to tak jakbyś porównał poloneza z silnikiem rovera (ZS 180) do fiata 126P (VVC)
jedna rzecz, ZS sporo więcej pali od VVC, z pewnością jest tam więcej miejsca (bagażnik) ale porównaj koszt rozrządu, ubezpieczenia itp mnie na ZSa nie stać (JESZCZE )
_________________ Pozdrawiam Kozik
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zakup auta ZR vvc i ZS 2,5 to tak samo trudny temat...
Jednak nie przekona mnie nikt ze osiagi i spalanie VVC usprawiedliwiaja takei koszty eksploatacji mi ZS pali narazie ciagle 10-11 fakt ze nie jeszcze za duzo po W-wie raczej pod wawa, Piaseczno itp. A dystanse to 12km i gaszenie 22 km wiec nie nazwalbym tego ani trasa ani miastem
Ile pali VVC bo jak czytam to tez blizej 10 niz 7
Jak bede mial leciec w trase to ... ZRem w trasie niech bedzie 6,5 do 7 , przy SZYBKIEJ trasie jakbym sie wlokl to i ponizej 6 wezmie
ZS-em jak sie wloklem po zakupie wzial 7,6 wiem ze nigdy nie zrobie drugi raz takiej trasy - bo korki na remontach, weekend , auto na niemieckich blachach do ogarniecia byly kablepo zakupie itp... wiec v max bylo kolo 140.
CO ile robisz rozrzad >? bo ja z zalozenia po zakupie raz wliczam to w ABC pozakupowe, bo nie wierze w zapewnienia handlarzy a auto robie DLA SIEBIE filtry oleij, plyny... to jest dla mnie podstawa po zakupie
Ubezpieczenie... nie jest duzo wyzsze niz ZR-a.
Bagaznik.... moze i wiekszy, ale uwaga ! belke tla fotograficznego 2,7 metra latwiej mi bylo do ZR-a zapakowac niz do ZS-a wiec moze wiekszy, ale nie znaczy pakowniejszy same litry sie nie licza jeszcze dostep i ich wykorzystanie
Rower w ZS wchodzil bez rozkladania foteli, w ZR juz pol auta
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pewnie jakbym powiedzial ile place za to ze mam blachy WPI - niewazne czy ZR czy ZS... to bys sie za glowe zlapal. Niestety Janosikowe placi sie w stolicy na kazdym korku O_o i teoretycznie zarabiamy wiecej heheheh a
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
coś wam powiem mam 156 KM 375 nm i saab 9-3 2.0 iT 185KM nie miał nic do powiedzenia jak patrzyłem na niego we wstecznym lusterku.... wiec juz tak nie chwalcie VVC Diesel też potrafi cisnąć
ZR ja jechałem....
ale wiedziałem ze zwolennicy PB będą mówić ze ten co przegrał słabo jechał
[ Dodano: Pią Lut 10, 2012 19:04 ] Gruby530d, poniżej to jest ile 7?? nie wyprzedziłem go o długość maski czy auta ale nie będę ci przekonywał... vvc jest nie do zjedzenia i tyle a jeśli chodzi o temat to dołączam sie do tego co napisał maniaq, czyli jeśli bena to tylko 2.5 v6
Jednak nie przekona mnie nikt ze osiagi i spalanie VVC usprawiedliwiaja takei koszty eksploatacji
Jakie koszty eksploatacji? Chyba jedyne co mi padło za 4 lata jeżdżenia to cewka zapłonowa, świece, sonda lambda - każda z tych częsci po około 150zł... więc koszty śmieszne. Znajomy przywiózł pięknego, zadbanego ZTka 2,5 - co pierwsze wyszło? Nie zgadniesz - HGF...
Gruby530d, poniżej to jest ile 7?? nie wyprzedziłem go o długość maski czy auta ale nie będę ci przekonywał... vvc jest nie do zjedzenia i tyle a jeśli chodzi o temat to dołączam sie do tego co napisał maniaq, czyli jeśli bena to tylko 2.5 v6
szoso:poprawiłem cytat
Nie musisz przekonywac, jak nie rozumiesz co pisze. Chodzi mi ze taki saab ma kiepskie osiagi i ze go wyprzedziles nie znaczy ze bedziesz szybszy od zr160. Osiagi z katalogu do 100 slabe + waga duzo wieksza niz zr ... VVC zje byle jaki samochod bo tez jakis cudow nie ma, ale na 400 metrow napewno nie bedzie to zr diesel z zajebistym momentem w malym przedziale.
Co do zs podobna sytacja. Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania. A spalic musi swoje, a wcale lepiej jechac nie bedzie od malego zr. W kosztach to juz wogole robic v-ke a zwykle 1.8 to koszty 5 razy wieksze.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Lut 11, 2012 09:23, w całości zmieniany 1 raz
Co do zs podobna sytacja. Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania. A spalic musi swoje, a wcale lepiej jechac nie bedzie od malego zr. W kosztach to juz wogole robic v-ke a zwykle 1.8 to koszty 5 razy wieksze.
dla zabawy stanąłem na kresce z ZR160 i 200Vi, oba przegrały ZS waży ok 100kg więcej od ZR (mojego wazyłem 1220kg), weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając, seryjna KV będzie miała okolice 170KM. Koszty przy V6, które są na prawde duże to tylko rozrząd, reszta jak do normalnego auta, zresztą teraz rozrząd z robocizną już idzie się w okolicach 1600zl ogarnąć, więc nie jest źle
Na pewno ZR będzie się lepiej prowadził, bo jednak Kseria 1.8 waży pewnie z 70kg mniej niż KV6, więc będzie mnie orał przodem, oczywiście ZR 160, bo ZR diesel raczej tak samo jak ZS, bo ciezki klocek nad przednia osia
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania.
chyba nie miałeś do czynienia z V6 w ZSie, jak go dobrze przytrzymasz na obrotach na starcie to ŻADNE VVC seryjne nie da rady, przy 3,5-4tys dostaje takiego kopa jak hondowski vtec co widać na wykresie, VVC jedzie równiutko a kick przy 4,5tys jest dużo mniejszy niż V6, poza tym co tu wiele porównywać oprócz dużo większej mocy, momentu ma tyle że zje też cipniętego diesla
ten kop powinien byc niżej, u mnie wygląda to tak a nie inaczej, bo mam za mało restrykcyjny końcowy tłumik i w niższej partii obrotów auto sporo traci, przez spadek ciśnienia spalin w wydechu nie widać działania BALANCE VALVE - VIS, własnie przy ok 2700obr/min, poprawki już się zaczeły, wtedy auto powinno miec ok 200Nm juz przy 2tys obr/min.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Gruby530d,
wg autocentrum.pl mg zr od 0-100 1.8 WC 160 / 6900 260 7.8s
wg autocentrum.pl saab 9-3 0-100 2.0i T 185 / 5500 263 8.5
kawa na ławie różnica ciut ponad pół sekundy
Cytat:
Osiagi z katalogu do 100 slabe
Cytat:
saab ma kiepskie osiagi
czyli ze saab do setki kula się pół sekundy dłużej to jest słaby ok czyli zr vvc to szatan bo pół sekundy szybciej kula sie do 100
[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 14:51 ] Kozik, nie dyskutuj z Gruby530d, bo jego vvc zje każdego czy to zs 2.5kv6 czy tez każdego klekota
Gruby530d,
wg autocentrum.pl mg zr od 0-100 1.8 WC 160 / 6900 260 7.8s
wg autocentrum.pl saab 9-3 0-100 2.0i T 185 / 5500 263 8.5
kawa na ławie różnica ciut ponad pół sekundy
Czyli ciut ponizej 1 sekundy do 100 to duzo
Cytat:
Osiagi z katalogu do 100 slabe
Cytat:
saab ma kiepskie osiagi
czyli ze saab do setki kula się pół sekundy dłużej to jest słaby ok czyli zr vvc to szatan bo pół sekundy szybciej kula sie do 100
Na silnik 2.0 Turbo to bardzo slabo, inne 2 litrowki nie uturbione maja takie osiagi.
[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 14:51 ] Kozik, nie dyskutuj z Gruby530d, bo jego vvc zje każdego czy to zs 2.5kv6 czy tez każdego klekota
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke. Poczytaj 5 razy kogo zje vvc a kogo nie.
[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 16:54 ]
weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając, seryjna KV będzie miała okolice 170KM.
Akurat na hamowni ogladalem wykresy 3 egrzeplarzy zr 160km i zaden nie mial wiecej niz 160km ale ponizej 150 tez nie. Wiec jakies slabe te modele spotkales. Jeden nawet byl zagazowany i na gazie mial 157km - na benzynie 159
weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając
było to potwierdzane wykresami z hamowni nie jeden raz na tym forum...
ale racja Gruby530d, te modele były słabe i wogóle... VVC wymiecię Saaba L-serie itd i pewnie Vi tak samo Gruby530d napisał,
Cytat:
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke.
VVC chamuj sie troche bo na podwórku nie jesteś....
To ty sie zastanow co piszesz. Jak nie znasz nawet ortografii
fakt mój błąd "Hamuj" a co ma ortografia do przesłania
Bo z tobą nie warto rozmawiać
i kończmy ten temat podsumowując
alexkret kup mg zr vvc bo to szatan niesamowity i zwróć uwage żeby trzymał serie czyli 160Km i owocnych poszukiwać życze
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke
no no tylko bez takich, trochę nie ładnie tak pisać
No sorry troche zle zareagwalem. Ale jakby o Tobie jakis buraczek pisal ze nie ma poco rozmawiac. Bo go zabolalo ze ktos pisze ze go benzyna 1,8 160km objedzie. Pojecia nie ma jak cos jezdzi, bo nie jezdzi na sciagania na 400 metrow. I jego najwiekszym podbojem w zyciu jest saab 185km o osiagaj nieadekwatnych do silnika uturbionego. Dla niego 0.7s do 100 to nic. Teoretycznie liczac 10% roznicy do 100, to na 400 metrow to jest 40metrow. Czyli ile dlugosci samochodow? Zadnych agrgumentow nie moze przedstawic tylko ze ktos wyprzedzil, albo na forum bylo. To niestety nie bedzie mi tu pisal zeby zemna nie dyskutowac. Niech napisze jakis argument potwierdzony, a nie z jego bujnej wyobrazni.
Bo go zabolalo ze ktos pisze ze go benzyna 1,8 160km objedzie
nikt nie pisał ze o starciu vvc z idt tylko mowa była o tym ze idt tez potrafi cisnąć tu sie kłania czytanie ze zrozumieniem
Cytat:
bo nie jezdzi na sciagania na 400 metrow
CZAD
Cytat:
Teoretycznie liczac
a jak sie liczy teoretycznie??
Cytat:
Dla niego 0.7s do 100 to nic
mówiliśmy o przyśpieszeniu do 100 gdzie różnica wynosi około pół sekundy It vs vvc a ty juz wyskoczyłeś ze jak to napisałeś (ścigania na 400m) pewnie od świateł do świateł z jakaś Calibrą
Cytat:
I jego najwiekszym podbojem w zyciu jest saab 185km o osiagaj nieadekwatnych do silnika uturbionego
coś ty sie tego saaba uczepił boli cie to że dupowóz kula sie do setki w 8.5 sekundy
Fakty są takie że z 4 lata temu nie było wogole tematu idt vs VVC ale teraz troszke sie pozmieniało plusem vvc jest ze na 2 biegu dobija 100 a plusem idt jest to ze na starcie zapinasz dwa i przerzucasz jeden bieg i juz tez masz 100 bo u mnie na wykresie widać ze mimo wysokiej górki z momentem to przy 4600 obr nadaj jest te 230 nm ......
Cytat:
Ale jakby o Tobie jakis buraczek pisal ze nie ma poco rozmawiac
kiedyś ktoś na forum miał fajny opis który pozwole sobie zacytować
nie dyskutuj z idiotą bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
poddaje sie wygrałeś koniec tematu
jak już tak dumamy to niedawno jak nie było jeszcze śniegu, ścigałem się z rolki z jakimś volvo v70 jak się później okazało 230KM ja jechałem od 2 tys na 2 biegu a obok słyszę psss psss psss (blow) słyszę że gość się ściga, to docisnąłem głębiej już było za późno by redukować na 1 bieg, a gość z boku cały czas psss psss jak dokręciłem do 4,5 tys. i wyżej to objechałem gościa znacznie.
Ale do czego zmierzam, okazało się że to kolega kupił to volvo. Przejechałem się później nim... okazało się, że mój torsen miał konkretne znaczenie bo mi auto wcale nie grzebało a on miał dużo gorsze opony i brak szpery. gdyby miał trakcje to bardzo możliwe że by mnie objechał.
Także nie ma aż tak dużego znaczenia ile auto ma kuni a jaką ma trakcję, przełożenia itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum