Wysłany: Sob Paź 22, 2011 12:50 [R25]Problem z wycieraczkami
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam problem z wycieraczkami przy R25. Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek. Prosze o podpowiedź.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 22, 2011 12:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Trzeba zdemontować podszybie. Silniczek masz w komorze silnika i najprawdopodobniej w silniczku pękło kółko zębate. Zobacz ten temat: http://forum.roverki.eu/v...zek+wycieraczek
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Paź 22, 2011 16:09
maciek73 napisał/a:
Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek
E tam, zapewne spadło cięgno mechanizmu wycieraczek z silniczka. Żeby się do tego dostać musisz zdjąć podszybie i zobaczysz cały mechanizm
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek
E tam, zapewne spadło cięgno mechanizmu wycieraczek z silniczka. Żeby się do tego dostać musisz zdjąć podszybie i zobaczysz cały mechanizm
TRUE , TRUE .. jeżdziłęm pół roku ze zdjętym podszybiem zanim kupiłem cięgna do R200
Spada jabłko i będzie juz spadać - musisz wymienić ramiona - a niestety od angola nie pasują - zdejmi podszybie i spokojnie szukaj wersji EURO - jak ci spadnie to szybkim ruchem ręki możesz założyc - Moja żona po krótki przeszkoleniu raz sama założyła
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Paź 22, 2011 19:05
nie trzeba nic wymieniać wystarczy wiertarka, wiertło fi 4,2, śrubka fi 4 i nakrętki 2szt, podkładki 2szt.
Wyciągamy silnik, cięgno od wycieraczek składamy do kupy na wierzchu wiercimy na wylot otwór delikatnie powiększamy otwór w cięgnie i składamy wszystko w aucie, następnie śrubka podkładki i nakrętki dobrze wykonać kontrę założyć podszybie i cieszyć się z dobrze wykonanej pracy.
Dziękuję za pomoc. Niestety nie zdążyłem jeszcze zdemontować podszybia ale może uda mi sie poradzić z tym problemem.
---------------------------------------------------------------------------------
No i po problemie (mam nadzieję ) Wypadła gałka cięgna. Przewierciłem, założyłem śrubkę i dział. Dzięki jeszcze raz za podpowiedź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum