rafal_s, bo te tuleje tak mają, z resztą zapewne muszą siedzieć bardzo ścisło, mi nawet taki wkład na prasie o nacisku 2T nie chciał wejść bo się wymykiwał, troszkę go kątóweczką podszlifowałem, szczególnie na krawędzi od której zacząłem wciskać i przesmarowałem smarem i weszło
Odświeżę temat bo akurat muszę zakupić taką tuleje,ponieważ w warsztacie za zamówienie zaśpiewali mi 220 zł plus robocizna! Niby lepszej jakości. Wolę zamówić sam i tylko u nich wymienić. I teraz pytanie,czy wymienić obie,czy nie ma potrzeby wymiany parami? I jaką firmę wybrać?Jakbym mógł prosić jakieś linki.Bo jest tego trochę,Teknorot,Febi,Delphi.Kupić sam wkąłd czy z mocowaniem?
A tak przy okazji,wymieniam tę tuleję ponieważ tak zdiagnozował mechanik,objawy to skrzypienie z okolicy lewego koła na nierównościach oraz przy niedużych prędkościach kiedy puści się pedał gazu i naciśnie ponownie.Wymieniali mi kilka dni temu sprężyny ija byłem pewien że to wina źle założonej sprężyny,ale sprawdzili i ponoć to ta tuleja.Jak myślicie,dobrze zdiagnoaowali?
MiReK, Równie dobrze może to być sworzeń wahacza ten wewnętrzny.
Zużyta tuleja raczej stuka, ale skoro oglądali to mechanicy i stwierdzili jej np. popękanie czy zerwanie to i tak czeka Cię jej wymiana.
MiReK tak, caly wahacz, jacys magicy regenerują ale nie wiem czy gra warta świeczki. Generalnie sworzeń w tych wahaczach nie jest częścią wymienną, ja niedawno kupowałem na allegro wahacz firmy SRL - koszt 317 zł z przesyłką
_________________ "bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
Tak się zastanawiam czy podczas skrętu w prawo dochodzące takie pojedyncze skrzypnięcie jakby z okolic kierownicy może być spowodowane np. od sworznia na wahaczu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum