Wysłany: Wto Mar 13, 2012 15:52 [Rover 25] szarpie do 2500tys obrotow
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Paliwo zatankowane w 2 roznych stacjach wiec to nie to.
Czasami jest tak ze wszystko cacy dziala normalnie a drugiego dnia czuje jak szarpie.
Jak przekrocze 2.5tys obrotow to jest w porzadku.
Plynu chlodzacego nie ubywa, nie ma w nim oleju, W silnik spojrzalem i tez nie ma smietany.
Uszczelka byla wymieniana ok 4tys km temu.
Ostatnio otworzylem maske i slyszelem dziwne dzwieki dochodzace z silnika krokowego ? Czy krokowiec ma cos wspolnego z szarpaniem podczas jazdy?
Ostatnio zmieniony przez poziczek Wto Mar 13, 2012 16:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 15:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 18:06
nie krokowy reguluje obroty jalowe... na zimnym czy na cieplym? jak na zimnym moze byc sonda lambda... opcji jest wiele... ja mam podobny prolblem pare tematow nizej... narazie postawilem na regulator cisnienia paliwa... albo jedz na kompa albo sprawdzaj na slepo... nie masz wyjscia///
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
nie krokowy reguluje obroty jalowe... na zimnym czy na cieplym?
Za ssanie odpowiada tzw. czujnik temperatury. poziczek, możesz go w łatwy sposób sprawdzić, opis znajdziesz na stronie klubowej, albo poszukaj na forum.
Nie ma znaczenia czy na cieplym czy zimnym
ale z krokowca i tak dochodza dzwieki wiec tym tez sie zajme. Czy jest jakis sposob zeby 'przeczyscic' krokowca?
silniczek krokowy bardzo łatwo wykręcić, potrzebujesz do tego t25-klucz jeśli dobrze pamiętam i jakieś cuś w sprayu do czyszczenia najlepiej gaźników itp. dokładnie sobie wyczyść krokowca i po za tym sprawdź czy nie masz przebicia na kablach, miałem dokładnie to samo, najlepiej pożycz od mamy spryskiwacz do kwiatków i wieczorkiem żeby było lepiej widać popsikaj kable razem z cewkami, tylko ostrożnie bo iskierki czasem lubią wysoko strzelać...:D ja w ten sposób dałem rade z szarpaniem, co prawda musiałem wymienić cewki i kable, ale przynajmniej mam teraz spokój. pozdr.
a sprobuj odlaczyc wtyczke od pochlaniacza oparow paliwa taka czarna walcowata puszka i sie przejedz po odlaczeniu i czy ci dalej bedzie szarpac ja wlasnie doszlem dzis do tego ze jak odlaczylem ja to auto nabralo mocy i jest elastyczne ladnie przyszpiesza i nie szarpie
Ostanio miałem identyczne objawy że szarpało na niskich obrotach , a juz od 2200-> było ok , Do tego dochodziły dziwne dzwięki z pod maski , okazało sie że popękał przwód podciśnienia na kolektorze dolotowym , wymieniłem kawałek gumy i teraz wszystko chodzi elegancko , nawet sie zdziwiłem ile to ma mocy
a sprobuj odlaczyc wtyczke od pochlaniacza oparow paliwa taka czarna walcowata puszka i sie przejedz po odlaczeniu i czy ci dalej bedzie szarpac ja wlasnie doszlem dzis do tego ze jak odlaczylem ja to auto nabralo mocy i jest elastyczne ladnie przyszpiesza i nie szarpie
A czy to jest bezpieczne jezdzic z odlaczonym pochlaniaczem ?
tego to ci nie powiem niech sie bardziej wtajemnicznie powiedza, ja od 2 dni jezdze tak ,musze zakupic to cos i wymienic,ale odlacz ta wtyczke i sie przejedz i powiesz czy jest roznica ,jak cos to pozniej podlacz spowrotem
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Pią Mar 16, 2012 16:25
pochalniacz to taki wymog zeby do atmosfery mniej zanieczyszczen szlo... jest tam wegiel aktywny.. szarpie na zimnym czy na cieplym? mam podobny problem pare tematow nizej sparwdzilem juz wszystko co sie dalo...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
odlaczylem pochlaniacz i nadal szarpie. Nie ma znaczenia czy na zimnym czy cieplym.
Jednego dnia jest ok, za godzine 2 szarpie. Koledzy macie jakies pomysly ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum