Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 21:20 [R75} kupno ale z jakim silnikiem?
Witam
Przymierzam sie do zakupu R75 benzyny, która zagazuje i zastanawiam sie którego silnika szukać. Auto ma być kombi i z tego co patrzałem to 1,8Turbo wydaje mi się najciekawsza oferta, czy może sie mylę? Zależy mi na dynamice, oraz zeby nie ciągnął gazu jak smok - teraz jeżdżę 416 i spala mi max 10l gazu przy bardzo dynamicznej jeździe. Nie ukrywam ze nie chciał bym żeby 75 nagle spalał 15l lpg Czy 1,8T to dobry wybór czy może 2l V6 byłby lepszy?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 21:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dawidd, Ja mam 2,0 V6 i jestem zadowolony, z tego co czytam na forum to mam sporo mniejsze spalanie niż 2,5 : http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=360
A mocy wystarcza, nie powiem czasem by się przydało więcej ale nie ma tragedii. po za tym wytrzymały silnik ja mam w swoim ćwierć miliona prawie, a chodzi świetnie.
1.8T
koszt rozrządu - ok 300-400zł + robota ok 200zł
vs 2.0 V6
koszt rozrządu - ok 800-1000zł + robota ok 500-600zł
Zagazowanie 1.8T to nie problem - wystarczy spojrzec na auto Kozika. Jego gazownik oferuje gazowanie 1.8T w granicach 3500 PLN. Nie tanio ale jego VVC zagazowane jeździ jak na benzynie i zamyka sie w 10L.
Awaryjność.
Dziwne, że dwa silniki 1.8T stoja na magazynie i nikt o nie nie pyta a V6 jerszcze żadna nie leżała dłużej niż 2-3 tygodnie.
Z doświadczenia - koszty napraw i utrzymania V6 są znacznie wyższe a na dodatek coś "naprawić" przy nim to jest średnio 2 x razy więcej zabawy niż w 1.8 T. No i dostępność części do 1.8 T a do V6 to przepaść.
A tak jak kolega napisał mam ćwierć miliona i V6 chodzi świetnie. No tylko jaka pewność że ten motor jest tam od nowości
Dzieki Tomi za podpowiedz - sporo wnosi. Oglądałem kiedyś 1,8T i z tego co pamiętam nie rożni sie on wiele (poza turbo i pojemnością) od 1,6 który mam obecnie w 416 - a tego już opanowałem. LPG tego do V6 będzie znacznie droższy niż do V4. Chyba Zdecyduje sie na ten mniejszy silnik - a swoja droga może jeździł ktos 1,8T i 2l V6 - czy są jakieś zasadnicze i odczuwalne różnice w przyspieszeniu i kulturze pracy silnika?
Zdecyduje sie na ten mniejszy silnik - a swoja droga może jeździł ktos 1,8T i 2l V6 - czy są jakieś zasadnicze i odczuwalne różnice w przyspieszeniu i kulturze pracy silnika?
Akurat mam na stanie V6 i 1.8 T. Jeżdżą podobnie. Rożnica odczuwalna w przyśpieszaniu jak turbina się włączy to ma lepszego kopa. I z moich odczuć V6 jest głośniejsza w środku.
Jeżdżę R75, 1,8T od kwietnia 2010r - moc wystarczająca, pozwala na bezpieczne wykonywanie manewrów wyprzedzania, no i bez najdrobniejszej awarii poza koniecznością wymiany zamka /siłownika/ w drzwiach kierowcy.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi_114, Tak oczywiście mój silnik był zmieniany już 15 razy... Napisałem tylko moje odczucia o moim silniku miałem jak dotąd R75 w Dieslu i teraz tego nie napisałem że 1,8 jest gorszy ani nic takiego nie wiem nie miałem nie jeździłem. Mój ojciec ma renault megane 2 w dieslu 1,5 silniczek ma przejechane 400 tysięcy jak się o auto dba to będzie jeździło aha żeby nie było auto ma od nowości.
Tomi_114, Tak oczywiście mój silnik był zmieniany już 15 razy... Napisałem tylko moje odczucia o moim silniku miałem jak dotąd R75 w Dieslu i teraz tego nie napisałem że 1,8 jest gorszy ani nic takiego nie wiem nie miałem nie jeździłem. Mój ojciec ma renault megane 2 w dieslu 1,5 silniczek ma przejechane 400 tysięcy jak się o auto dba to będzie jeździło aha żeby nie było auto ma od nowości.
Nie napisałem nic takiego ale z doświadczenia widzę że ludzie bardzo często wymieniają V6. Nigdy nie wiadomo czy motor już nie był zmianiany.
szukam i szukam i nie mogę znaleźć nic ciekawego w przystępnej cenie, za to diesli jest sporo. Zaczynam sie wąchać czy by diesla nie wybrać. A jak wygląda sprawa miedzy silnikiem CDI a CDTI? Czym sie różnią poza mocą? Czy materiały eksploatacyjne sa w tych samych cenach? Sam już nie wiem czy wybrać 1,8 T czy CDTI ?
Krystian1982, koszta napraw te same są w końcu silnik ten sam itp, z dostępnością części wiadomo że na rynku więcej jest R75 niż MG ZT ale ogólnie części jest sporo
Witam serdecznie wszystkich Roverzystów. Przymierzam się do zakupienia Rovera 75. Powiedzcie mi proszę szczerze czy za 11 000 mam szansę kupić już w miarę dobry egzemplarz z 99' lub 00' roku. Myślałam o silniku 1.8 ale poczytałam sobie opinie i nie wiem czy mniej awaryjny nie będzie 2.0. Proszę jeszcze o opinie na temat awaryjności. Przesiadam się z Audi A4, 96', silnik 1,6 benzyna. Jak go kupowałam wszyscy wkoło mówili, żebym brała bo to solidna maka i nie będzie się psuł. Teraz już bym w to nie uwierzyła Co jakiś, bardzo częsty czas coś mi w nim wyskakiwało. Raz nawet musieli mnie z trasy holować Powiedzcie z jakimi niespodziankami mogę się spotkać w 12-letnim Roverze. Będę wdzięczna za każdą opinię. Pozdrawiam wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum