Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 19:29 Pazdzioch. - R400
Marka : Rover
Model : 400
Silnik : 1,6 16V
Rok : 2000
Moc : 112 KM
Przebieg : 173 Tyś KM
Wyposażenie : ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, światła przeciwmgłowe
Zdjęcia jak narazie z aukcji bo jeszcze własnych nie zrobiłem
Jeśli chodzi o jazdę tym autem to dużo lepiej się jeździ niż wcześniejszym. Patrząc na stan licznika tamtego a tego to stary był na pewno kombinowany i to ostro. Jeśli chodzi o plany to w najbliższym czasie czekają mnie wymiana oleju, rozrządu i kabli zapłonowych. Ze starego w tym się a pewno znajdzie Radio, Cb-radio, gumowe dywaniki, akumulator i pozostałe rzeczy które się nadają a w tym nie ma. Mam nadzieje że w najbliższym czasie opisze jakieś modyfikacje
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 19:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 11:46
Pawkaz napisał/a:
Ladnie zachowany Sadzilem, ze napisales cos w temacie starego R, a tu mila niespodzianka
Tamten temat został zamknięty 20 a ja 26 w sobotę po 13 pojechałem po tego. Wtedy jeszcze sam nie wiedziałem że będzie taki następca
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2012 12:46 ]
Żeby nie było że się nic nie dzieje No to lecimy
Do bagażnika dostawała mi się woda przez odchodząca masę na złoczeniach, najpierw rozebrałem tył.
Jak widać wzmocnienia zderzaka ucierpiały strasznie przez czas i zostały odkręcone oraz zawiezione do znajomego gdzie powstają nowe Później odkręciłem lampy i zlikwidowałem drobne oznaki rdzy i porządnie uszczelniłem bagażnik masa uszczelniająca żeby mi się woda nie dostawała.
Następnie stwierdziłem że jak rozebrałem tyle to rozbiorę całkowicie i sprawdzę podłogę na przodzie i wypiorę dywanik, po ściągnięciu okazało się że podłoga zdrowa, ale dywanik cały mokry i smród niesamowity
Co do zmian to starą kierownice zastąpiła nowa taka jak w starym z wstawką drewnianą, resztę zmian nie widać bo wszystko rozebrane.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 12:47
leszczu napisał/a:
Nono, sporo pracy włożyłeś.
A to jeszcze nie koniec, dzisiaj będę się zajmował praniem dywanika i wyczyszczania podłogi z piachu i zanieczyszczeń oraz schowanie kabli od tuby żeby nie szły jak wcześniej przez całe auto na widoku
Remigiusz napisał/a:
Jak już jesteś na takim etapie to wygłusz od razu sobie autko
Chodzi ci o wygłuszenie na podłodze ? Mógłbyś podpowiedzieć najlepiej czym wygłuszyć ?
No dokładnie chodzi mi o podłogę oraz miejsca gdzie jest gola blacha i nie ma tych czarnych mat. Ja bym dały maty bitumiczne wiem ze doda to ciężaru ale nie trzeba przesadzać i tylko dodać tam gdzie fabryka zawiodła i nie dala np na środkowej kolumnie w miejsca nadkoli
Jeszcze w miejscach pionowych bym dal filce
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 14:14
Czy prace idą dalej do przodu ? Oczywiście że tak, łatwo się nie podaje Tym razem poszedł przód do roboty Lampy już przerobione ale zaprezentuje je dopiero jak wypoleruje klosze. Mam do was takie pytanie, czy żeberka w atrapie pomalować na czarno czy może je zastąpić siatką ?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Pią Mar 22, 2013 17:12
leszczu napisał/a:
Pazdzioch. napisał/a:
Mam do was takie pytanie, czy żeberka w atrapie pomalować na czarno czy może je zastąpić siatką ?
Rób tak, aby tobie się podobało.
No właśnie tu się nie mogę zdecydować co mi się bardziej podoba
[ Dodano: Pon Gru 24, 2012 17:09 ]
Troszeczke się tu zakurzyło więc pasowałby odświeżyć Takie jedno marne zdjęcie z kalkulatora
Zmiany jakie zaszły to:
- nowe radio
- doszedł subwoofer + wzmacniasz
- cały zakonserwowany porządnie na zime
- wymieniony kompletny rozrząd
- nowe kompletne sprzęgło oraz parę innych drobiazgów.
Co do dalszych działań to aktualnie zbieram części do wyglądu wizualnego by ruszyć ze wszystkim na wiosnę
[ Dodano: Pią Mar 22, 2013 17:12 ]
Troszeczkę się zakurzyło więc pasowałoby odświeżyć. Ostatnio jak było parę dni ciepłych zabraliśmy się ze znajomymi za mała modyfikacje przez co Rover teraz siedzi parę centymetrów niżej Jest rozpoczętych kilka innych modyfikacji ale niestety pogoda nie pozwala na dokończenie ich Oprócz tego został również wymieniony akumulator, olej z filtrem i piasta z tyłu.
Znam kilka osób które jeżdżą/jeździły na czymś takim. Jedni chwalą, inni za żadne skarby nie wrócą do tego.
Jeździłem samochodem z czymś takim i skok sprężyny jest mizerny przez co amortyzator wogóle nie pracuje w swoim położeniu. Można powiedzieć trakcji brak. Samochód zachowywał się jak taczka z metalowym kołem. Skakał na wszystkim.
Poza regulację i efektem wizualnym to jest porażka.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum