Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Pomocy,pojawił się w moim "R" gigantyczny wyciek oleju w okolicy napinacza paska wielorowkowego.Oglądało to parę osób i usłyszałem wiele diagnoz Może ktoś miał podobny wyciek i mógłby doradzić Bardzo proszę o rade
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 22, 2011 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możesz wstawić jakieś foto? W poprzednim Roverku też miałem spory wyciek. Lało się jak z kranu:) U mnie winna była pompa oleju. Kosztów naprawy nie znam ponieważ za jednym zamachem zrobiłem kompletny rozrząd i uszczelkę pod głowicą oraz zawieszenie. Całość wyniosła 2000 zł z częściami. Pamiętam, że naprawa tej pompy była bardzo problematyczna, ponieważ ciekła w takim miejscu, że nie dało się tego naprawić i musiałem kupić nową pompę (używaną oczywiście, bo nowa kosztuje hohoho i jeszcze trochę).
Kocur,wymyj silnik i sam zobaczysz w którym miejscu jest wyciek
Wymieniałeś może rozrząd ?
Rozrząd był wymieniany jakieś 20 tyś. temu więc raczej nie ma związku,myłem silnik ale niestety olej rozchlapują rolki i pasek wielorowkowy,tyle co udało się namierzyć to że cieknie w okolicy podstawy napinacza
mechanicy często ich nie wymieniają twierdząc, że są dobre a później wychodzi inaczej
trzeba odkręcić osłonę paska rozrządu i zobaczyć czy jest sucho na wałku rozrządu i na wale korbowym
zaglądałem od góry do rozrządu i jest sucho czy jest możliwość żeby ciekł na wale i było sucho u góry chyba się nie obejdzie bez prewencyjnej wymiany,większość stawia na uszczelniacze na wale
A może to olej napędowy z przewodów przelewowych od wtryskiwaczy?
U siebie miałem mały wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu. Ślady były po obydwu stronach bloku silnika przy samej obudowie paska. Pasek rozrządu był suchy.
Ewidentnie olej kapie z napinacza paska wielorowkowego,może ktoś podpowiedzieć jakim sposobem zbiera się tam olej, co puściło.Chciałbym uniknąć niepotrzebnego rozkręcania i kosztów z tym związanych
[ Dodano: Pon Cze 27, 2011 23:37 ]
uszczelniacz na wale wyeliminowany ,pytanie czy jeżeli puszcza pompa olejowa?to uszczelka pod nią czy coś innego
[ Dodano: Nie Lip 03, 2011 21:10 ]
Chyba sukces podobno cieknie z metalowego przewodu przy vacum...spotkał się ktoś z tym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum