Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Paź 11, 2011 10:36
i nie jest to pełna wersja wyposarzenia prócz skóry gdyż brkuje podgrzewanych foteli, a przynajmniej nie są one podane w ogłoszeniu co do faktu że nie ma fotek silnika, pewnie nie zdążyli jeszcze umyć .
Dziękuje wszystkim za opinie. Byłem, słyszałem, silnik pracuje równo, żadnego białego dymu za nim nie ma, trzyma ładnie obroty, jednak coś co mnie zastanowiło to taka maź w zbiorniczku od płynu chłodnicy. Wiele tutaj naczytałem o słynnym HGF i zastanawiam się czy to już początki, czy pozostałości po nieudolnej wymianie uszczelki. Przy jeździe nie było żadnych problemów, ładnie pracował na wszystkich biegach i w każdym zakresie obrotów.
Możesz jeszcze podjechać do jakiegoś pobliskiego warsztatu zrobić test na obecność dwutlenku węgla w płynie chłodzącym. Można też to zrobić za pomocą niektórych analizatorów spalin.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 12:01
har0, PTE, ja zaś jestem zdania że jak by już robić hgf to samemu, jak ktoś to robił to mógł oszczędzić - wymienić samą uszczelkę bez planowania głowicy co czasami jest jednak konieczne - dużo jest rover-ków na rynku lepiej poszukać jakiegoś w którym nic poważnego nie było jeszcze robione, taka jest moja prywatna opinia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum