yyyy no faktycznie jesli chodzi o perłę to znam tylko te z morza, albo browar
a tak na powaznie, lakier perłowy i metaliczny to dwa rozne lakiery, sa oczywiscie podobne do siebie,
wiec pisanie "srebrny perła metalic" jest błedne, dlatego dalej bede sugerowal zeby sprzedajacy lepiej sie trzymal oryginalnej nazwy
lysyxmv6 napisał/a:
To powiem Ci tak,jak nie wiesz co to perła w lakierze,a metalik to nie pisz takich postów
Ty jak widze slusznie rozdzieliles te nazwy, a sprzedajacy juz nie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 18:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego fakt to jest taki że, to auto mojego kolegi.Byłem przy zakupie tego auta
to pewnie wiesz jaki miało przebieg jak wierzdzało do polski pochwalisz sie tą wiedzą??
Oczywiści,mądrze piszesz to Ci odpowiem.. Tyle co ma w opisie..
Jak masz wątpliwości bierz ze sobą T4
Jak przebieg będzie nie tak,to właściciel płaci Ci 2000zł.
Ale jak przebieg będzie oryginał to za podłączenie do 75 Ty płacisz 1000zł
Z resztą jest numer tel: do sprzedającego... i wszystko w temacie.
W czym problem...... widocznie sami kupiliście strzępy,a teraz chłopakowi odradzacie auta..
Są tacy co wiedzą jak cofać 75. Kupują moduł świateł z przebiegiem powiedzmy 130 tys i później cofają licznik na 130 tyś i wydaje się, ze T4 pokaze ti i tu przebieg cycuś i jest ok. A wystarczy zrobić weryfikacje Vinów i pokaże się komunikat Switch module Vin mismatch i wychodzą kombinacje.
Senn jak będziesz kupował 75 to szukaj bardziej w moich okolicach Podjadę i posprawdzam Ci co trzeba na T4 a zwłaszcza przebieg. Jeździłęm ze znajomym po komisach i na 12 aut 10 cofniętych - jeden nawet o 150 tys.
A co do autka... 17,5 tys za 2000r?
2003r i to CDT kupiłem za 15 tys... Z wyposażenia nie mam TC i Czujników parkowania ale za to felga 17 cali
Cena jest mocno przesadzona
Kolego fakt to jest taki że, to auto mojego kolegi.Byłem przy zakupie tego auta
to pewnie wiesz jaki miało przebieg jak wierzdzało do polski pochwalisz sie tą wiedzą??
Oczywiści,mądrze piszesz to Ci odpowiem.. Tyle co ma w opisie..
Jak masz wątpliwości bierz ze sobą T4
Jak przebieg będzie nie tak,to właściciel płaci Ci 2000zł.
Ale jak przebieg będzie oryginał to za podłączenie do 75 Ty płacisz 1000zł
Z resztą jest numer tel: do sprzedającego... i wszystko w temacie.
W czym problem...... widocznie sami kupiliście strzępy,a teraz chłopakowi odradzacie auta..
Są tacy co wiedzą jak cofać 75. Kupują moduł świateł z przebiegiem powiedzmy 130 tys i później cofają licznik na 130 tyś i wydaje się, ze T4 pokaze ti i tu przebieg cycuś i jest ok. A wystarczy zrobić weryfikacje Vinów i pokaże się komunikat Switch module Vin mismatch i wychodzą kombinacje.
Senn jak będziesz kupował 75 to szukaj bardziej w moich okolicach Podjadę i posprawdzam Ci co trzeba na T4 a zwłaszcza przebieg. Jeździłęm ze znajomym po komisach i na 12 aut 10 cofniętych - jeden nawet o 150 tys.
A co do autka... 17,5 tys za 2000r?
2003r i to CDT kupiłem za 15 tys... Z wyposażenia nie mam TC i Czujników parkowania ale za to felga 17 cali
Cena jest mocno przesadzona
Drogie felgi kupiłeś..
Rozumiem że chciałbyś mieć przebieg 160tyś. i nie dopuszczasz myśli że są takie auta.
Widocznie jesteś mało w temacie,bo cena za auto u krzyżaków z roku 99/00 startuje od 4000€. Tak że nie wiem co kupiłeś
Ale jakie to ma znaczenie dla wielu z Was,liczy się znaczek i napis 75,a to że łupa i skorupa a w środku obora to się nie liczy. Trzeba umieć odróżniać auto od tego co przypomina auto.
Tyle w temacie,dalsze pisanie nie ma sensu,szkoda czasu Panowie fachowcy ........
Drogie felgi kupiłeś..
Rozumiem że chciałbyś mieć przebieg 160tyś. i nie dopuszczasz myśli że są takie auta.
Widocznie jesteś mało w temacie,bo cena za auto u krzyżaków z roku 99/00 startuje od 4000€. Tak że nie wiem co kupiłeś
Ale jakie to ma znaczenie dla wielu z Was,liczy się znaczek i napis 75,a to że łupa i skorupa a w środku obora to się nie liczy. Trzeba umieć odróżniać auto od tego co przypomina auto.
Tyle w temacie,dalsze pisanie nie ma sensu,szkoda czasu Panowie fachowcy ........
Są takie R75 które po 10 latach maja po 100, 120, 130 tyś. tylko niestety jest masa cofanych aut. Ja wiem co kupiłem bo sprawdziłem T4 wszystko co w aucie piszczy łacznie z przebiegiem, wtryskami, pompami, przepływką itp itd.
A co do zorientowania to widzę że zarówno kolega lysyxmv6 (postów :11) i gringo10 (postów:14) są najmocniej zorientowani zwłaszcza przy sprzedaży samochodu.
Sam fakt aż tak wypicowanego auta na sprzedaż mnie jakoś nie przekonuje. Kolega Senn sam podejmie decyzje a skoro zadał tu pytanie więc widocznie chciał zdanie forumowiczów znać więc nie wiem czym sie Panowie tak oburzacie? Ze komuś sie nie podoba?
Lepiej jakby każdy napisał bierz od razu!!!
A pisanie, w liście wyposażenia lewarka to już sztuczne przedłużanie listy...
A pisanie, w liście wyposażenia lewarka to już sztuczne przedłużanie listy...
niby śmieszne, ale wie Pan Panie Tomku, były wersje bez, tylko z zestawem naprawczym przedziurawionego koła także niecałkiem niesłuszne podejście
Tomi_114 napisał/a:
Lepiej jakby każdy napisał bierz od razu!!!
te z uważam, z e to ostatnia głupota. to ze jest ładny, to po to są zdjęcia robione. Z naszej strony możemy nakierować kolegę na ewentualne wady, które powinien sprawdzić w kontakcie na żywo. Nic lepszego na podstawie zdjęć nie wymyślimy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
mike-l napisał/a:
zieloną naklejkę - emisja spalin
z tą info, że spełnia EURO 4 to też jakaś zagadka, bo R75 spełniały EURO 3. EURO 4 weszło chyba w 2006r.
Nalepka na tym aucie jest ok.
Nalepkę z zieloną 4 dostają auta zarejstrowane od 1993r lub spełniające normę EURO 1 (tj. wyposażone w katalizator)- mowa o silnikach benzynowych.
Diesle mogą taką naklejkę dostać jeśli spełniają normę EURO 4 lub wyższą (rejestrowane od 2006r.), bądź EURO 3 z zamontowanym dodatkowo filtrem cząstek stałych.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Lut 16, 2012 10:11
kpt napisał/a:
Diesle mogą taką naklejkę dostać jeśli spełniają normę EURO 4 lub wyższą (rejestrowane od 2006r.), bądź EURO 3 z zamontowanym dodatkowo filtrem cząstek stałych.
Senn jak będziesz kupował 75 to szukaj bardziej w moich okolicach Podjadę i posprawdzam Ci co trzeba na T4 a zwłaszcza przebieg. Jeździłęm ze znajomym po komisach i na 12 aut 10 cofniętych - jeden nawet o 150 tys.
Tak byłoby najlepiej. Nie omieszkam pamiętać
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum