Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 620 sdi] brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 620 sdi] brak mocy
Autor Wiadomość
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



  Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 18:21   [rover 620 sdi] brak mocy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

witam mam problem z moim roverkiem 2.0 sdi a mianowicie z brakiem mocy. wiem że ten temat był już poruszany ale robiłem już wszystko to co tu wyczytałem i dalej nic. samochód jezdzi jak zwykły diesel. tak jak by nie działało mu turbo. byłem u kilku mechaników każdy sprawdzał i nic. turbina działa jak należy , przepływomierz założyłem nowy, wybłyskałem błędy i nic nie ma. samochód jest strasznie mułowaty , 130 -140 więcej nie chce , a wcześniej 180 nie było dla niego kłopotem. błagam o pomoc bo już nie wiem czego mam szukać

[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 19:21 ]
zapomiałem dodać że stało się to wtedy gdy pojechałem sprawdzić wtryski czy nie leją bo czasem ciężko odpalał z rana . po wyjęci i włożeniu ich samochód nagle stracił moc. Nie było przy nich nic zmieniane . poprostu zostały tylko sprawdzone . mam pytanie czy kolejność włożenia wtrysków ma jakieś znaczenie?? bo może to jest śmieszna sprawa i są zamienione?? sterujący idzie jako pierwszy to jest pewne a reszta??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 18:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 20:25   

reszta jest obojetna, przewody tez by nie pasowaly w innej kolejnosci raczej

ja mialem dokladnie taka vmax jak mi przewod z intercoolera poszedl, wiec najpierw szukalbym miejsca, w ktorym suszarka dmucha w atmosfere :wink:
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 08:01   

Przepływkę to trzeba było odpiąć i olać a nie tracić pieniądze na nową która też może być niesprawna. W tym silniku przepływomierz jest dość zbędny. A jak ze spalaniem ?
 
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 10:34   

wszystko jest szczelne od turbiny . ciśnienie jest bo jak ścisnę rurę od interculera to przy gazowaniu rozpycha palce i nie można ścisnąć. spalanie normalne w granicach 6l . nie zauważyłem zmiany.


a czy jest możliwość że przeskoczył rozrząd??
a może to wina popmki w zbiorniku??
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 10:38   

urban napisał/a:
a może to wina popmki w zbiorniku??

w zbiorniku nie ma pompki
kąt wtrysku sprawdzić
Cytat:
opóźnienie kąta wtrysku powoduje zmniejszenie dynamiki auta w dolnym zakresie obrotów (poniżej 2000). Zbyt wczesny kąt powoduje natomiast trudności z odpaleniem silnika "na zimno" (także latem).
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 11:08   

kurcze to ja już rozkładam ręce :mad:

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2011 12:08 ]
samemu dam radę sprawdzić ten kąt wtrysku?? może są jakieś schematy??
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 11:12   

nie na rady
trzeba komputer mieć
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 12:08   

aha dzieki wielkie. to muszę jechać jeszcze na komputer.
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 15:19   

a EGR ?
 
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 15:27   

a jak można sprawdzić ten egr??
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 19:41   

Zaślepić i zobaczyć czy będzie lepiej ;)
 
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 12:09   

zaślepiłem i nic. już nie mam słów na to.
wczoraj pojawił się problem z check engine a mianowicie jadąc z prędkością 120 zaczęła mi się zapalać ta lampka i samochód nie chciał wogóle przyśpieszać , jak puściłem pedał gazu to lampka gasła a jak dałem gazu po chwili znów się zapalała i tak ciągle. dodam że jak jeżdże po miejscu to się ona nie zapala a wczoraj wracając z warszawy jadąc stałą prędkością zaczęła dawać o sobie znać. czytałem inne posty na ten temat i już się gubię bo każdy maiła innąusterkę albo były to jakieś pieroły które u mnie były już sprawdzone i na pewno jest ok. a mocy jak nie było tak nie ma. ręce mi już opadają ! :sad: pomóżcie możę ktoś mia taki przypadek jak ja.

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 13:09 ]
może to coś z pompą ??

idę dziś jeszcze raz przejrzeć instalację elek .może coś przeoczyłem :/
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 12:12   

Chyba to jednak ten kąt wtrysku. Albo ta rura od IC....bez obciążenia ciśnienie jest słabe dopiero podczas jazdy robi się ostro. Rura nie "poci" się olejem przypadkiem ? ;>
 
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 18:36   

nom troszkę się poci ale tyci. wcześniej też się pociło i dobrze chodził.

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 19:36 ]
zrobiłem przed chwilą diagnostykę i wyświetliło mi błąd 34 czyli cewka czasu wtrysku paliwa. czy to może być przyczyną wcześniejszej utraty mocy?? czy mogła ta cewka się zacząć psuć wcześniej ?? tylko czemu wcześniej nie wybłyskał tego błędu . ??
 
 
kipy 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 103
Skąd: nowy sącz



Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 20:28   

Cześć Urban jak dla mnie masz do sprawdzenia i ewentualnego ustawienia kąt wtrysku. U mnie były dokładnie takie same objawy :grin: pozdrawiam
_________________
Tylko ci którzy nic nie robią nie popełniają błędów :)
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 20:33   

błąd 34 czyli zły kąt wtrysku....ustaw dobry i powinno być ok.

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 21:33 ]
Pisałeś że wyciągane były wtryskiwacze.....znalazłem o tym coś takiego:

http://forum.roverki.eu/v...ght=b%B3%B1d+34
 
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 21:46   

ale sam by się przestawił ten kąt wtrysku?? nic przy tym nie było grzebane a wcześniej jeździł super a nagle stracił werwę do życia :(

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 22:43 ]
dzięki plemaster to naprowadza mnie w końcu na jakiś trop :razz:

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 22:46 ]
kipy a u ciebie też to stało się tak nagle?? bo żeby kąt wtrysku się sam przestawił to chyba ten samochód musi być zaczarowany i robi mi na złość. :/
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 08:54   

moze glupioa sprawa, ale czy wymieniales filtr paliwa? mi 34 wyskoczyl tez jak mialem zapchany :wink:

sprawdzales czy sruby na fasolkach sa na miejscu?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 08:56   

R.E.D. napisał/a:
moze glupioa sprawa, ale czy wymieniales filtr paliwa? mi 34 wyskoczyl tez jak mialem zapchany

miałem to samo a już myślałem że to pompa :wink:
 
 
kipy 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 103
Skąd: nowy sącz



Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 09:03   

U mnie to wystąpiło raz po wymianie rozrządu i mechaniory mi wmawiały że nie ma szans, aby się kąt wtrysku przestawił i po ustwieniu kąta się uspokoiło a za pierwszym razem jak mi się tak stało jakieś 3,5 roku temu to padł mi map sensor. U ciebie pokazuje błąd 34 więc cóż jak koledzy radzą może zaczbij od filtra paliwa jak nie wymieniałeś a później kąt i pierszy wtrysk do sprawdzenia pozdro :smile:
_________________
Tylko ci którzy nic nie robią nie popełniają błędów :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Brak mocy
do 2000 obrotów brak mocy
artur_514 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Kwi 24, 2010 10:13
szoso
Brak nowych postów [R600] Brak mocy
Asmodeusz Rover serii 600, Honda Accord 18 Pią Lip 29, 2011 19:31
woziak
Brak nowych postów [R620]brak mocy
kiwi Rover serii 600, Honda Accord 33 Wto Kwi 23, 2013 16:58
Balas87
Brak nowych postów [R620si] Brak mocy
qlug Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Wrz 06, 2012 10:04
qlug
Brak nowych postów [R600] Brak mocy
krychu Rover serii 600, Honda Accord 15 Czw Gru 15, 2011 23:07
davidlive



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink