Witam ! Czytam tak te posty na temat tych 17' i że auto na oryginalnym zawieszeniu wygląda jak na szczudłach . Więc podpinam się do tematu i pytam znawców tematu. PROSZĘ O PEŁNE ZESTAWIENIE ZAWIESZENIA ŻEBY AUTO ( R 25 2.0 IDT ) WYGLĄDAŁO JAK NALEŻY ? I NIE CHCE GWINTU , PO PROSTU ZWIESZENIE STREETOWE . POZDRO . CZEKAM NA SENSOWNE ODP.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 21:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
X POWER hymm ... Nie mogłem spać przez nie kilka dni . Dla mnie finansowo nie osiągalne , ale autko na nich wygląda jak Bóg przykazał . Tylko czy one nie obniżają ZR'a jeszcze niżej ...
Widziałem jeszcze MTS Technik , cena 540 zł. tylko nie znam opinii .
[ Dodano: Pon Lut 20, 2012 20:23 ]
Uff .... w końcu moje r 25 NIE BĘDZIE NA SZCZUDŁACH . W tym tygodniu wchodzą amorki i springi od MG ZR IDT . ATR BIZAR jak zawsze stanęło na wysokości zadania . Już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć moją 25 z tym sprzętem .
Trochę z innej beczki do kolegi od MG ZR ... Jak się ma sprawa amorków do zr'ki , te moje to delphi chyba ale po 60 tyś km. i uprzedzając fakty to jakie są zamienniki i czy są ogólnodostępne ?
najnowszy85, DOBRYCH już nie kupisz gdyż nawet jak wezmiesz po numerze części to nie bedą te same co oryginalnie(będą dłuższe) . Ja u siebie kupilem kyb g-exele.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum