Prawy błotnk i ta łatka co rysę przykrywała, przetarłem to papierem wodnym i wyszło na gładko ale z bliska jak pod światło spojrzysz to widać jakby miejscami lakier nowy się bardziej wchłonął w poprzednią warstwę i są ślady jednak patrząc na kolor a nie odbicia światła to powiedzmy że nie ma śladu.
Dla mnie i tak efekt jest super, pamiętasz co tam było
Nawet przedniego błotnika jeszcze nie polerowałem i nic nie widać...poza łatami szpachli na odwal he he
Najgorzej jednak z maską, lakier rozlał się jak rozlał i polerkąnie wyszło, postaram sięto pojechać papierem wodnym i dopiero z łapy wypolerować i zobaczymy, chociażi tak nie oczekujęniewiadomo czego bo wiesz jak ta maska wygląda.
Teraz myślę nad tym czy z wiadomego nam surowca z sugestii Twojego taty nie zrobić łatek na progi i reperaturki tylnego lewego błotnika i razem z Tobąnie wyciąć u nas tych elementów i właśnie matą, żywicą wkleić te blaszki.
Samo wycinanie zajęłoby nam niewiele czasu a u mnie tylko jedna strona lewa by była robiona to już byśmy sobie samodzielnie ustawiali, przyklejali wedle uznania bo nad jednym samochodem jednocześnie we dwóch nie dalibyśmy rady, chyba że dwie oddzielne strony z tym, że bałbym się brać moimi ręcyma za Twój samochód bo wiem, że chcesz ładnie zrobić a jak coś spartolę to wolęu siebie
Strasznie zaplątałem ale zamysł jest taki, że wybebeszymy u Ciebie kawałek błotnika na próbę i dodatkowo u mnie i zajmiemy siętym a jak będzie dobrze wyglądało, zrobimy Twój drugi błotnik i u mnie kawałek progu
Tylko tym razem bez ociągania się i trzeba się cieplej ubrać i zobaczymy jak to czasowo wyjdzie.
Co Ty na to??
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Jestem za, w środę albo czwartek podjadę po lakier (w 2 puchach ) i się pobawimy.
Na razie widzę że znowu tylko my chyba będziemy, czy jednak ktoś jeszcze chętny się zgłasza?
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 22:55 ]
Mam już bazę w 2 puszkach i klar z utwardzaczem w jednej (leży w lodówce ).
Czyli co, w sobotę rano znowu się widzimy i modzimy?
Wstępnie co do swojego auta mam taki plan:
- wyjąć tylne lampy i przednie
- ściągnąć przedni i tylny zderzak
- zdjąć przednie błotniki
- wyjąć zamek tylnej klapy i odkręcić mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej
- wyjąć nadkola
- zedrzeć wszystko do gołej blachy, jak będzie trzeba to wyciąć chore elementy
- wszystko przetrzeć kwasem fosforowym a następnie Brunox
- blachę zabezpieczyć podkładem
- położyć szpachle i wyprofilować wszystkie elementy
- położyć drugą warstwę podkładu
- położyć bazę, około 5 warstw
- po 10min suszenia położyć klar z utwardzaczem, około 4 warstw
- wszystko osuszyć i zostawić dobę w spokoju
- znowu podsuszyć, zostawić na 2h i spolerować
Opcjonalnie:
- wywiercić otwory w wgniecionym progu
- wyciągnąć go za pomocą mechanizmu własnego pomysłu
- wyczyścić próg wewnątrz
- wstrzyknąć piankę montażową do wewnątrz
- zaszpachlować nierówności
- pokryć barankiem, 3 warstwy
Jak widać, moje auto przejdzie kompletny remont, potem mam zamiar jeszcze kilka elementów poprawić jak np. srebrne paski na zderzakach bo spłowiały, ale jeszcze nie wiem jak.
Mam nadzieję że po tym będzie można się w pełni chwalić autkiem
[ Dodano: Czw Paź 06, 2011 23:43 ]
Nie ma ktoś podkładu reaktywnego przypadkiem?
Niestety Wydryszek dziś nie mógł więc pracuje sam, zacząłem od przodu, rozebrałem przedni pas i muszę przyznać że bez tych elementów wygląda agresywnie
Gdyby miał seryjnie takie duże światła i większy gril z przodu...
Tak jak pisałem, sory ale nie mogłem przyjechać chociaż obiecałem. A przy okazji wizytacji na działce zapoznałem się z kontaktem do całkiem dobrego lakiernika który robił rdzę w Lagunie, progi i błotniki i jak zobacyzłem efekt to wiem, że na wiosnę wstawiam do niego samochód. Fakt że 70km od Warszawy ale bierze 200-250 za element malowanie plus spawanie, szpachle itd i mój R wyniósłby jakieś 1300zł za reperaturki hand made, wycinanie spawanie szpachla i malowanie błotników obu, progów obu i może jeszcze podićagnąlbym pod to malowanie maski i prawego przedniego błotnika na błysk.
A tak przy okazji, dlaczego zabrałeś się za przód, przecież chyba przednie błotniki miałeś dobre??
I uważaj z tą ilością warstw....jak masz 1K bazę to będzie bardzo dobrze kryła i 3 warstwy powinny wystarczyć bo ten 2K to sięrozlewa strasznie, słabo kryje i potem są cyrki przy polerce....
Jeszcze nie spolerowałem całości, ale z maską może być ciężko żeby to ładnie wyglądało u mnie.
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Wczoraj w nocy położyłem bezbarwny, wygląda całkiem dobrze, dziś pokaże zdjęcia.
Ja mam ciemny lakier, z 5 warstw położyłem bazy i 3 klaru.
Przód także do roboty miałem ale mniejszej niż z tyłu, od razu zderzak sobie odświeżyłem i ponownie wszystko spasuję bo trochę się rozjechało.
Tyły nie robiłem bo włókna i żywicy nie mam, więc potencjalnych dziur nie zrobię. Mi gładko się to wszystko rozlało, muszę tylko spolerować jeszcze ładnie tylko.
P.S.
Wiecie jak zdejmuje się listwy boczne z drzwi?
Wielki plus że masz 1K to siębardzo ładnie a gładko rozlewa, że prawie nic nie widać że było grzebane.
Ja jużzostawiam te swoje niedoróbki bo nie ma czasu, miejsca na to żeby zrobić poprawnie bo u mnie by się3-4dni zesżło więc oddam do tego blacharza i mam nadizeję będę miał spokój.
Sprawdzępo zimie tąlagunęi będę miał porównanie przed i po zimie cyz dobrze zrobione.
[ Dodano: Pon Paź 10, 2011 11:34 ]
A przy okazji może ktoś się orientuje czy wykonalne jest zrobienie progów hand made do naszych Roverków?? Bo te za 250-270 szt. jakoś mnie nie interesują.
ADI...po wszystkim dawaj zdjęcia
Łatwo było zdjać błotniki przód??
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum