Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 21:27 [r600] Czujnik w zamku maski, inne zastosowanie
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Będę zakładał niefabryczny alarm , i mam plan aby czujnik który jest w zamku maski zastosować jako swego rodzaju bezpiecznik otwarcia.
Dokładnie tak jak jest w przypadku klapy bagażnika .
Jak panowie wiecie czasem zdarza się nie domknąć maski, i fajnie by było gdyby na blacie wyświetlała sie o tym informacją w postaci kontrolki , może być wspólna dla klapy bagażnika i maski .
Robił to ktoś
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 21:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wydaje mi się że:
Jeśli z tyłu w klapie jest czujnik rozwierny na 2 kable to trzeba sprawdzić czy jeden z kabli idzie prosto do masy czy nie. Bo jeśli tak to wystarczy pod maską umieścić czujnik krańcowy i odpowiednio pofisiować z kablami żeby były połączone ze sobą oba te czuniki z przodu i z tyłu.
Jeśli z tyłu jest to zorganizowane przy pomocy innych czarów to można pociągnąć w zegary nową kontrolkę uruchamianą z czujnika krańcowego prosto z aku. Czyli nie ważne czy kluczyk w stacyjce czy nie... Kontrolka się zaświeci jeśli maska będzie otwarta.
Przydatny bajer... bo w moim peugeocie nie było widać czy maska jest zamknięta czy otwarta i straciłem szybę.
można podłączyc pod jedną kontrolkę rownież maskę ale moim zdaniem za dużo z tym zabawy, ciągnąć przewod przez ścianę grodziową, wyciągać licznik. mowisz że masz u siebie w roverze oryginalnie montowany czujnik otwarcia maski? ja u siebie nie zauważyłem,gdyby był była by do niego kontrolka na desce, chyba że by służył tylko do alarmu fabrycznego.
jeśli ma to raczej z alarmu. A wg mnie nie trzeba ciągnąć kabla przez ściane i do licznika. Można go pociągnąć pod autem wzdłóż przewodów hamulcowych i pewnie jest jakiś dostęp do samego bagażnika (przecież kable do haka jakoś dochodzą) i tam wpiąć się w kabelek z tamtego czujnika chyba powinno fungować jeśli się myle to proszę to naprostować
heh nieźle kombinujesz, tylko z zasady nie prowadzi sie przewodow elektrycznych pod podłogą. jeśli np zaczepisz jakimś krzakiem czy patykiem podwoziem kabelek się przerwie, chyba ze jakoś dobrze zabezpieczysz, nie wiem tylko czy te czujniki wyzwalane są masą czy + , zerknij w schemat lub miernik przyłóż. jeśli oba masą lub oba plusem to jesteś na dobrej drodze moim zdaniem. i jeśli to czujnik do alarmu fabrycznego to mozna brać przewód nie z maski tylko z centralki alarmowej z bagażnika.
z tego co pamiętam to przewody hamulcowe są prowadzone w takiej fajnej szynie (przynajmniej w Accordzie) i jak zakładałem gaz to kabelek mam poprowadzony właśnie w tej szynie więc nic mu nie grozi
w sumie tak, ale rozważ że łątwiej było by z centralki alarmowej przewodzik pociągnąć, działa u Ciebie alarm org? czemu drugi dokładasz? sie zastanawiam czy jak te 2 czujniki się złączy to czy nie pomiesza się nic w centralce alarmowej fabrycznej trzeba by schemat zobaczyć ... ale raczej nie...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sro Lut 01, 2012 19:40
Panowie , ten czujni z tego co wyczytałem jest od alarmu, ale tak jak pisze fabryczny wyleci .
Nie badałem jeszcze tematu dokładnie jutro popatrzę, w każdym razie na pewno coś z tym zrobię a kable jak widziałem po wiązce idą do środka jeśli nie nawet do bagażnika bo w końcu tam jest centralka i alarm .
Na razie mam inny problem.
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum