Wysłany: Pon Sie 22, 2011 15:53 Planowany zakup Roverka serii 400
Witam serdecznie.
Obecnie w rodzinie znajduje się jeden Rover serii 400 z silnikiem 1,4. rok produkcji 1997.
Dodam iż do kompletnych laików jeśli chodzi o motoryzację nie należę:)
Osobiście zbieram się do zakupu Roverka serii 400 jednakże myślę nad jednostką 1,6 lub 1,8. W grę wchodzi też silnik diesel ( o ile warto), lecz nie miałem jeszcze auta napędzanego ON więc mam pewne "obawy".
BARDZO BARDZO proszę osoby doświadczone z tymi autkami o następujące rady:
- na jakie elementy auta zwrócić uwagę przy oględzinach
- podanie najczęstszych problemów wynikających przy silnikach 1,4 1,6
- opinie na temat użytkowania silników diesel'a (koszta i problematyczność w stosunku do silników benzynowych)
Bardzo proszę o wyrozumiałość, ale to ma być pierwsze moje autko na dłużej (niż np 2-3 lata) i jak zapewne każdy chciałbym kupić egzemplarz który nie będzie wymagał kompletnego remontu miesiąc po zakupie :)
Serdecznie dziękuję za wszelką okazaną pomoc, a moderatora proszę o nie usuwanie tematu gdyż nie udało mi się znaleźć podobnego na temat serii 400..
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 22, 2011 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
3 pierwsze linki niestety odsyłają mnie do "Błąd 404" jednakże każdy kolejny bardzo pomocny
Dziękuję i nadal proszę osoby doświadczone o jakies opinie
[ Dodano: Wto Sie 23, 2011 14:40 ]
Znalazłem coś takiego i dziwi mnie głównie niska cena jak na taki stan auta. Co prawda nie mam info na temat serwisowania i ostanio wyminanych części, ale to i tak chyba dość niska cena..
Może ktoś oglądał to autko lub może się wypowiedzieć??
Ja tam bardzo polecam dieselka w wersji SDi...mam takiego u siebie i jestem w nim zakochany;) Pod względem bez awaryjności i przyjemności z jazdy jak dla mnie bije benzynę
Osobiście zbieram się do zakupu Roverka serii 400 jednakże myślę nad jednostką 1,6 lub 1,8.
R400 nie ma z silnikiem 1.8. Czy 1.4 czy 1.6 to już praktycznie żadna różnica.
Zwracać musisz na wszystko jak w każdym aucie.
Szczególną uwagę zwróć na silnik bo z uszczelkami różnie to bywa. W jednym padają co 5kkm a w drugim wszystko śmiga bez problemów bardzo dużo kilometrów. Ma tu również znaczenie posiadanie LPG.
Blachy nie są mocną stroną Rovera więc przypatrz się czy nie było coś malowane a jeśli było to jak.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Wysłany: Sob Sie 27, 2011 11:43 z wlasnych doswiadczen
Ostatnio trochę się na oglądałem więc przy tej cenie spodziewał bym się , Wiszącej podsufitówki, rdzy na progach i pod drzwiami widać że ten jeden błotnik jest zaczęty ale jeżeli jest tak jak widać na zdjęciu to nic mu nie jest większość na zdjęciach prezentowała się bardzo dobrze a na żywo rozwarstwienia na drzwiach, rdza przy klamkach itp. więc głównie rdza. Normalną polityką jest też twierdzenie że uszczelka była robiona ( za nie wiadomo jak duże pieniądze) a w zbiorniczku wyrównawczym albo pusto albo plamy (bądź pianka), warto przejechać się kilkoma sztukami żeby porównać sobie moce rozwijane i sposób rozwijania (choć może to przez to że ja oglądałem większość z lpg, i różnice były spore ), a no i klamki warto sprawdzić, klima pewnie nie chodzi("do nabicia tylko ")
tu zaskakująca jest niska wywoławcza więc albo nie zamierza już spuszczać, albo coś z nim dużego jest.
Witaj kolego..ja Ci polecam Dieselka. Jestem bardzo z niego zadowolony. Lecz niestety dwa auta mi nie są potrzebne.
Tutaj wyżej jest z link z moim Roverkiem, silnik niemyty.
Do ceny napewno sie dogadamy..zapraszam:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum