Mój pierwszy post na tym forum. W końcu założyłem konto. Witajcie. ...ale do rzeczy:
Potrzebuję rozpiskę (pinout) wtyczki komputera silnika z LandRover Freelander 1.8 16v - koniecznie starszy model z kopułka zapłonową.
Miałem silnik 1.4 16v ale wsadziłem 1.8 ... pracuje na ecu z 1.4 ale wiadomo nie daje to pełnej efektywności i chcę przejść na elektronikę od 1.8.
zapomniałem dodac że szukałem już i znaleźć nie mogę
proponuję zaloować sie na forum fso polonez tuning klub.
z wymiana lkompa jest troche rzezby. jakie masz wtryski zalozone? jaka glowica? chodzi o walki rozrzadu.
poldek z tym silnikiem swietnie sobie daje rade na kompie od 1,4.
Wtryski seria z rovera 1.8 16v. Z opla 2.0 wtryski leżą.
Potrzebuje tylko pinout kompa z freelandera.
Wałki nie wiem... silnik wyjęty z MG TF. Że świetnie sobie radzi to moze i troche prawdy jest ale chce wykorzystać cały potencjał tego silnika a jak na ten moment to słabo jedzie powyżej około 6tys obr.
Rzeźba to na pewno zamach do zmiany, immo do zdjęcia... i kabelkologia... ciekawi mnie jescze czy komp ogarnie ten silniczek krokowy z 1.4
jesli wyjety z mgf-a to byl bez kopulki. pewnie przelozyles walki od 1,4? jesli tak to walki pieprzą sprawe. no chyba ze przelozyles sam palec na walek to bedzie ok
z tego co pamietam to da sie podlaczyc silniczek od poloneza. jest jedynie inna wtyczka.
Ma ktoś ten schemat? Naprawdę nie potrzebuje żadnych innych informacji typu: zalogowac sie na fso, że bedzie rzeźba... ani pytan co zrobiłem, jakie mam wtryski ani jakie mam wałki. Temat jest o tym że potrzebuje schematu/pinout'u.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum