Kup Golfa II w dieslu z w miarę blachą a będziesz zadowolony.
Syntax gadasz bzdury że aż strach, to jest gówno którego nawet kijem bym nie dotknął. Zrób w takim remont tylnego zawieszenia a nawet twój Freel będzie przy tym tani. Moje ostatnie spotkanie z taką "igiełką" wyglądało tak, że części do naprawy tylnej zawiechy przewyższyły koszt auta a gdzie robocizna. Generalnie VW w naprawach są drogie Rover przy tym to pikuś, pan pikuś
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Belka we francuzach wytrzymuje ok 100tys, potem trzeba regenerować za ok 1500zł.
W porównaniu z trwałością i kosztami zawieszenia niektórych innych aut (zwłaszcza wielowahaczowych) to w sumie nie jest aż tak drogo.
Kumpel miał AX, kupił mimo, że mu wszyscy odradzali, rozstał się z nim po niecałym roku bo jak to na innym forum jeden kolega napisał upodlił go finansowo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Każdy samochód może upodlić, jak się trafi wredny egzemplarz.
Roverki coś o tym wiedzą
Oczywiście opinia o francuzach nie jest w 100% przypadkowa, dlatego jeżeli bym już kupował to coś nowszego z koncernu PSA.
Ale jednocześnie uważał, żeby była to jeszcze prosta konstrukcja, bez kilogramów elektroniki, tak jak np Xsara.
Leciwych AX, BX, ZX czy XM to faktycznie bym nie polecił, jak już to zamiast AX - Saxo.
Jest jeszcze Clio pierwszej generacji.
A co powiedzie o Peugeot 206 z 99r. w benzynie 1.4 + gaz?
zaś ta sama historia co u innych francuzów droga tylna belka jak padnie, ja kupiłem teściowi 206-kę z belką po regeneracji mamy fakturę to jest wsio z nią ok raczej ale nie każdy takie coś sprzedaje
ADI-mistrzu, jako auto dla kobiety powinno się podobać, dużo schowków, wygodna pozycja kierowcy - generalnie przyjemne auto francuzy z gazem podobno kapryśne są ale z gazem w używce to i tak zawsze loteria
Mój brat ma Citroena Picasso 1.8 silnik PSA i z gazem (sekwencja) działa super.
Od 3 lat brat tylko paliwo leje. Regulacje miał jedną. Przy montażu.
Bierze tylko olej, ale ten typ tak ponoć ma.
K Seria z gazem przy nim to jeden wielki problem, aż mnie szlag trafia.
Choć dla odmiany oleju nie bierze.
Podsumowując:
Rover 214 -> z chęcią w gazie, mogli byście tylko potwierdzić że więcej jak 8.5L gazu nie zje?
WIęc. Tylko po miescie w 10l
w trasie zmiesciłem się w 7,5l ciągłej jazdy przy 120km/h
Do pracy mam 20km cykl mieszany... to w 8l się zmieszcze.... Piszę o LPG sekwencja
Patrzyłem Micry, troszkę pordzewiałe.
Nad hondą myślimy, ale chyba tą większa bo krótkiej nie widzę.
Dziś oglądałem Peugeot 206, ale raczej jego stan był zbyt kiepski... A może ktoś z sochaczewa jest? Stoi tam srebrny Rover 214 z gazem na sprzedaż.
ADI-mistrzu, a co powiesz na taką perełkę?
http://otomoto.pl/honda-c...-C26553759.html
Auto na czarnych blachach, serwis ASO, rzadka buda i stosunkowo tanio. Dla fanów marki to niezły rarytas.
Jeszcze na miejscu masz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum