Gdyby to był Rover 75 2.0 CDT to INPĄ łączy sie bez problemu z silnikem immo bo wtedy EWS i ECU są z BMW a to jest Rover 75 1.8Turbo EWS siedzi z BMW a sterownik silnika MOTOROLA z rovera
[ Dodano: Wto Paź 02, 2012 12:42 ]
Ze sterownikiem silnika łączę się innym testerem ale on niema funkcji synchronizacji .
Rozmawiałem dzisiaj z roadking i on twierdzi, że jego benzyna (aczkolwiek nie pamiętam jaką ma) łączy się z ECU PASoftem Zastanawiam się gdzie te kody siedzą w sterowniku silnika?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Rovery łączy sie dobrze inpa z odpowiednio zmodyfikowanymi plikami. EWS to praktycznie 100% zgodność z bmw. Inne stery są podobne ale zwykla inpa ich nie polaczy - bledy w COAPI.
Trochę stary temat, ale jak dla mnie aktualny - czy ta cała INPA da radę podłączyć się pod poduszki powietrzne w moim benzynowym R75'99 1.8 bez turbo, czy takie przyjemności to tylko dla dieselków? Ewentualnie jaki kabel/program byłby w stanie to zrobić?
Zależy od modułu i czy na pewno sterownik chce rozmawiać... może jest uszkodzona komunikacja z nim.
Ja spotkałem się z dwoma rodzajami sterowników i oba się łączyły z INPA. Zarówno w benzynie jak i dieslu. Niestety, to nie jest takie "klikalne" zawsze. Czasami trzeba się dostać do sterownika od kuchni INPY czyli programów pobocznych, które np. wzbudzą sterownik, wprowadzą go w stan diagnostyki, itp. itd.
Jak chcesz czegoś co ogarnie więcej modułów w Twoim R - możesz kupić AutoCom'a.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Oj, z tego co widzę to już zabawa za ponad 1000 PLN... Zobaczę najpierw ten kabel INPA - w sumie jedyne co chcę osiągnąć to diagnostyka poduszek.
Generalnie jeden mechanik korzystając z różnych (i chyba nie do końca legalnych) programów/kabli podłączył się pod moje auto, odczytał parametry/błędy ale nijak nie był w stanie zagadać do poduszek. Może sam moduł poduszek jest uszkodzony/wyjęty czy coś - można to jakoś sprawdzić, ew. wymienić czy to siedzi zintegrowane w komputerze?
pewnie nie wiedział, że trzeba po pinie 8. Moduł poduszek jest osobno.
pewnie miał na myśli interfejs AutoCom, który ma możliwość wyporu połączenia między pin 7, a 8. Ale pewnie inne interfejsy robią to automatycznie, jak nie uda się 7 to spróbuje 8
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum