Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 28, 2011 17:59
Pod wukładziną tam gdzie trzyma nogi pasażer. Jak odsłonisz dywanik będziesz miał taką płytę odkręcasz ją i pod spodem będzie wszystko co na rysunku (przykręcone do tej blachy
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Gru 01, 2011 20:24
Ale w innym temacie gdzie się wypowiadałeś pisałeś że masz na obrotomierzu zieloną lampkę z kluczykiem? Dziś przez przypadek się doczytałem - jeśli masz takie zegary to oznaczało by że masz wersję po lifcie... Coś masz namieszane.
a czy masz przy włączniku światła w podsufitce taką "bańkę" z ciemnego tworzywa??
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 21:06
A kontrolka z kluczykiem na zegarach pojawiła się po liftingu. Po roczniku i tej bańce przy włączniku obstawiam masz wersję przedliftową i powinieneś zakupić centralkę w metalowej obudowie np taką: (przykładowa aukcja - najtańsze co znalazłem):
http://moto.allegro.pl/mo...1931670072.html
aaaa właśnie że kupiłem tę metalowa. przeczuwałem że może być coś nie do końca dobrze i trochę sie też edukowałem na forum.mam wersję przed liftowa a zegary może ktoś prełożył .mniejsza bo nadal nieciesze sie z tego co powinienem.dziś popatrze co tam za nogami pasażera i dam znak wieczorem
[ Dodano: Nie Gru 18, 2011 17:25 ] Marrkus, rozwiazałem problem z immo błokujacym start pompy paliwa .we wtyczce do kompa miał nr 44 jak pisałeś lecz niebył koloru czarno czerwonego jak w wersji sdi po lifcie. przed liftem jak mój był przewod koloru pomarańczowego ( gruby) na tej samej pozycji,natomiast w bagażniku w kostach był pomarańczowy cienki.jedyny więc 100% strzał trafny i działa.przewód przecięłem i wszystko wruciło do normy.więcej było płaczu z rozebraniem bebechów w kabinie niż obaw rże coś mogło być grubszego namotane w tej elektryce.dziękuje ci serdecznie i mam nadzieje że ktoś to kiedyś wykorzysta.teraz tylko pilocik i cyk.. czujki też działaja więc jest lepiej niż od producenta
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Czy ktoś wie na jakiej zasadzie włącza się immobiliser w centralkach z pilotami na podczerwień? Chodzi mi o to, jakim sygnałem jest to wysyłane z centralki alarmu do kompa w samochodzie. Ktoś mi oszczędzi sprawdzania?
Pytam, bo chcę trochę zakombinować i mieć pełną funkcjonalność oryginalnego alarmu przy dołożonym sterowniku zamka centralnego.
Napisałem nowy firmware do kupionego zamka STIG, w tej chwili da się zrobić z nim co tylko się podoba, planuję generować przebieg odpowiadający sygnałowi pilota i puścić go na wejście centralki zamiast odbiornika, brakuje mi ino informacji czy zamek jest otwarty/zamknięty.
kupiłem u stiga alarm z czujnikami ruchu i czujnikiem udarowym.wpiołem sie w orginalna instalacje centralka.odłaczyłem i wyrzuciłem stare czujniki ruchu po prawej nad głowa i wkleiłem w to samo miejsce nowe.tyle wpiołem się wyjściem diody w krańcowki drzwi i mrygaja jak seryjnie:) czujniki też działaja jak trzeba. pilot ma zasięg jakies 20 -23 metry. odciołem tylko z orginalnej centralki przewód od immo bo niemiałem starego pilota i immo wariowało.ten przewod wrazie czego jest cienki pomarańczowy .jedyny taki w całej instalce
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum