będę w Twoim rejonie to możemy się ustawic na jakąś regulację?? :)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 18:04   

Nie jestem mechanikiem i dlatego. Nie podejme się regulacji czyjegoś auta
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 18:44   

ok to jak możesz napisz mi jakiego sprzętu do tego używasz. Może być PW jeśli tutaj nie chccesz :)

Poza tym jakieś 80% mechaników nie potrafiłoby zrobić tego co Ty więc...... ;)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 18:59   

Stroi się pewnie komputerem, a ja mam założony ręczny regułator ciśnienia paliwa i stroilem tym regulatorem, ale nie polecam, bo teraz sam wracam do serii, potem chcę kupić MBĆ, bo wczoraj czytałem troche o tym i chcę podnieść doladowanie. Stroic komputer Rovera podobno bardzo trudno, ale myślę, że w tym temacie powinni się wypowiedzieć bardziej kompetentnie niż ja. Marian mówił, że może mi auto wystroic komputerem, ale nie wiem ile w tym prawdy, poza tym Marian raczej już się nie bierze za stare auta.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 19:16   

Ja kupiłem kompa za 5 tys i się okazało że śmiga ze wszystkim poza roverem .....

Przydaje się teraz do innych samochodów a ja muszę jeździć do innych.... niedoinformowanie kosztuje..
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 19:30   

Rovera stroi się T4, ale kosztuje więcej niż 5 tysięcy. Poza tym po co kupowałes komputer za 5 tysięcy do samochodu wartego niewiele więcej
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marshall7 




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 124
Skąd: Bytom/Katowice



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 19:59   

Kurde ... dychę za roverka dałem...


apropos kompa to otwieram warsztat szamochodowy i stąd ten pomysł.
'_
Bez obaw ... ja tam nic nie robię :) mam mechaników. Tak czyl siak komp się przydaje...
_________________
Jestem bo mnie nie ma...
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sob Wrz 22, 2012 18:42   

max to 250 km /g przy 6974 obr na 5biegu

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2012 19:42 ]
620 ti 2bieg 100km/h-6716 3bieg 100km/h-4769 3bieg 100km/h-3767 4bieg 100km/h-2767 5bieg100km/h-2789
wykaz skrzyni biegów C6FTUT porównywalna skrzynia do tego modelu to B6BFT tylko na tej skrzyni 250km/h jest przy 7700odr

wymieniona skrzynia w roverku od 620 ti nie wiem jaka ale bez torsena krutszą ma jedynkę ale na 4 biegu przy 2000 tys ob licznik pokazuje 70 km/g a radar policyjny 74km kosztowało 100 i 4punk na 5 bieg 50km/g 800 obrotów ledwo jedzie na skrzyni c6ftu było 50km/g przy 1000 obr
Ostatnio zmieniony przez thorm Sob Wrz 29, 2012 12:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 22, 2012 23:46   

moj 230 leciał bez problemu,pozniej sie meczarnia zaczyna...jechałem pełnym samochodem(tj 5 osób) do tego troche w bagazniku i butla z gazem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620sdi] problem z prędkością maksymalną
kpolski Rover serii 600, Honda Accord 19 Nie Sty 08, 2012 13:29
kruszan
Brak nowych postów [620 Sdi ] Prędkość spalin
Balas87 Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Lis 13, 2011 16:45
Balas87
Brak nowych postów [620] diesle prędkość a obroty
tuners Rover serii 600, Honda Accord 10 Pon Kwi 09, 2012 20:15
bazyl1218
Brak nowych postów [ Rover 620 SDI] Jaka prędkość przy 2tyś obrotów?
Artur20-2012 Rover serii 600, Honda Accord 20 Sob Lis 10, 2012 23:04
kadzaf
Brak nowych postów [R620Ti] ECU Komputer
Markzo Rover serii 600, Honda Accord 12 Nie Gru 16, 2012 13:14
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink