Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 10:15 [freelander] orurowanie boczne
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
witam koledzy mam zamiar zakupić orurowanie boczne do mojego frelka 5-d i mam pytanie czy takie rury http://allegro.pl/land-ro...1803526473.html będą pasować do wersji 5-d czy mocowania są w tym samym miejscu , nie chcę żadnych progów właśnie takie rury mi się podobają proszę o wypowiedź kolegów którzy montowali podobne ozdóbki Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 10:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
win32 [Usunięty]
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 14:16
Montowane są w tych samych miejscach - w podłużnicach będą otwory, jedynie co musisz zrobić to umiejscowić tam nitonakrętki i przykręcić
Z praktyki (szczęśliwie nie swojej) jednak wiem że w razie przytarcia o coś po wyczerpaniu kąta rampowego czynią brzydkie szkody autku
Lepiej sprawdzają się stopnie gdyż chronią od kamieni i innych paskudnych rzeczy lecących z drogi w progi i drzwi, są dość miękkie więc w razie "W" one się poddają nie uszkadzając auta , a dodatkowo można je zawsze zdjąć z podpór (są na dwóch śrubach odkręcanych kluczem do kół) i odświeżyć w garażu.
koledzy poradźcie kupiłem progi i niby otwory w podwoziu pasują ale niema w nich żadnych nakrętek jak je tam włożyć a może jest jakiś inny sposób na zamontowanie takich progów progi ( rury ) orginalne Pozdrawiam
montuje sie je na nitonakrętki chodź ja nie moglem nigdzie takich dostać wiec skręciłem na zwykłe śruby a jak?? juz pisze. weź kawałem drucika sznurek w podwoziu masz kilka dziur na progi pare może być zaklejonych wiec śrube złącz za pomocą izolacji ze sznurkiem tylko za samą góre żeby bez problemu przeszła i heya drucik z dziurki do dziurki i jest pożniej progi skręcasz i na wieczność zostaje więcej czasochłonne ale sie opłaca
dzięki za podpowiedź w sobotę zakładam te progi poszukam tych nitonakrętek a jak nie dostanę to zastosuję twoją metodę Pozdrawiam
win32 [Usunięty]
Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 09:57
NIE STOSOWAĆ ŚRUB i NAKRĘTEK . Nitonakrętki są zrobione specjalnie. W razie oparcia, zawieszenia auta na orurowaniu nitonakrętka się zerwie pozostawiając podwozie auta nieuszkodzone (próg i podłużnicę) .
W wypadku zrobienia tego na sztywno próg zamiast się zerwać zacznie giąć elementy do którego jest przykręcony deformując elementy auta...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum