Wysłany: Nie Maj 06, 2012 10:08 R216 Coupé Targa '96
Przedstawiam Wam auto o którym zawsze marzyłem; marzenie się spełniło Byłe auto Markzo, potem Łukasza z Rzeszowa. Poniżej krótka specyfikacja:
MODEL:
1996 Rover 216 Coupé Targa
KOLOR:
Nightfire red mica
SILNIK:
D16A8 seryjnie, teraz D16Z5 w kiepskiej kondycji / LPG II-generacji
UKŁAD DOLOTOWY:
Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
4-2-1 z jednym tłumikiem środkowym, końcowy ulter (bardzo ładnie mruczy)
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
-Elektrycznie sterowane szyby
-Elektrycznie sterowane lusterka
-Klimatyzacja (sprawna, nabita, działająca, chłodząca)
-Centralny zamek (+pilot)
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Seryjna skrzynia biegów, dosyć krótkie przełożenia
ZAWIESZENIE:
Bardzo zdrowe, nic nie puka i nie stuka, z przodu seria, tył - amortyzatory KONI
UKŁAD HAMULCOWY:
Seria – przód tarcze, tył tarcze (nowe klocki tył - patrz GARAŻ)
-zregenerowane zaciski
-zregenerowane jarzma
BODY-KIT:
Kilka naklejek, seria Coupé, oem halogeny, oem felgi 15", białe kierunkowskazy boczne
ŚRODEK:
Wnętrze w pełni skórzane przełożone z Cabrio - fotele, kanapa, boczki, podłokietnik
CAR-AUDIO:
-Blaupunkt kasetowy, docelowo będzie też kaseciak od Blaupunkta, ale sqr 49. Poza tym Głośniki przód 16, tweetery. Z tyłu będą głośniki 16.
INNE:
Oryginalne szyby Rover, naklejka klubowa na blendzie
Historia auta:
Od dziecka jestem 'związany z Roverami', jednak jako pierwsze auto wybrałem sobie civic-a 4-tej generacji, pech chciał, że auto musiałem zezłomować, mam teraz drugi egzemplarz takiego civic-a, jednak za roverkiem nadal 'ciągnie'. Gdy dowiedziałem się, że byłe auto Marka jest na sprzedaż biłem się z myślami czy nie kupić sobie idealnego 'Daily Driven'. Po przemyśleniach wsiadłem ze znajomym w auto i pojechaliśmy do Rzeszowa. Finał historii jest dalej znany
Auto jest w stanie mistrzowskim, przecierałem oczy, że to w ogóle możliwe znaleźć Tomcat'a w takim stanie Co prawda jest kilka rzeczy do roboty - najtrudniejsza - znalezienie d16 DOHC w stanie conajmniej bdb
W sumie to poza "glebą" nie ma już co robić. Ja ewentualnie jeszcze odtworzyłbym tą listwę drewnianą na desce rozdzielczej i zapodał jakąś fajną gałkę zmiany biegów.
Wojtek88 napisał/a:
wrzucić felgę oem felgę z tomcat'a turbo,
Chcesz zamienić 17" na 15" Czy te fele co są na fotkach zamienić na oem od Tomcata Turbo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki za opinie Tronsek, ja wziąłem auto na zimówkach i właśnie felgach widocznych na zdjęciach, dokupiłem opony letnie i teraz mam taki zestaw. Żadnych większych felg nie planuje bo nie chcę aby auto paliło więcej oraz aby komfort jazdy się nie pogorszył..
ja wziąłem auto na zimówkach i właśnie felgach widocznych na zdjęciach
Rozumiem. Myślałem, że brałeś auto razem z 17", które jeszcze zakładał Markzo. Moim zdaniem jednak 15" to ciut za mało do takiego auta, zwłaszcza jeżeli ma być jeszcze gleba.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bardzo, baardzo, baaaaardzo się cieszę, że trafił w Twoje ręce włożyłem w niego około 10tyś pln, mase serca i pracy. Dlatego tym bardziej cieszy Twój zapał do pracy i zachowania go w jak najlepszej kondycji
Co do planów, to obszyj kiere skórą, bo ja tego nie zrobiłem. Aluramki zostały, a alu gałka i ramka w około lewarka? drewna bym nie przywracał, bo tak się to fajnie komponuje, może dywaniki nowe?
Fela z turbo jest całkiem spoko, przy dobrej glebie będzie miło wyglądał no i dawaj smooked fronta
niech Ci służy godnie i daje tyle radochy co mi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dzięki Marku!
Smooked front? Nie wiem co to, ale zaraz wy-googluje Gałka niestety jest tragiczna, trąci tuningiem z tesco, ale co kto lubi, muszę się tym zająć Na razie ogarnąłem trochę lakier i performęnss
Myślę, że długo zostanie ze mną, bo to auto, które jest wyjątkowe pod wieloma walorami, szukam D16 DOHC, pomocy
btw.
miałem jeszcze taki pomysł w głowie, żeby sprzedać mojego civic-a i tutaj pakować 1.6 T i się tym samochodem bawić a sedana zagazować i jeździć bo biedny stoi, ale zobaczymy
Fajne kupe.
Fela z turbo jakaś rewelacyjna nie jest. W 16' bym poszedł jakieś. Kwestia oblukania co by tutaj pasowało w miarę fajnie lecz najpierw zrzuć go na glebe i wtedy zobaczy czy 15' nie będzie za małe.
Jeśli nie zarzucisz jakiś strasznie ciężkich felg to spalanie nie wzrośnie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
miałem jeszcze taki pomysł w głowie, żeby sprzedać mojego civic-a i tutaj pakować 1.6 T i się tym samochodem bawić a sedana zagazować i jeździć bo biedny stoi, ale zobaczymy
nigdy nie pałałem miłością do hondowskiej dserii, nie lepiej kupic komplet na swapa VVC lub 2.0T?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, wszystko ok, ale jeśli chodzi o swap'y honda->rover (rodzaj silnika) to jestem zielony, proszę na pw albo tutaj o linki do 'dobrych' kącików na forum
Jeśli chodzi o d-serię to ja nie narzekam, co prawda w roverze ten silnik pada, został kupiony bez wcześniejszego sprawdzenia zapewne, to w roverze zmianie jeździ, a teraz mam bardzo wysilone d16z2 w civicu i na razie też sobie radzi
Fotki zrobię jak się wypogodzi i umyję auto, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, bo trochę od lutego się syfu nazbierało Kupiłem sobie kosmetyki Meguiars'a, więc będzie pielęgnacja na poziomie i z efektem
Zmiana z 17" na 15" imho na plus ale takie optymalne byly by 16" z lekkim obnizeniem A co sie stalo z silnikiem w tym aucie?
P.S Co do Megsa to imho troche przereklamowane, nie sa zle ale marketing maja lepszy od produktow. Tez mam troche roznych kosemtykow i z Megsa to chyba najbardziej bylem zadowolony z szamponu Gold Class, a tak to uzywam Chemical Guys, Poor Boys World, Dodo Juice itd
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum