Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
POOOMOCY>>> zostalo mi paredni w ameryce a zauwazylem ze sa tu dobre filtry stozkowe.. nie wime jaki kupic zeby pasowal i byl najlepszy po wyciagnieciu kataliz. do mojego rverkaa!!!! pls
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 20:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 21:00
dobre jak dobre, ale w jakich cenach
skoro masz benzyniaka, to chyba jakis dedykowany do accorda bedzie w sam raz? - przynajmniej nie powinno byc klopotow z montazem
pozostaje tylko poczytac i sie zdecydowac czy w ogole stozek zakladac bo o wolnossacych samochodach bez kata i ze stozkiem jest wiele przeciwnych opinii
come onn ... moze znasz rozmiary rur i wezow bo to nie sa specjalistyczne sklepy i nic tam nie znajde po marce ... .. nie rozumie czyli co .. moze to pogorszyc komfort i osiagi samochodu? POM/OCYYY
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 22:51
niestety mam diesla
duzo osob zaklada i jest zadowolonych, ale czytajac niektore arty o np zbytnim rozluznieniu wolnossacych ukladow i zjawiskach falowych niewiadomo czym sie kierowac
do poprzedniego samochodu tez chcialem wlozyc stozek i wyciac kat, ale jak sie naczytalem, ze to moze zaszkodzic dynamice w srednich obrotach i przesunac (moze i wieksza) moc ku gornych, to skonczylo sie na wkladce, ktorej nie trzeba wymieniac i nie powoduje wiekszego halasu oczywiscie wiedzialem, ze nic nie bede dlubal przy silniku, wiec potencjalny zysk bylby pewnie niezauwazalny
moze niech sie wypowiedza osoby, ktore maja porobione takie modyfikacje w benzynach, ale bez wiekszej dlubaniny i przy takiej masie trzeba sie chyba zastanowic czy jest to warte swieczki - moze lepiej kupic lepsze hamulce
come onn ... moze znasz rozmiary rur i wezow bo to nie sa specjalistyczne sklepy i nic tam nie znajde po marce ... .. nie rozumie czyli co .. moze to pogorszyc komfort i osiagi samochodu? POM/OCYYY
Dokładnie tak, pozostań przy orig. filtrze wychodzisz na tym najlepiej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
to co by bylo najlepsze dla osiagniecia lepszych wosiagow hehe mojej 600 tki.... moze wymiana calego silnika.. czy bez zadnych problemow zainstaluje tam 2.3 bez skrzyni? naprawde ten stozek i wyciecie kata nic nie da mi w mej marnej 1,8
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 07:14
najlepszy pewnie bylby swap na 2.0 turbo lub h22a ...pozostaje kwestia oplacalnosci bo za ta cene pewnie taniej wyjdzie sprzedac obecnego i kupic turbo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum