Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witajcie. Mam taki problem, ze Roverek po wrzuceniu biegu wstecznego gasnie. Nie za kazdym razem ale coraz czesciej to sie zdarza. Czasami tez przerywa silnik na doslownie sekunde i potem gasnie. Komputer nie pokazuje bledow. Co to moze byc pompa wtryskowa?
PS. Wiazka nie trak dawno regenerowana wiec to wykluczam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 20, 2011 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sro Gru 21, 2011 20:40
na skrzyzowaniu chyba wstecznego nie wrzucasz? czyli przy innych biegach to samo sie dzieje czy po prostu na wolnych obrotach? masz nierowna prace od czasu do czasu? mi na wolnych falowaly obroty przed wymiana pompy
kiedy wymieniales filtr paliwa? przewody sprawne? moze sie zapowietrza? probowales przytrzymac na postoju na wyzszych obrotach troche dluzej? przy niesprawnym ukladzie paliwowym u mnie po okolo 40 sekundach z rownych 3000 obrotow zaczynalo sukcesywnie spadac z przeskokami.
Na wstecznym gasnie najczesciej, ale zdaza sie tez ze jak dojezdzam do skrzyzowania to gasnie (na wolnych obrotach) Tak mam nie rowna prace silnika czasem na luzie lekko obroty faluja ale od dawna mam tak. Natomiast od tygodnia ewidentnie czasem silnik sie dlawi jak jade to poł biedy ale jak sa niskie obroty to gasnie. Wymienie filtr paliwa i zobaczymy ale martwie sie czy to nie wina pompy wtryskowej
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sob Gru 24, 2011 09:47
to wymien, ale u mnie bylo bardzo podobnie, az pompa przestala podawac paliwo na wtryski, wiec jesli juz nie bedzie chcial odpalac, to sprawdz to w pierwszej kolejnosci bo ja zaczalem od rozpruwania wiazki, ktora byla w dobrym stanie
skoki mialem przez kilka tygodni lub nawet miesiecy, gasl sporadycznie, ale pozniej podczas ruszania spod swiatel zgasl i juz nie odpalil
u mnie autko najpierw gasło bo przewód paliwowy przerdzewiał i się zapowietrzał a jak już wymienili to dalej gasł ale wtedy się okazało że jakiś krążek w baku pływa i zatyka otwór a komputer cały czas pokazywał mi błąd czujnika podniesienia igły wtryskiwacza pomimo wymiany wtryskiwacza sterującego.
miałem takie przypadki że np na skrzyżowaniu autko mi gasło przy wciskaniu sprzegła i spadku obrotów, moim zdaniem u mnie przyczyną jest cieknąca pompa sprzęgła której nie mam czasu wymienić, sukcesywnie ubywa mi płynu od sprzęgła i gdy już jest mało to własnie mam takie przypadki ale jak już uzupełnię to wszystko jest ok.
Nie to nie jest ten sam co od wspomy, zbiorniczek patrząc na silnik na na wprost po prawej stronie (po stronie akumulatora) w górnym rogu taki mały zaraz przy ścianie grodziowej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum