teraz trochę wystaje wiec nie ma co oglądać muszę pomyśleć nad maskownicą tyłu, gdzieś widziałem na necie przeróbkę lamp w r45 albo 25 ale lampy maja podobne
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 03, 2012 09:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Widzę, że robi się z tego poważna przeróbka. Jak załapię trochę wiatru w portfel to chyba kupie lampy od anglika do przeróbek. Przy biksenonach można wykorzystać miejsce po długich do wszczepienia okrągłych lamp do jazdy w dzień albo halogenów.
_________________ Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota
gratulacje za robote, ale szczerze mówiąc to lampe dla pełnego efektu warto spolerować, ja u siebie mam wyoolerowaną i to dobrze wygląda, zreszta 3 rok jeszcze na ksenonkach i ani razu nie mialem dowodu zabranego;) także jak przeróbka jest porżadnie zorbiona to nie ma się czego bać. u mnie soczewy i przetwornice z merca e klasa po dzwonie;p
Witam.
Przeróbka reflektorów R 400 nie jest łatwa,ale opłaca się.
Zbierałem się do przeróbki ok 2lata , czytałem fora ,przeglądałem oferty soczewek aż w końcu kupiłem bixenon z audi z przysłoną elektromagnetyczną.
Soczewki Hella średn. ok 7.2 cm kupione bez maskownic i pierścieni mocujących palnik.
Pierścienie dokupione później od Passata B5 ,maskownice dokupując sugerowałem się średnicą soczewki oraz tym ,żeby jak najbardziej zabudowała wnętrze reflektora.
Ponieważ Roverek jest mi potrzebny co dziennie ,musiałem się uwinąć z przeróbką w jeden dzień. Było trochę nerwowo czy się uda rzeźba , ale poszło zgodnie z planem.
Barwa światła 6000 k, po 2 latach zmieniona na 4300k +zmienione przetwornice z analogowych na cyfrowe slim.
A teraz kilka fotek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum