Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:31 [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Wiatm.Panowie mam od jakiegoś czasu zamontowane chipy Mafless.Wtryski SDI czekają na wymianę i jeżdzę z odpiętą przepływką.Jak wygląda spalanie po zamontowaniu wtrysków?Wiem że moc jest kolosalna.Jak to wygląda u was?Jak potem najlepiej odpowietrzyć układ po wymianie?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wtryski zamontowane.Jakoś nie kopci.Kupiłem wtryski z niby przebiegiem 190tyś/km.Wizualnie były w lepszym stanie niż moje.Po zamontowaniu wielki budyń na twarzy po jeździe próbnej.PS.3 wtrysk licząc od akumulatora tak łatwo nie wyszedł.Musiałem odkręcić przewód metalowy od intercoolera.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 22:01
Co do zapowietrzania sie to raczej znikomy efekt ,jesli w pompie oraz rurkach jest paliwo to raczej nie trzeba nic robić.A jesli byłby problemby przy pierwszym rozruchu to mozna lekko odkrecic rurke ale to raczej juz w drodze wyjatku.
Bardziej skupiłbym sie na sprawdzeniu wtrysków jakie maja cisnienie oraz jaka daja mgiełke
Wtryski już są zamontowane i wydaje się być dobrze wszystko.Nie kopci autko.Równa praca silnika itp.Tyle tylko że nie trwało to 15 minut lecz dobrą godzinkę.
Są jakieś rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę przy wymianie wtrysków, bo jestem przed tą operacją a będę to robił po raz pierwszy. W ogóle jak patrzałem na te wtryski które mam do montażu to one nie mają żadnego gwintu, więc jak one się trzymają na miejscu? I czy przychodzi tam jakaś uszczelka?
[ Dodano: Pią Maj 04, 2012 13:46 ]
Przygotuj jeszcze klucz nr 11 oraz 16-17.Klucz 11 do odkręcenia przewodów miękkich od paliwa oraz 16-17 do odkręcenia przewodów górnych paliwowych oraz kręcenia wtrysków by je wyjąć.Ja miałem tak zapieczone wtryski że musiałem użyć WD40.Kluczem kręcąc prawo-lewo zaczną się luzować.Nie ma gwintu więc nic nie zerwiesz.Musisz odkręcić kolektor od InterCoolera bo nie wyjmiesz wtrysku(2 od lewej).
A więc już jestem po wymianie wtrysków na te od sdi w r25 idt. Wszystko poszło raczej ok, choć podkładek nie kupowałem tylko użyłem tych starych bo w sumie źle nie wyglądały, ale coś chyba nie gra bo silnik wyraźnie telepie autem na jałowych. Jak na razie auto stoi, po przejażdżce napisze coś więcej.
barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac
barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac
Jeżdżę z całkowicie odpiętą przepływką.Sama nazwa chipów Mafless mówi za ciebie.Kabelek robią po to by włączać/wyłączać sygnał z przepływomierza oraz po to że ma ona wbudowany czujnik temperatury zasysanego powietrza.Nie zauważyłem przez to wzrostu spalania.
[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 15:01 ]
Tu masz który kabelek można odłączyć.+12v
[ Dodano: Sob Lip 07, 2012 11:56 ]
Dziś wróciłem z Mazur.Jadąc tam po przejechaniu 100km zatankowałem i wyszło że podczs jazdy 90km/h roverek spalił mi 4litry ropki , tak że jestem zadowolony z wyniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum