Dlatego też po bankructwie MG Rover i zamknięciu fabryki w Longbridge, model SVR był nadal produkowany i zaprzestano używania tego loga dopiero po przegranym procesie z Chińczykami.
_________________ Gonia
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 27, 2012 21:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To sie zgadza po upadku MG Rover Group produkcje SV pod nazwą Xpower WR rozpoczeła firma MG Sports and Racing Europe aż do przegranej w sądzie w 2010 ale wcześniej miedzy 2000, a 2005 w takim razie do kogo należał Xpower skoro nie do MG Rover?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 106 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Maj 27, 2012 21:59
Gratulacje Wojtku. Sam spoglądałem na niego z zazdrością, ale niestety to jeszcze nie czas na mnie bym mógł pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i kupić Tomcata
Oby się sprawował tak jak wygląda na fotkach!
Jeśli jest to normalny model MG Rover, wytłumacz fenomen, że nie występuje nawet w fabrycznym EPC. A może Rimmerbros umieścił ten model wśród modeli MG?
To sie zgadza po upadku MG Rover Group produkcje SV pod nazwą Xpower WR rozpoczeła firma MG Sports and Racing Europe aż do przegranej w sądzie w 2010 ale wcześniej miedzy 2000, a 2005 w takim razie do kogo należał Xpower skoro nie do MG Rover?
Nie muszę sięgać do Wikipedii aby to wiedzieć... mam Tomiego w domu
Jeśli jest to normalny model MG Rover, wytłumacz fenomen, że nie występuje nawet w fabrycznym EPC. A może Rimmerbros umieścił ten model wśród modeli MG?
Nie wiem dlatego pytam, Ty twierdzisz, ze MG XpoweR to osobna firma tak wiec chciałem poznać szczegóły bo większość źródeł jakie ja znalazłem twierdzi, że była powiązana z MG Rover do 2005 po czym po upadku MG Rover produkcją zajęła się firma MG Sports and Racing Europe aż do 2010r. ale wiadomo jak jest ze źródłami internetowymi.
P.S Tak wiec spytaj Tomiego jesli możesz kto był włascicielem XPoweR w latach 2000-2005 bo mi niestety pozostaje wiki i pochodne
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie wiem dlatego pytam, Ty twierdzisz, ze MG XpoweR to osobna firma tak wiec chciałem poznać szczegóły bo większość źródeł jakie ja znalazłem twierdzi, że była powiązana z MG Rover do 2005 po czym po upadku MG Rover produkcją zajęła się firma MG Sports and Racing Europe aż do 2010r. ale wiadomo jak jest ze źródłami internetowymi.
P.S Tak wiec spytaj Tomiego jesli możesz kto był włascicielem XPoweR w latach 2000-2005 bo mi niestety pozostaje wiki i pochodne
Ale to jest proste do wyjaśnienia. Jeśli wytwórca MG SV należał by do MG Rover, to po bankructwie zostałby zlicytowany i sprzedany tak, jak MG Sport & Racing i jego wszystkie auta wyczynowe.
[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 23:12 ]
Widocznie zależności były podobne, jak MG Rover i TATA (producenta City Rover'a), z tą tylko różnicą, że był to nieporównywalnie mniejszy producent niż TATA i cała jego produkcja szła dla MG ROVER.
Znalazłem coś takiego
In 2007, William Riley, who claims to be a descendant of the Riley motor dynasty, although this has been disputed, bought XPower SV-related assets from the administrators of MG Rover, PricewaterhouseCoopers. Riley formed MG Sports and Racing Europe Ltd to continue production of the model.
Czyli na moje to jednak XPoweR należał wcześniej do MG Rover po czym wyzej wymieniony pan kupił prawa do SV i klepał go aż chinczycy się nie wkurzyli za wykorzystywanie marki MG
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Gratki z okazji zakupu ... fajny egzemplarz i sam miałem na niego wieeelką ochotę ... niestety (dla Ciebie stety ) obecna sytuacja finansowa nie pozwala na utrzymanie 2 aut dbaj o niego i daj sie przejechać kiedys na zlocie/spocie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum