Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Brak biegów.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Brak biegów.
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Sie 27, 2012 12:45   

dzidek76 napisał/a:
A dokładnie w miejscowosci Pyskowice.To jest aukcja na allegro ,ze regeneruja
To jest regeneracja Bonckiego i raczej mało prawdopodobne by spieprzył. Moją regenerował mimo, że mówił, że ma się ku końcowi (jest ponoć porysowana) i działa lepiej niż wtedy jak była nowa (lżej) wysprzęglik mam kupiony na allegro od AAND i też chodzi elegancko.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 27, 2012 12:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzidek76 



Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 44
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Wto Sie 28, 2012 12:11   

To jesli pompka byla dobrze zregenerowana to jaka przyczyna jest,ze kilka razy do kilka krotnie musialem wciskac sprzeglo aby weszla jedynka ,a nawet inne biegi miały opor jak chcialem zmienic na inny.Byla blokada przy zmianie biegow
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 28, 2012 13:13   

Najpewniej błąd przy odpowietrzeniu. Dobrze odpowietrzona pompa sprzęgła nawet jak przepuszcza powinna chwile pochodzić dobrze. Możesz jeszcze sprawdzić drożność węża od pompki do wysprzęglika.
Ja miałem tyle syfu, że nie mogłem przepchać płynu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 28, 2012 15:14   

Już Ci piszę co zepsułeś :)

1. Nie wypłukałeś układu przez założeniem pompki - osad rozwalił uszczelnienie na tłoku
2. Nie odpowietrzyłeś prawidłowo - połowa powietrza, połowa płynu, układ się zagrzał i brak smarowania - uszczelka rozwalona w pompce
3. Założyłeś używane sprzęgło - to już Cie wszyscy z tym zjechali :) - nie spasowane, zepsute, zużyte, grzeje płyn.

coś z tych 3 elementów masz nie tak, albo i kilka
wszystko w instrukcji jest
_________________
Pamparampam
 
 
 
dzidek76 



Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 44
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Wto Sie 28, 2012 18:00   

czyli co pompka znowu do dupy jest po regeneracji
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sie 28, 2012 18:53   

dzidek76 napisał/a:
czyli co pompka znowu do dupy jest po regeneracji
istnieje taka możliwośc choć sadzę że źle odpowietrzyłeś. Moją regenerowana pompkę odpowietrzałem chyba z pół godziny albo dłużej , nie wiem czemu tak długo sie odpowietrzała bo oryginał jak miałem to w 5 minut samemu odpowietrzałem i chodziła. Nie wiem jaki masz wysprzęglik (stary czy nowy) bo u mnie jak padł to były dokładnie takie objawy jak masz teraz mimo perfekcyjnie odpowietrzonego układu.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
dzidek76 



Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 44
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Wto Sie 28, 2012 20:26   

Wysprzeglik byl zakladany nowy ale jakis zamiennik nie orginal
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sie 28, 2012 21:14   

teraz też mam nowy zamiennik, przy czym zamiennik miał wytłoczone AP jak na oryginale :mrgreen: i tylko rurki trochę inne (zakładałem taki od Freelandera)
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 28, 2012 21:26   

Jeżeli założyłeś nową pompkę na brydny układ lub źle odpowietrzyłeś to ją najzwyczajniej na świecie zatarłeś. Jednak nie ma pewności ze względu na Twoje używane sprzęgło, którego jakość może być równa zegarkom Chińskim, układ może się grzać, albo nie wysprzęgla Ci już do końca lub wyciek.

Kup nowy silnik po regeneracji, wlej litr oleju i pojeździj, albo wsyp łyżkę piasku - efekt będziesz miał taki sam.

błąd Cię trochę będzie kosztował...

Gdy sprzęgło przestaje Ci łapać, powinieneś mieć luz na pedale - co raz większy, jeżeli jednak luzu nie ma a pedał sztywny, to raczej nie będzie pompka
_________________
Pamparampam
 
 
 
dzidek76 



Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 44
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 12:24   

Powiem tak,ze gdy zniknely mi biegi to pedał sprzegła działa normalnie.Nie odczułem jakiejs zmiany w postaci luzu,czy cos w tym stylu.Caly czas chodzi tak jak po regeneracji
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 29, 2012 12:32   

dzidek76 napisał/a:
Powiem tak,ze gdy zniknely mi biegi to pedał sprzegła działa normalnie.Nie odczułem jakiejs zmiany w postaci luzu,czy cos w tym stylu.Caly czas chodzi tak jak po regeneracji


no to to nie pompka - sprawdz czy ubywa gdzieś płynu, coś masz ze sprzęgłem lub wodzikami
_________________
Pamparampam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75 2.5 V6] Brak parzystych biegów i wsteka.
3_roverki Rover serii 75, MG ZT 0 Sro Cze 14, 2017 15:13
3_roverki
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło, wysprzeglik, pompka, brak biegów
Spitfire Rover serii 75, MG ZT 28 Sob Lis 01, 2008 23:27
BLUESSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] brak płynności jazdy przy zmianie biegów.
markozalko Rover serii 75, MG ZT 9 Sob Kwi 27, 2013 13:57
apples
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120
Brak nowych postów [R75] Brak majonezu, brak cappuccino a płynu ubywa
zetkaii Rover serii 75, MG ZT 17 Wto Kwi 26, 2011 16:38
lukasz416



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink