Jestem nowy w sferze samochodów i będzie to moje pierwsze auto. Czy mam obawiać się LPG? Czy coś wizualnie jest z nim nie tak? I czy cena jest odpowiednia, jeśli wszystko byłoby zgodne z opisem?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 04, 2012 20:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmm, w silnikach serii K, ktora posiadaja instalacje LPG to mozna czesciej liczyc na HGFa polecam sprawdzic dokladnie uklad chlodzacy, olej.. a najlepiej pojechac na oględziny z przyrządem do pomiaru zawartosci co2 w zbiorniczku plynu chlodniczego, ktory wykaze prawie 100% pewnosci czy bedzie w najblizszym czasie uszczelka pod glowica do wymiany.
jesli z powyzszym bedzie ok, to polecam sprawdzic uklad zaplonowy w nastepujacy sposob (majac przelaczone auto na gaz):
- jedziesz powoli na 2 biegu, ok 1200 obrotow, i cisniesz gaz w deche, jesli nie bedzie plynnie przyspieszac to lpg do regulacji, swiece, kable do wymiany itp itd - doczytaj o objawach szarpania auta przy przyspieszaniu. a czemu na lpg? bo przy lpg auto jest bardziej wrazliwe na niedomaganie jakis czynnikow ukladu zaplonowego.
- mam wrazenie, ze byl walony z przodu w nadkole od strony pasazera, ale to moze swiatlo tak pada - widac jakby roznice odcienia lakieru nadkola wzgledem maski.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum