Wysłany: Czw Lis 17, 2011 16:39 [MG TF] Tłuczenie w tylnim kole i inne...
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam słuchajcie moje szalone mg tf z limitowanej wersji ma mały error w tylnim kole od strony kierowcy jak sie przyspiesza tzn np na 3 i ma sie 60 tłucze cosik i nie wiem kurde co!! to samo jest gdy wpadam w dziury tłucze!! jak diabli....... boje sie że coś sie w końcu upie.... ten teges..... macie jakieś wskazówki co to może być????
i jeszcze zadam kilka pytan aby nie było że zaśmiecam forum kilkoma tematami..
1.jak sobie nim popindalam tak 140-150 pływa jest takie uczucie jak by mi miała mi dupa odpłynąć czy to może być związane z końcówkami drążka
2. czy Mg TF każdy jest tak kur.... twardy
zapomniał bym i jak wymienić filtr powietrza??????????????????????????????
RATUNKU
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 17, 2011 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
I sprawdź koniecznie drążek zbieżności (z jednej strony końcówka drążka z drugiej tuleja)
Co do filtra nie wiem bo mam stożek ale chyba od bagażnika powinno sie dać go wymienić.
Mój jest !@!$#*** twardy ale czeka na dopompowanie bo strasznie siedzi na glebie. Mam nadzieje ze pompka pomorze trochę.
_________________ Pompowanie zawieszenia WLKP (Poznań) Info na PW
jedz do jakiegoś dobrego mechanika!! może sprężyny CI pękły. Ewidentni polskie drogi oddziałują na zawieszenie Twojego TF'a
nilden napisał/a:
1.jak sobie nim popindalam tak 140-150 pływa jest takie uczucie jak by mi miała mi dupa odpłynąć czy to może być związane z końcówkami drążka
może być to drążek skrętny = 600 zł
nilden napisał/a:
2. czy Mg TF każdy jest tak kur.... twardy
zapomniał bym i jak wymienić filtr powietrza??????????????????????????????
RATUNKU
NO właśnie to może być znak że coś jest ze sprężynami mgf i tf nie należą do skrajnie twardych roadsterów. A filtr powietrza wymienisz tylko zdejmując pokrywe silnika która znajduje się pod dachem
od wewnątrz odpinasz zapinki dachu które mieszczą się przy szybce,wyjmujesz filc wygłuszenie itd. podnosisz dach i widisz pokrywe. zostało Ci tylko do odkręcenia kilkanaście śrub.
jak ktoś by był miły i nakręcił filmik foty jak to sie robi "D było by miło kiedyś sie dobierałem do dachu aby go wyciągnąć ale ale z miernym skutkiem .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum