Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1998
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś posiada w swoim R światła dzienne (jeżeli tak to prosiłbym o zdjęcie jak to wygląda) oraz czy opłaca się kupować te z allegro za 80zł z homologacją? Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 05, 2011 11:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak to wygląda to kwestia gustu. Mi osobiście się nie podoba to to. Z widocznością z daleka też moim zdaniem słabo. No a rzecz jasna z homologacją (droższe) bo jak nie to upierdliwy Policjant zabierze dowodzik A jak bardzo upierdliwy to za brak świateł mandat wlepi
Jest jeszcze opcja zamiast żarówek w halogenach to odpowiednie diodowe żarówki (one właśnie do jazdy dziennej są) Wtedy to może i sensownie wygląda.
masakra
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Te na zdjeciu moim zdaniem nie spelnia polskich wymogow (sa za blisko siebie).
A co do swiatel to rowniez uwazam ze srednio to wyglada, jedyne plusy to dluzsza zywotnosc zarowek w swiatlach mijania oraz podobno mniejsze spalanie. moze wypowiedza sie posiadacze ledowek o ile spadlo spalanie.
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 12:41 ]
alexi napisał/a:
Jest jeszcze opcja zamiast żarówek w halogenach to odpowiednie diodowe żarówki
Sama wymiana zarowki nie wystarczy bo halogeny dzialaja jedynie ze swiatlami mijania.
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 12:44 ]
A jak widze jak jedzie jakis lanos lub cos innego i ma zalozone swiatla do jazdy dziennej i oprocz tych swieca sie rowniez mijania to sie pytam: po co on to zakladal
wg mojej opinii to ma rację bytu jak ktoś ma xenony, wtedy oszczędzamy na żarówkach, ale tak? no chyba, że rzeczywiście mniej pali furka jak nie zapalimy światełek nawet zwykłych
spalanie jest mniejsze , duża róznica nie jest ale......oszczedność na żarówkach swiateł mijania duża, ja miałem takie dość dobre philipsa ( nie pamietam nazwy ) które paliły się dokładnie co pół roku ale one tak właśnie mają , nie jest to wina instalacji w samochodzie....dodatkowa oszczedność to akumulator a w zimie przyda się każdy amper, ja widze w światłach dziennych same zalety, dodatkowo wymieniłem na ledy swiatła pozycyjne przód tył, podświetlanie rejsracji, światła cofania...pomijam fakt że tak podświetlony samochod ładnie wygląda a pobór prądy równa się 0000 nic ....to żarcik ale naprawde oszcędności sa duże
A czy można zastosować żarówki diodowe, w miejsce żarówek postojowych ? Nie wiem czy są takie dostępne o odpowiedniej "jasności", czy będą pasowały w wejście a najważniejsze czy miejsce ich mocowania w kloszu/odbłyśniku nie spowoduje oślepiania innych kierowców. Wówczas włączając tylko postojówki można by oszczędzać żarówki od mijania (2 x 55 W) na jeździe w ciągu dnia (dobrej widoczności).
Oczywiście tracimy wówczas "postojówki" - lecz przyznam, że jeszcze nigdy ""samodzielnie"" ich nie używałem. Gorsza sprawa będzie wieczorem (w deszczu) wówczas gdy włączymy światła mijania to należałoby odłączyć "te diodowe".
Górna fota jest wbrew przepisów, poszuka na forum sobie o temacie moduł SD-2 Ja to mam i kilka innych i super patent to jest i wszystko na oryginalnych kloszach bez szpecenia wyglądu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
U mnie to wygla tak...światła kupione za 45 zł bez przekaźnika , maja homologacje, podłączenie to sprawa prosta : zasilanie ze skrzynki bezpiecznikowej (w komorze silnika) poprzez bezpiecznik dodatkowy, włacznik zamontowany na kokpicie. Jest on z wygladu troche kontrowersyjny ale bardzo funkcjonalny, po załaczeniu świeci na czerwono wiec zawsze wiem kiedy sie swiatła palą.
W sumie światła dzienne + pozycje led z przodu i z tyłu to pobór prądu w granicach 3.5 Wata zamiast 130 Wat
Teraz fotki ....hmmmm no własnie jak sie uda a jak nie to wkleje równiez linki bezposrednie do fotek
Co jest w brew przepisom ? Lampy sa zamontowane zgodnie z wymiarami. Diody w pozycjach eeee światło jest białe...ani niebieskie ani zółte jak to ma miejsce w przypadku zwykłych żarówek. tylne pozycje nie roznia się światłem od żarówkowych wiec nie wiem co jest nie tak ? Zreszta jezdze tak od 3 lat, w poprzednim R400 miałem to samo i ani policja ani podczas przegladu nie miałem nigdy problemu.
ups...skoczyłem sprawdzic jedna odległość...miedzy światłami, się okazuje że zderzak w r400 jest troszke inny niż w tym co teraz mam a swiatła sa przełozone z R400 w te same miejsca ale teraz odległość miedzy nimi jest 56 cm a powinno być 60 wiec zgoda ! Jest NIEZDOGNIE ale co do reszty to nie wiem.
wooy11, A światła miedzy tablica rejestracyjna te led do jazdy dziennej Nie ma tam min 600mm ani max 400mm od krawędzie zarysu auta. Wiem bo u siebie mierzylem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zdaje sobie sprawe że organa ścigania czepiaja sie ale w rzeczywistości naprawde ciezko zorientować się ze są to diody...poprostu swiatła jest troche więcej , rejstracja jest podświetlona jaśniej.....narazie tak jeżdze a w schowku mam zapasowe zwykłe zarówki......zmienie przy nich heheheh
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum