Wysłany: Nie Lis 13, 2011 22:03 [Freelander] 2.0 TD4, 2003r wym. ol. i podpory w tyl. moście
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
witam,
mam pytanie czy jest do wymiany oleju w tylnym moście muszę odkręcać ten dekiel? i jeżeli tak to na czym go póżniej zamontować? silikonie odp. na wysokie temperatury czy na czymś innym?
Drugie pytanie to czy do wymiany podpory/poduszki tylnego mostu musze opuszczać cały most/belkę? i przy okazji zapytam jeszcze gdzie jest filtr paliwa ?
dzięki za wszelkie podpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 13, 2011 22:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Kolego Sknerko to też zależy od modelu i rocznika.
Tutaj mamy do czynienie z silnikiem TD4 z 2003r.
Tam był stosowany przelotowy filtr paliwa który znajduje się w tylnym nadkolu po stronie pasażera.
Polecam kupić >>>TAKI<<<
Sprawdzone filtry Britparts nie polecam.
o jasna ...... przepatrzyłem się, byłem przekonany ze czytałem o 1.8
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SyntaX znów wielkie dzięki ale zapytam jeszcze czy jak ja mam angola to też jest ten filtr po prawej stronie jak wlew paliwa? i jak się tam dostać? mam ściągnąć prawą osłonę nadkola od wewnątrz? wstyd przyznać ale miałem już ściągniętą jak sprawdzałem skąd lekko wilgoć sie dostaje do schowka w bagażniku na narzędzia lecz na szybko zajęty byłem poszukiwaniem przecieku a nie filtra ;=) przeciek znalazłem bo okazało się że w nadkolu od wewnętrznej strony jest kratka która popuściła na zaczepach i jak lałem wodą po dachu to ściekając po błotniku zewnętrznym a zderzakiem wlewała się kropelkami poprzez tą kratkę do wewnątrz.Kratka co prawda posiada uszczelkę ale jeśli jest nie dociśnięta do błotnika to dupa z uszczelnienia....
olej, powinno się ściągnąć przez wlew, nie trzeba odkręcać dekla, co do poduszek to jedyny problem może być z przednią poduszką, albo można ją młotkiem dopasować, albo opuścić ramę do której poduszki są przykręcone.
Co do filtra to niezależnie od wersji czy jest to anglik czy jest to europejczyk to od późnego roku 2001 do końca produkcji był montowany pod prawym tylnim nadkolem obok pompy paliwa, i w tych freelanderach była tylko jedna pompa właśnie pod nadkolem, w baku jest tylko wskaźnik. Filtr jak najbardziej można kupiś u mnie na aukcjach, link jest w poście powyżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum