No tak fakt widziałem raz Freelka ze stopionymi odbłyśnikami.
Środek lampy wyczyściłem solidnie sprężonym powietrzem i odessałem drobinki kurzu mocnym odkurzaczem. Rozklejania lampy raczej nie zrobię bo obawiam się potem parowania, a jak nie daj Boże pęknie klosz to europejskie lamy kosztują majątek.
Zresztą nie wyglądają na specjalnie brudne od środka.
Dam dobre żarówki, a same klosze spoleruję pastą Displex z rysek i zobaczymy.
Dorwałem taki panel jak ma Win32 i przełącznikami do dodatkowych świateł.
Pomaluję go na czarno by pasował do deski i dam w środek w grill dodatkowe halogeny na wypadek jazdy przez wioski i knieje gdzie tylko po lewo las po prawo las wilki jakieś
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 09, 2011 11:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 09, 2011 13:40
Za prawdę powiem ci że to dobry pomysł. .
Wracałem ostatnio po nocy ciemnej przez rozmaite wioski i powiem ci że przy dobrych lampach dodatkowych seryjnych praktycznie nie widać że świecą... .
Z tym że obowiązkowo sterowanie manetką długich bo ewentualnego napotkanego kierowcę z przeciwka wyślesz do rowu
Dobrą opcją jest mały przełącznik ustalający czy lampy mają być włączane oddzielnie, czy sterowane manetką - zawsze masz dwie opcje sterowania - do lasu i na trasę.
Moimi faworytami na trasie są goście z chińskimi xenonami .
Po pierwsze świeci to wszystkim i wszędzie w oczy, po drugie i tak jesteś kandydatem do zabrania dowodu, bo tracisz homologację na lampę. Lampa ksenonowa musi mieć nabite oznaczenie D2S, posiadać system autopoziomowania i spryskiwacze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum