Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420D 86KM] Problem z temperaturą.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420D 86KM] Problem z temperaturą.
Autor Wiadomość
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:21   [R420D 86KM] Problem z temperaturą.
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam.
Mam następujący problem.
Rover nie nagrzewał się podczas jazdy, nie ważne ile się przejechało wskazówka temperatury podnosiła się ledwo co (praktycznie wcale) okazało się że termostat jest caly czas otwarty. Wymieniłem termostat na nowy oryginalny OEM ten co był pakowany w fabryce nie jakiś zamiennik. Teraz sytuacja się zmieniła troszkę ponieważ wskazówka temperatury się podnosi zazwyczaj do 1/3 skali czasem trochę wyżej a czasem niżej po prostu podczas jazdy tak jakby sobie stygł i się nagrzewał.

Gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny takiego zachowania?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:29   

Może czujnik na deskę siada,na rozgrzanym silniku powinien wskazywać około 45 OHM wiec możesz złapać pomiary.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:44   

Koju napisał/a:
na rozgrzanym silniku powinien wskazywać około 45 OHM wiec możesz złapać pomiary.


Elektryk ze mnie kiepski ;) Czy mógłbyś tak łopatologicznie wytłumaczyć jak to zmierzyć i gdzie znajduje się jakaś wtyczka na której trzeba dokonać pomiaru?
Miernik mam a to już duży plus :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 14:57   

Jak zdemontujesz obudowę silnika to po lewej stronie na kolanku wychodzącym z bloku silnika (pod pierwszym wtryskiwaczem) będziesz miał dwa czujniki,jeden dwu pinowy chyba niebieska kostka podaję sygnał temperatury cieczy do ECU a drugi jedno pinowy daje sygnał na deskę.
Musisz odpiąć ten jeden pin (długość około 15 cm,szukaj po przewodzie) i miernikiem plusowym w końcówkę przewodu od czujnika a masowa-miernik do masy auta (jak sięgniesz to najlepiej do aku-masa)Pamiętaj żeby silnik był rozgrzany najlepiej na pracującym silniku to mierzyć.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420D RT 86KM] Problem z paliwem. Zasysa gruszkę.
spontan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 37 Sro Lis 20, 2013 12:55
Remigiusz
Brak nowych postów [R420D 98r 86KM] Wymiana filtra paliwa.
spontan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 08, 2009 19:59
szoso
Brak nowych postów [r420D] 86KM Zimny działa jak rakieta a jak nagrzeje się to
heruval Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Cze 13, 2010 08:56
czapaja
Brak nowych postów [R420D 86KM] Obroty na jałowym biegu z klimą.
Obroty silnika z klimą
heruval Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pią Cze 26, 2009 16:26
bob1987
Brak nowych postów [R420D 86KM] brakuje mocy, uszkodzona turbina?
rover_rule Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Nie Wrz 01, 2013 17:05
chudy1155



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink