Jedyna opcja to chyba obliczyć biorąc pod uwagę średnicę dolotu i podciśnienie bezwzględne w kolektorze.
Druga opcja to założyć do testów przepływomierz z jakiegoś innego auta, ale tu jest trochę więcej kombinacji, jednak jest to wykonalne.
Mądre książki mówią jaki jest dokładnie stosunek stechiometryczny (trzeba by poszukać, bo ja już nie pamiętam ile on wynosi), jednak może być on zgoła odmienny od rzeczywistego przepływu powietrza z wielu powodów, ponadto trzeba by wcześniej dokładnie obliczyć zużycie paliwa na godzinę.
Może napisz do czego potrzebne ci są te dane. Może wystarczy wynik w przybliżeniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum