Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 620Di]cieknący trójnik przy pompie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 620Di]cieknący trójnik przy pompie
Autor Wiadomość
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 17:38   [Rover 620Di]cieknący trójnik przy pompie
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

:beczy:

[ Dodano: Czw Lip 28, 2011 18:38 ]
Witam już pisze zaczął mi cieknąć trójnik ten przy pompie paliwowej gdzie mogę dostać te uszczelki i czy da rade zrobić to samemu.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lip 28, 2011 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 28, 2011 17:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 29, 2011 08:14   

chodzi o ten trójnik na powrocie?
tam jest miedziana uszczelka, wykręć trójnik i dobierz sobie uszczelkę odpowiednią
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Lip 29, 2011 09:00   

Prawie dobrze mówisz tylko mi się zdaje że mi cieknie z pod którejś na tym trójniku z tego co widziałem to są koloru czerwonego, i prawdopodobnie przez to może łapać powietrza lewego i zrywa silnikiem co oznacza że ma nie równe obroty ,między innymi.

[ Dodano: Pią Lip 29, 2011 10:00 ]
A nie da rady tego jakoś dokręcić żeby nie leciało
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 29, 2011 09:47   

sorry tam są 2 uszczelki
możesz spróbować dokręcić tylko uważaj żeby nie pękło na gwincie w pompie
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Lip 29, 2011 10:50   

Zgadza się próbowałem dokręcić i niby coś tam idzie tylko powiedz mi czy to jakoś trzeba skontrować , czy po prostu dokręcając do oporu
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 29, 2011 10:58   

dokręcasz do oporu
ps. używaj znaków zapytania :wink:
 
 
Mariusz1977 



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 16
Skąd: warszawa



Wysłany: Pią Lip 29, 2011 11:11   

Ok dzięki i pozdrawiam. :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620Di] Cieknący olej z czujnika ciśnienia oleju
adadamczyk Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Mar 10, 2012 11:54
szoso
Brak nowych postów [620 SDI] Kremowa kostka przy pompie paliwa.
szymonln Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 16, 2017 12:20
szymonln
Brak nowych postów [620Sdi] kostka przy pompie - schemat
TrAViShOn Rover serii 600, Honda Accord 7 Sro Mar 19, 2014 23:03
Tandemsdi
Brak nowych postów [620di] Naprawa pompki sprzęgła przy pomocy reperaturki ?
kataklysm Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Lip 27, 2014 01:17
kataklysm
Brak nowych postów [Rover 620di] Mechanizm zmiany biegów
Urinka Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Lip 10, 2011 21:22
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink