ztcp to sam wywiad odbył się zaraz po dojechaniu na miejsce, kiedy tylnia część "peletonu ( czyli r200, zrki itp, które jechały w paradzie jako pierwsze) dopiero dojezdżała, pod koniec wywiadu dotrał Siemion, ogólnie staliśmy tam dość sporą grupką pod parasolami w ogródku piwnym a Wyder nawijał
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 21, 2011 22:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Widzę, że wywiad udzielony z parasolką Joy, więc może ona w porozumieniu z Zarządem wydała taką dyspozycję. Mnie nic na ten temat nie wiadomo, oprócz tego, że ustaleń z innymi członkami nie było...
Ja nie wiem czy te pytania były wcześniej wyderowi znane, czy było to na całkowitym spontanie.
No ktoś musiał wiedzieć, że Ci panowie tam będą i będzie jakiś wywiad. Nie wiem jak z pytaniami.
Jeśli to było robione z wyprzedzeniem i wyder znał pytania, to powinien się trochę lepiej przygotować. Jeśli jednak całe nagranie było na spontanie, to już trudno oczekiwać od kogokolwiek błyskotliwych odpowiedzi. Po pierwsze trema i stres, po drugie presja czasu. Nie wiem czy ktokolwiek z nas potrafiłby się odnaleźć lepiej... chociaż ja mam paru kandydatów
zetes napisał/a:
Jeżeli była to samowolka to powinna być reakcja ze strony zarządu.
A jaka ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Po pierwsze trema i stres, po drugie presja czasu. Nie wiem czy ktokolwiek z nas potrafiłby się odnaleźć lepiej... chociaż ja mam paru kandydatów
myślę, że znalazło by się parę osób, zwłaszcza że to nie na żywo było nadawane
_________________ Nic nie trwa wiecznie...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 21, 2011 22:44
Może jestem trochę pod wpływem (Dudek Miś jest u nas ) ale kilka konkluzji. Z rozmowy wynika, że Wyder jest reprezentantem Klubu...
Ponadto z wywiadu wynika, że wszyscy, którzy nie jeżdża Roverem 400/45 i MG ZS, który blachowo i zawieszeniowo jest jakoś związany z Hondą. Wszyscy pozostali są już upośledzeni i muszą łatać swoje bryki rozbierając powypadkowe szroty.
Kolejna rzecz: "Sprawadzamy" (kto? Klub?). Sprowadzamy i nie odprowadzamy podatków? Sprowadzamy samochody, czy uszkodzone odpady. W pierwszym przypadku trzeba dokonać pewnych opłat skarbowych. W drugim przypadku o pieniądze upomni się Ministerstwo Środowiska.
Na miejscu Zarządu, serdecznie podziękowałbym za taką reklamę Klubu...
[ Dodano: Pią Paź 21, 2011 23:44 ]
Markzo napisał/a:
ztcp to sam wywiad odbył się zaraz po dojechaniu na miejsce, kiedy tylnia część "peletonu ( czyli r200, zrki itp, które jechały w paradzie jako pierwsze) dopiero dojezdżała, pod koniec wywiadu dotrał Siemion, ogólnie staliśmy tam dość sporą grupką pod parasolami w ogródku piwnym a Wyder nawijał
Ponieważ "organizator" zamiast zająć się organizowaniem miał parcie na szkło....
Ostatnio zmieniony przez Tomi Pią Paź 21, 2011 22:53, w całości zmieniany 1 raz
Myślę, że to nie jest na tyle poważny materiał żeby wymagał autoryzacji.
Poniekąd zgodzę się z Tomim. Również i z walkie, materiał był kręcony wcześniej i pewne rzeczy mogły być poprawione na miejscu. Nikt nie był przy tym wywiadzie żeby wesprzeć kolegę wydera? Właśnie to Tomi z uwagi na staż i rozeznanie w rynku byłby dla mnie pierwszą osobą kompetentną do udzielenia takiego wywiadu
Tomi napisał/a:
Na miejscu Zarządu, serdecznie podziękowałbym za taką reklamę Klubu...
Z drugiej strony jakaś tam informacja o nas w eter poszła
Chociaż nie wyznaję zasady, że nie ważne jak o nas mówią, źle czy dobrze, ważne żeby mówili,
to pewnie ktoś postronny materiał obejrzał i zapadnie mu w pamięci hasło ROVERki.pl
Chyba Klub na następną taką akcję musi wydelegować klubowego rzecznika
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Chociaż nie wyznaję zasady, że nie ważne jak o nas mówią, źle czy dobrze, ważne żeby mówili,
no właśnie, a póki co do tego to się trochę sprowadza.
nie wiem, też czy postronne osoby z wywiadu zapamiętają tylko roverki.pl, nie róbmy z ludzi totalnych idiotów
Tomi napisał/a:
Zastanawiam się czy pozdrowić, czy opierd...ć, bo jak odpisywałem, to jeszcze nie polał...
no właśnie, a póki co do tego to się trochę sprowadza.
nie wiem, też czy postronne osoby z wywiadu zapamiętają tylko roverki.pl, nie róbmy z ludzi totalnych idiotów
Powiem Ci, że i tak lepiej to wyszło niż miałby się jąkać, przerywać yyy, eee, albo używać, no ten, ten no, także no i pociągać nosem Jest nieźle. Wszyscy szybko zapomną i będziemy się bawić na Zlocie Letnim. A tam prezes obiecał, że BBC przyjdzie i Clarkson ma być... będzie jechał siemiona MGkiem po torze
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
to pewnie ktoś postronny materiał obejrzał i zapadnie mu w pamięci hasło ROVERki.pl
Jeśli ktoś ma Rovera, to pewnie utkwiło mu w głowie "Roverki.pl"
Jeśli natomiast oglądał ten materiał ktoś, kto zastanawiał się nad zakupem Rovera. Kolejnym pytaniem, którym przyszło do głowy było: ale gdzie ja kupię "anglika"... (i po chwili) i gdzie go będę trzymał... pod blokiem? Zapewniam Cię, że żadna kobieta po takim materiale samochodu marki Rover i MG nie kupi.
Tomi, chyba jesteś rasistą pciowym
oczywiście, że kobieta kupi rovera po obejrzeniu tych wszystkich zbliżeń na chromy, lampy i inne błyskotki itepeitede
podzielam zdanie MaReKa, że wyszło nienajźlej, facet się nie jąkał i mówił bardzo składnie i do rzeczy, tylko niefortunnie wyszło mu o tych częściach, że niby wszystko to używki sprowadzane z wysp, że jakoś sobie radzimy... przy wpadkach obecnego prezydenta to małe miki
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Aj łont baj endzin łan ejt Hu hef taki we self inglisz krasz kar? Kol mi.
No siarki nie było Pan redaktor to sam chyba słabo wiedział o co pytać
Pan redaktor pojechał po mitach... a osoba w temacie, powinna je obalić zamiast brnąć..., "że Panie. Nic nie ma, wszystko to horror cenowy, a jedyne wyjście to filtry oleju wykręcane z anglików".
Może trochę przegiąłem, ale wydaje mi się, że w tych czasach i przy obecnych cenach stosunek nowych części do używanych wynosi 9/1.
W moim przypadku poszukiwanie części wygląda tak:
1 Nowy oryginał:
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań,
b - dostępny jednak cena zaporowa - nie akceptuję,
c - niedostępny.
2 Nowy zamiennik OE/OEM:
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań,
b - dostępny jednak cena zaporowa - nie akceptuję,
c - niedostępny,
3 Zamiennik jakikolwiek
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań
b - dostępny jednak cena zaporowa,
c - niedostępny,
4 Część używana...
Stwierdzenie, że kupujemy używane uszkodzone auta z Anglii, aby sobie radzić mnie obraża... i przypuszczam, że nie tylko mnie.
Może jestem nienormalny... ale tak robiłem również w czasach gdy miałem VW i Fiata. W przypadku Fiata się to opłaciło, gdy kupiłem nowy oryginalny aparat zapłonowy za równowartość 1/5 ceny używki. W przypadku VW zdażyło się, że za kilka żaróweczek podświetlenia deski zapłaciłem jakieś 25-30 000 tyś. starych złotych
Spotkałem też takie osoby, które pierwsze kroki kierowały zawsze na szrot i płaciły 50 zł za używany korek, podczas, gdy nowy oryginał kosztuje ok. 30 pln., OE/OEM kosztuje ok. 13 pln. o byle jakich zamiennikach nie wspomnę.
... ale pewnej mentalności się nie zmieni...
Z tego wywiadu dowiadujemy się, że naprawdę jedyne co zostaje użytkownikom, to kupno anglika...
Moim zdaniem żenada. Klub jest od tego aby obalać mity, a nie brnąć w nie dalej.
Brakowało mi tylko stwierdzenia, że: Wie Pan warto zainwestować w klucze calowe i pamiętać o tym, że gwinty są w drugą stronę".
"Jedyne co robimy na spotach, to rozmawiamy o ich wyglądzie, a jedyne osiągnięcie, to podróż do Turcji i powrót bez awarii..." Rewelacja!! Nic się nie zepsuło!! Czy faktycznie u Was taka nuda na spotach??
A w kwestii przyszłości, to samochody "Roewe" (fonetycznie powinno być Rowii, a nie Roewe) w Europie i na zachodzie sprzedawane nie będą, tylko samochody z logiem MG ponieważ oba koncerny SAIC i NAC po naciskach chińskiego rządu połączyły siły.
Jedyna zaleta jest taka, że się coś mówiło na temat marki i klubu.
Nie wspomniano nic o MG S2000, czy o powrocie MG do serii Le Mans, powrocie do wyścigu 24h Le Mans (wraz z modelem MG Lola i znanym kierowcą Warren'em Hughes'em) , nowych modelach MG6 (który jest już w sprzedaży w Anglii) czy prototypach takich jak MG0, które sugerują nową, ciekawą przyszłość marki i jej kontynuację.
No i dlatego, to Tomi powinien występować jako rzecznik prasowy Klubu
Chociaż w tak krótkim czasie, trudno zmieścić wszystko to co powiedziałeś, ale faktycznie pewnych rzeczy zabrakło. Już tego nie cofniemy, więc nie ma się co nad tematem dalej rozwodzić...
Trzeba dopilnować aby w kolejnych aranżowanych wywiadach nie powtórzyć błędów...
Ta cała sytuacja z wywiadem i nie tylko dowodzi tego, że jednak nasi sympatycy i klubowicze są niewyedukowani w kwestii życia Klubu, marki z przeszłości i teraźniejszości. Nie twierdzę, że jestem alfą i omegą leksykonu ROVERki.pl, ale z racji tego, że troszkę się naczytałem artykułów przy przebudowie strony, coś tam wiem. Co tydzień mam na spocie lekcję historii w postaci opowieści Tomiego. Śmiem jednak twierdzić, że gdyby przyszło odpowiedzieć na kilka pytań jakiegoś redaktora w przypadkowym wywiadzie, większość Klubowiczów (być może i ja sam) zabrnęłyby w podobny zaułek mitów.
Wiele osób oglądających w/w wywiad, pewnie twierdzi że poradziłaby sobie lepiej.
No cóż... ja sądzę, że nie Oczywiście wyder planując swój występ mógł się lepiej przygotować i zaplanować co mówić i odpowiadać na pytanie przechodząc do wyuczonej sekwencji - taka inteligentna zmiana tematu. Zawsze można jednak się pocieszyć, że mogło być gorzej
Jeśli o mnie chodzi, to oglądając ten filmik po raz n-ty, brakuje mi informacji o Klubie. Klub to przede wszystkim ludzie, dzięki którym na Zlotach panuje niepowtarzalna atmosfera... etc.
W sumie to żal mi trochę wydera bo tymi komentarzami został chyba pogrążony jeszcze bardziej.
Chciał dobrze, wyszło jak wyszło. Oczywiście nikt go nie zmuszał do tego wywiadu... sam zadecydował o swoim udziale i teraz będzie musiał tę gorzką pigułkę przełknąć.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
"Jedyne co robimy na spotach, to rozmawiamy o ich wyglądzie, a jedyne osiągnięcie, to podróż do Turcji i powrót bez awarii..." Rewelacja!! Nic się nie zepsuło!! Czy faktycznie u Was taka nuda na spotach??
Paaanie u nass?!? , termos MARGOS'ów, moje ciasto, harry gra na mandolinie a o innych nie będę mówił, bo to by zcenzurowac trzeba było
No trochę chłopak pojechał.
Auta psuja się jak każde inne.
Z częściami nie jest aż tak źle jak to przedstawił.
Trochę popsuł opinię o marce
Do Zarządu.
Zlot bardzo mi się podobał ale jeśli mogę coś zasugerować to na naszej stronie zamieszczał bym mapy planowanych przejazdów.
Taką mapkę każdy mógł by sobie wydrukować jadąc na zlot.
Ewentualnie dobry był by opis typu na 2 skrzyżowaniu w lewo, na rondzie prosto potem w ulice ...
Moze patzre troche przezpryzmat siebie, gdzie ciagle musze gadac i "wystepowac" przed ludzmi, grupami ludkow itp, wiec jakanie dla mnie nie jest plusem, a oczywista oczywistoscia.... Za Tomim, powtorze brak inforamcji o klubie, brak wiadomosci o Roewe i MG w Anglii pozostawilo widza z przekonaniem, ze poszlo an wschod i tam bedzie klepane. W angli wracaja salony z MG6 , kolejne prototypy pokazywane i cala praca majaca na celu wskrzeszenie marki MG, bo Rovera nie bedzie
Czyli moje uwagi dotycza braku merytorycznej wiedzy, a o czas bym sie nie martwil bo jak wywiad potrwalby 10 sek wiecej nikt by nei odczul.
jakos nie moge sie doszukac w swoich autach tych czesci z rozbitkow z angli O_o to najwieksza wtopa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zlot bardzo mi się podobał ale jeśli mogę coś zasugerować to na naszej stronie zamieszczał bym mapy planowanych przejazdów.
Taką mapkę każdy mógł by sobie wydrukować jadąc na zlot.
Ewentualnie dobry był by opis typu na 2 skrzyżowaniu w lewo, na rondzie prosto potem w ulice ...
No taki był plan, ale o wszystkim Zarząd dowiedział się dopiero na minuty przed wyjazdem z hotelu, a i to też nie do końca, bo wszystko było na żywioł. Jednak o tym pisaliśmy dużo wcześniej
maniaq napisał/a:
Czyli moje uwagi dotycza braku merytorycznej wiedzy, a o czas bym sie nie martwil bo jak wywiad potrwalby 10 sek wiecej nikt by nei odczul.
Nie chodzi o czas trwania materiału, a o czas jego tworzenia
Gdyby było tak, że Pan redaktor powiedziałby "Spokojnie panie wyder mamy czas do zmierzchu. Ja zadam panu pytanie, pan się zastanowi, ułoży odpowiedź, jakby coś poszło nie tak, powtórzymy...
Może wyszłoby inaczej, lepiej... nieważne.
Cytat:
jakos nie moge sie doszukac w swoich autach tych czesci z rozbitkow z angli O_o to najwieksza wtopa
No! Ale za to z bitej europy to ho ho
Ja tam mam parę rzeczy z używki... czy to rozbitek, czy nie...
Podejrzewam, że takie rzeczy dzieją się w większości marek.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja tam mam parę rzeczy z używki... czy to rozbitek, czy nie...
Podejrzewam, że takie rzeczy dzieją się w większości marek.
Tylko w wywiadzie zabrzmiało to tak, że jakiekolwiek części można jedynie dostać z rozbitych anglików i trzeba sobie radzić i kombinować. A tak przecież nie jest.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
to ze Polak kiedys cos ukradl i jeszcze nie raz ukradnie nie jest to powodem bysmy w telewizji mowili, no wie pan polacy kradna , ale jest ok i fajnie
Chyba ze chemy byc postrzegani stereotypowo - to ok
Skoro wiadomo bylo ze przyjedzie TV, ze ktos bedzie chial porozmawiac, to chyba naturalna rzecza jest ze mozna sie przygotowac, chyba.... ?
Ja nie wyobrazam sie wyjsc na spotkanie z ludzmi i dukac i nie wiedziec co i jak. Czesto ludzie potrafia zaskoczyc, ale przed spotkaniem mozna przemyslec pare rzeczy i sie na to przygotowac
Nie mam za wiele czasu ostatnimi czasy na siedzenie na forum i sledzenie wydazen, ale wiem co sie dzieje z Roewe , MG i koncepty widzialem... mimo, ze nie widze sie jako przyszlego klienta tej marki...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum