Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Gru 26, 2011 16:11
Dzieki Remi ,jednak nic podchodnego nie podpasze ,blokad to ja zakładac nie chce, a chciałem leciec na łatwizne
Ogolnie to do 220tek wydechy droga sprawa
kadzaf, Jak to droga tłumik końcowy nie cale 120zl kosztuje Kata wywalasz sprzedajesz, cieszysz się 500zl A resztę rur można dokupić z złomu za grosze w idealnym stanie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Gru 27, 2011 09:10
Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Jak to droga tłumik końcowy nie cale 120zl kosztuje Kata wywalasz sprzedajesz, cieszysz się 500zl A resztę rur można dokupić z złomu za grosze w idealnym stanie.
Niby tak tylko ,że za ta pierwsza krzycza sobie po ponad 100zł ,srodkowa również do tanich nie nalezy, .Żeby jeszcze przegnita nie była
Myśle spróbowac dac pierwsza od 420/45 ,ogolnie do nich jest wiecej czesci niż do 220/25.
Chyba ze mowa o bynyziokach ale to mnie nie ratuje
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Sro Cze 11, 2014 12:50
Podłączę się bo tez zbliża mi się wymiana tej rury. Zaczęła dziwnie klikać przy wciskaniu gazu i puszczaniu.
kadzaf udało ci się coś ustalić?
Na allegro jest sporo aukcji dla 420 w rozsądnej cenie.
W intercarsie jest informacja o bosalu za 330zł i bezcennym walkerze.
Bosal niby podchodzi do R25, i R45
Z kolei w rimmerbross jest różnica cyferki WCD000150 vs WCD000140, a po roku 2000 doszły literki SLP.
Czy zdobyliście jakieś doświadczenia z tymi rurami? Wolałbym wymienić w moim ZR całą rurkę (nie tylko ten elastyczny element) bo jakiś partach ja lekko poharatał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum