Wysłany: Nie Wrz 09, 2012 14:37 [R800Ti] MBC + wskaźnik doładowania
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Na dniach będę zamawiać mbc i wskaźnik stąd też parę pytań. Po pierwsze czy ten zawór będzie ok - http://allegro.pl/mbc-man...2607584045.html i jak go podłączyć, trójnik rozumiem zamiast oryginalnego, tylko w którą stronę? I gdzie zamontować ten regulator?
Druga sprawa - wskaźnik, myślałem nad czymś takim - http://allegro.pl/wskazni...2561369464.html - żeby wcisnąć go zamiast oryginalnego zegarka. Teraz pytanie w którym miejscu przeciągnąć wężyk przez ściankę grodziową i gdzie dokładnie go podłączyć?
MBC bedzie oki nawet ostatio słyszalem opinie ze ten chinczyk jest lepszy od properfecta... trójnika nie potrzebujesz wpinasz sam MBC zgodnie ze strzałkami...
Co do wskaznika nie polecam jak juz to oryginalny VDO lub AG jak już to tylko z serii SM
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Pon Wrz 10, 2012 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Wskaźnik głównie wygląd no i cena, ale jeszcze poszukam czegoś w miarę stonowanego żeby pasowało do 800tki.
Czyli sam regulator, tylko jako że nie do końca wiem to wolę się spytać Oryginalnie jest trójnik z zaworkiem do którego idzie wężyk z wastegate, drugi od puchy z filtrem powietrza, a trzeci idzie do przepustnicy. W takim razie który z tych odpada?
Zastanawiam się cały czas nad wywaleniem puszki i wstawieniem tam zamkniętego stożka, rozumiem że wtedy można olać całkowicie ten wężyk który oryginalnie idzie do puszki i nie trzeba dorabiać?
Ja mogę polecić z tanich wskaźników Swoosh SM68 miałem takiego w kanciaku i jak na budżetówkę był naprawdę solidnie wykonany czego nie można powiedzieć o tych najtańszych AG.
Zdecydowanie lepsze od AG i również na krokowcu godne polecenia więc warto zapytać pajaka czy jeszcze coś ma a pewnie tak bo się ogłasza na turbokillers.
ja mam tego 2 -go i jestem zadowolony , konkretnie wykonany
Co do wskaźników AG, to tak jak mówi ziom tylko seria SM na krokowcu, bardzo ciekawie wygląda włączanie i wyłączanie wskaźników Ja mam koło siebie boosta i oil press, połączone na 1 kabelku, fajnie że ta sama seria pozwala na takie coś, a nie za każdym razem doprowadzanie zasilania z osobna do każdego
Ok dzięki chłopaki za pomoc, będę musiał ogarnąć temat
Czyli docelowo wywalam oryginalną puszkę, montuję mbc na wężu pomiędzy wastegate i przepustnicą a wężyk do puszki olewam. Pytanie przy okazji - po co jest ten wężyk tak w ogóle?
Jak rozumiem układ działa tak że w momencie zbyt dużego ciśnienia w przepustnicy powietrze idzie oryginalnie do ecu i zawór otwiera się w stronę wastegate? Przy zamkniętym powietrze wali do puszki? Przy mbc zawór jest ustawiony na sztywno i przepuszcza stałą wartość powietrza, ale co z nadmiarem?
Puszki wywalać nie musisz zrobisz jak chcesz Wężyk jest po to żeby był porządek pod maska... po co ma wisieć luzem. Przy MBC nadmiar jest wypuszczany otworkiem w MBC są tez takie z wyprowadzeniem na rurkę taki jak wkleił camaro http://allegro.pl/mbc-man...2616239307.html
Puszkę chyba w końcu wywalę głównie ze względu na mało miejsca pod blow off, teraz jest on skierowany w dół pod przepustnicę i trochę tłumiony przez to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum