Wysłany: Nie Lis 20, 2011 16:32 [daewoo matiz] kopci na biało
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1999
Witam
Wczoraj autko młodej - matiz life 800 rok 99 zaczęło kopcić na biało. Zasłona dymna na całego. Zbiorniczek wyrównawczy pusty. Olej w normie, czarny. Korek nad głowicą czysty. Teoretycznie walnięta uszczelka pod głowicą. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 20, 2011 16:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dolej płynu, zgaś silnik, odczekaj z 5-10minut. Wykręć świece, po czym pierwsza osoba niech zakręci rozrusznikiem, a druga popatrzy czy przez otwory świec nie wyleci woda (mgiełka). Przy okazji po oglądnięciu świec będzie widzieć czy bierze wodę i na które cylindry. Dla pewności możesz jeszcze zmierzyć kompresję.
Jednak raczej nie spodziewałbym się niczego innego niż uszczelka pod głowicą.
Dzisiaj się za truchło zabiorę. Mam nadzieję że wymiana uszczelki wystarczy. Nie wiem ile młoda bez wody jechała, najbardziej się boję że pierścienie mogły się zapiec. Muszę tylko klucz dynamometryczny zorganizować.
Przyczyną kopcenia była przerwana uszczelka pod głowicą. Wciągnął całą wodę do cylindra. Wymieniłem uszczelkę i splanowałem głowicę. Teraz chodzi jak koreańska pszczółka. Trochę po wymianie kopcił, ale to normalne - w tłumiku było jeszcze pełno wody i musiało minąć trochę czasu zanim wyparowała
Przyczyną kopcenia była przerwana uszczelka pod głowicą. Wciągnął całą wodę do cylindra. Wymieniłem uszczelkę i splanowałem głowicę. Teraz chodzi jak koreańska pszczółka. Trochę po wymianie kopcił, ale to normalne - w tłumiku było jeszcze pełno wody i musiało minąć trochę czasu zanim wyparowała
jesli to autko twojej dziewczyny i masz zamiar z nia byc na dluzej to sprawdz jej wahacze z przodu. sa razem ze swozniami a one maja glowki jak koniec malego palca u reki.
U mojej dziewczyny to samo kopci na biało, ale jak zapali ciepły czy zimny, na wolnych obrotach spokój, dopiero jak zacznę dusić gaz, to aż drzwi w garażu nie mogę znaleźć:D, mam rozebrany rozrząd wiec przy okazji może coś jakoś mogę sprawdzić??
Może być to wina zapłonu??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak nagle po dużych mrozach zacznie kopcić na bardzo biało a na ziemi zostaje biała sadza to spala się płyn chłodniczy i są 2 opcje albo uszczelka pod głowicą albo płyn był pomieszany z wodą i pękła jakaś ścianka w środku silnika Doświadczenie z autopsji w służbowych samochodach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum