michu1123, Tylko jaki gwint ma ten adapter bo na pewno nie będzie pasować ROverku
Dokładnie. Tutaj jest problem bo trzeba by dorabiać gwint. Ja sobie zostawiłem stary filtr oleju tak w razie czego gdybym miał komuś dać gwint do dorobienia
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Dla potomnych którzy nie maja drugiego filtra to mamy gwint w Roverku UNF 13/16"-16 czyli można by kupić taki zestaw i dać sobie to prze gwintować na 13/16".
[ Dodano: Pon Cze 25, 2012 20:37 ]
Teoretycznie wystarczy kupić byle jaki adapter i dać sobie dorobić tylko śrubę taka jak jest w adapterach na nasz gwint bo jest to najtańsza chyba opcja
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lip 03, 2012 22:04
Jeśli się nie mylę to pompka od oleju w idt i w ti jest zbliżona konstrukcyjnie. Na pewno uszczelka pompy jest identyczna i w dieslu i w benzynie. W tomcatach 2.0 turbo była chłodnica oleju bo niestety nie dało się tam zamontować aluminiowej miski olejowej która robi też i za chłodnicę oleju. Najciekawsze jest to że gdzieś widziałem na forum u angoli jak ktoś wywiercił dwie dziurki w pompie i po nagwintowaniu i miał gotowe podłączenie do chłodnicy oleju - być może w pompach oleju do idt też da się zrobić taki myk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum