20 godzin z czego jakies 3 godziny snu na Wegrzech.
Pewnie czesc z was zastanawia sie dlaczego tak jechalem i dlaczego bez klimy przy 38C na zewnatrz.
Otóz pierwsze 100 km od Puli do Rijeki przejechalem z predkoscia ok 150 km/h.
Niestety w Rijece słychac glosne buuum pod maska i czarny dym z tylu, brak mocy. Jestem laikiem jesli chodzi o diesele i zdiagnozowalem ze padla turbina. Pod maska silnik pochlapany olejem, brak mocy, turbina wczesniej sie mocno pocila. Wiec decyzja wracamy z predkoscia 90 km/h, co 50 km postój sprawdzenie oleju.
Przyjechalismy do Polski i okazalo sie ze to tylko przewód od intercoolera. No cóż nie znam sie na dieselach.
A teraz odpowiedź.
Na Barwinku weszło 38 litrów ON (po sam korek)
Wygrywa: borek88, Pomylił sie tylko o 0,5 l
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
nie wiem czy masz 6-cio biegowke, bo jak tak to palilo by troche mniej niz na 5 biegowce...
43L
ja ostatnio wracalem A4 2.5TDI 150km z popsutym silnikiem auto zamiast 7s-100km/h mialo z 15, a predkosc maksymalna to 140km z gorki, 120 na prostej, 110 pod gorke, jechalismy we 3, bylo to ponad 300km i jadac ciagle te 110-140 USYPIALEM, tragedia, i auto palilo 7L, ale wiekszy silnik i trup... krecilem go na kazdym biegu do 3000obr bo potem juz lapal mula i nie szedl, pompa paliwa przestawiona i auto nie dostaje odpowiednich ilosci paliwa, przez co tez nie uruchamia sie turbo (po jezdzie tym zepsutym audi, jak wsiadlem do mojego r214 to byla dobra zmiana :DD)
Zapierdzielac trzeba umiec!
MIALEM TO SAMO, wracajac z tego Radomia, tylko ze auto chodzilo o niebo glosniej, z rury lecial niebieski dym (wpierdzialal olej) i strasznie mulil
Ostatnio zmieniony przez kocuj Pią Lip 22, 2011 09:27, w całości zmieniany 1 raz
W rzyci to lepiej mieć czysto, coby się jakieś hemoroidy lub inne paskudztwa nie przyplątały W żciu, czasem warto mieć farta... pociesz się tym, że masz obie ręce, nogi i możesz chodzić o własnych siłach
Choinkę bierz i wystawiaj na allegro
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum