to kombinuj, ale jak nie pasuje a nie pasuje to nici z kombinowania
[ Dodano: Nie Lis 13, 2011 19:18 ]
regeneracja 500zł i na to samo wychodzi w sumie czy regenerowane czy nowe, więc ja bym wybrał opcję regeneracji, bo najtaniej.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 07:51
Ja też regenerowałem dwumasę już dość dawno temu co opisałem TUTAJ.
Niestety nie wiem jak się to na dłuższą metę sprawdziło bo sprzedałem samochód po kilku miesiącach.
Ja też regenerowałem dwumasę już dość dawno temu co opisałem TUTAJ.
Tak! Widziałem Twój temat, dzwoniłem tam nawet... niestety wszystko było tajemnicą owiane w rozmowie.
Kiedyś to był jedyny podobno taki zakład w Polsce. Ponieważ jednak tam było mi dalej niż do Kielc, wybrałem firmę AVANTI.
Niczego nie żałuję
No może trochę to, że upubliczniłem filmik na Youtubie i codziennie niemal dostaje jakieś głupkowate pytania w wiadomościach
Zrobiłem już ponad 5k km i parę rzeczy się wyjaśniło.
- biegi wchodzą okej. Problemem był klej do szyb i zbyt sztywne osadzenie cięgna.
Po awarii i zerwaniu kolejny raz cięgna, dopuściłem się na nim prawdziwego druciarstwa i obszyłem końcówkę cięgien drutem miedzianym elastycznym.
- drgania na światłach spowodowane są awarią jednego wtrysku oraz uszkodzoną poduchą pod silnikiem.
Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu regeneracje koła bez kupowania nowego.
Pewnie oprócz ceny nie wiele się będzie różniło. Żywotność będzie podobna.
W sumie jak ktoś nie musi brać FVAT, to cała operacja zakosztuje go 600 zł + przesyłka.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ja w przypadku koła dwumasowego nie polecam regenracji, różnica w cenie nie jest znaczna a regenerowane koło ma tak naprawdę splanowaną starą tarcze cierną z wyważaniem i wymienione sprężynki z takimi końcówkami, jednak w przypadku takiego elementu wolę nowe z papierkiem. U mnie po regeneracji w moim odczuciu przez hmm chyba 50 tys jakie zrobiłem nie jest tak jak być powinno
Odkopię temat bo stoję właśnie przed wymianą sprzęgła i dwumasy.Co prawda nie mam objawów jak na filmiku MaRkA,ale 3 lata temu przy wymianie sprzęgła mechanik powiedział mi że są już spore luzy,czyli teraz już napewno jest gorzej.Czuje drżenie pedału sprzęgła oraz zadrżenie przy włączeniu i gaszeniu silnika.
Także będę wymieniał sprzęgło bo się ślizga(o tym w innym temacie pisałem),pompkę sprzęgła wymieniłem tydzień temu na regenerowaną przez Boncky'ego,no i dochodzi dwumasa.Z racji tego że koszt nowej to wydatek 1700 zł,rozważam regenerację i nie wiem czy zrobić to tam gdzie MaReK w Avanti,czy może np.u nich:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2994538922
Tutaj jest możliwość zakupienia już zregenerowanego za 800 zł+300zł kaucji zwrotnej po odesłaniu mojego koła,lub wysyłka mojego koła,koszt 600-800 zł.Jako że zależy mi na zaoszczędzeniu czasu przy wymianie,wolałbym mieć drugą sprawną dwumasę przy rozbieraniu auta.Czy w Avanti też mają moźliwość kupna już zregenerowanej?
A jak przedstawia się cena nowej dwumasy sprowadzonej z UK?Sprawdzał ktoś z Was np.na Ebay?Bo ja nawet nie wiem jak to wpisać w wyszukiwarce.
Czy w Avanti też mają moźliwość kupna już zregenerowanej?
Jak byłem osobiście, to szukali jakiejś dla mnie na zastępstwo, żebym nie musiał czekać.
Niestety, nie mieli i musiałem odczekać dwa dni + wrócić do domu na pusto
Przez telefon możesz swoje dogadać, a w rzeczywistości i tak będzie jak się uda temu Panu.
No chyba, że coś się zmieniło. Dodatkowo, jeśli chcesz fakturę, to kup przez allegro i zaznacz. Wtedy cena Kup teraz będzie ceną brutto, a nie jak w moim przypadku okazało się ceną netto
Sama robota - chyba warta pieniędzy - jeżdżę do dzisiaj i nic się - odpukać - nie dzieje
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MiReK wpisz na wyszukiwarce ebay-a
dual-mass Rover 75
lub dual- mass flywheel Rover 75
patrzylem teraz i jest ok 66 pozycji,ceny od 240 do 684 za nowe,sa komplety do diesla-Ty masz chyba diesel? Komplet tarcza,docisk,kolo dwumasowe-nowe 400;
Ceny za wysylke od 28 do 50
Wszystkie podane ceny sa w funtach oczywiscie
Sa tez i uzywki nawet niedrogie,powodzenia w szukaniu.
ja miałem w rękach dwa regenerowana koła jedno u mnie 1.8 a drugie w 2.0 benzyna w obu autach po montażu była zmniejszona płynność ruszania i auto było bardziej zrywne jednak było to negatywne bo przy lekkim gażie można było spalić laka... tak jak by dwumasa miała zerowy poślizg, dlatego ja jednak zostałem zwolennikiem nowych, przypuszczam że problem polega na doborze ślizgów i sprężyn w środku bo same splanowanie powierzchni przylegającej to już raczej light...
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 22:15 [R75]dwumasa w silniku 1.8 16V przed liftem i po lifcie
Witam, ja w temacie dwumasy chciałem podpytać się, czy dwumasa w silniku 1.8 16V benzyna, a także reszta sprzęgła były takie same w roverkach 75 przed liftem i po lifcie? Mam możliwość kupienia w bdb stanie kompletu dwumasy i sprzęgła, ale komplet jest z 2000r., a ja mam auto z 2004r. po lifcie.
Sprzęgło to może i nie tak bardzo chce kupić używane, ale interesuje mnie używana dwumasa. Dlatego grzecznie pytam. Zresztą jak widzę na forum wielu w ten sposób sobie radzi i niektórzy mechanicy też polecają używki więc nie wiem skąd zdziwienie. Chciałem tylko sprecyzować, czy roczniki R75 z silnikiem 1.8 16v benzynka przed liftem miały te same koła dwumasowe co po lifcie.
Moze ten co sprzedaje nie wie co sprzedaje.Pierwsze slysze zeby benzyniak mial kolo dwumasowe,ale moze sie myle.Niech sie wypowie kto inny,bardziej obeznany
[quote="grota10"]Pierwsze slysze zeby benzyniak mial kolo dwumasowe,ale moze sie myle[/quote]
Teraz prawie wszystkie benzyny mają dwumasę, mało tego nawet trzy-masy już się zdażąją w dieslach.
Niestety performance jaki jest teraz w nowych autach kosztuje
Z drugiej strony dwumasowe koła zamachowe w benzynach wytrzymują znacznie dłużej, dlatego użytkownicy często nie mają wiedzy o ich istnieniu
Jezeli chdzi o koło dwumasowe to jest jeszcze taka opcja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum